• 1
  • 2
2023-07-07, 20:21
Medlem
Jag brukar bara äta svamparna direkt ur påsen, men måste säga att både smaken och konsistensen är ganska motbjudande

I helgen ska jag trippa med en tjej, och hon är ganska kräsen av sig. Så nu tänkte vi prova något godare sätt att bli hög på svamp. Hur käkar ni era svampar?

Jag kan tillägga att mina svampar redan är malda (pulveriserade).
Citera
2023-07-07, 20:29
Medlem
jewclaws avatar
Yoghurt. Bästa bästa bror.
Citera
2023-07-07, 20:30
Medlem
F.Hansens avatar
Koka te.
Citera
2023-07-07, 20:31
Medlem
Trollet420s avatar
Koka te på svampen sen när det börjar fungera så ät resterna
Citera
2023-07-07, 20:55
Medlem
Livssynslurks avatar
En pasta bör vara finast.
Citera
2023-07-07, 21:44
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillgren
Jag brukar bara äta svamparna direkt ur påsen, men måste säga att både smaken och konsistensen är ganska motbjudande

I helgen ska jag trippa med en tjej, och hon är ganska kräsen av sig. Så nu tänkte vi prova något godare sätt att bli hög på svamp. Hur käkar ni era svampar?

Té som de rekommenderar smakar ju fortfarande svampigt så skippa det om hon verkligen är kräsen även när det gäller knark.

Yoghurt som tipsades ovan är en bra rekommendation, förslagsvis smaksatt med något fruktigt. Vänd ned i en deciliter eller så, inte för mycket, precis innan ni sätter i er. Skölj loss eventuella rester som sitter kvar med vatten och drick det också.
Citera
2023-07-07, 22:46
Medlem
Tack för era tips. Ska helt klart göra antingen te eller yoghurt.
Citera
2023-07-08, 00:12
Medlem
HeroicDozes avatar
Yoghurt, helt klart
Citera
2023-07-08, 00:17
Medlem
kattplusmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillgren

Helt klart te! Tillsätt lite ingefära eller annan smak du gillar 👌🏻
Citera
2023-07-08, 01:40
Fuck te. Värme är inte din bror här, bror.

Pulveriserad = halva jobbet redan gjort. Skölj ner direkt med vatten. Kräsnare än så kan man inte vara.
Citera
2023-07-08, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Fuck te. Värme är inte din bror här, bror.

Pulveriserad = halva jobbet redan gjort. Skölj ner direkt med vatten. Kräsnare än så kan man inte vara.
Haha aah. Att jag inte tänkte på det.

Har gjort exakt så med pulveriserat vejpat gräs en gång för några år sedan. Det gick riktigt bra.

Skölja ner 5 gram svamp borde ju vara enkelt. Kanske ännu bättre om man sköljer ner med någonting mer smakrikt än vatten.

Tack bror.
Citera
2023-07-08, 01:52
Där har du det! Lycka till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem