2023-07-06, 13:50
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetlanda-stryparn
Enligt nuvarande research-standard så skall tydligen varenda andetag man gjort sen födseln kollas upp. Vilket innebär att de flesta som varit vanliga ungdomar aldrig kan bli höga politiker.

Själv råkade jag rita Hitler på en whiteboard i klassrummet när jag var 14, så jag kommer aldrig kunna bli minister i en regering i framtiden.
Detta är korrekt, det är den hycklande slaskvänstern som är framme igen. Utåt är man för att förlåta osv, men om det handlar om meningsmotståndare... not so much.
Citera
2023-07-06, 14:01
Medlem
Man undrar vad den egentliga orsaken till att någon vill bli av med honom är. Eller är media bara ute efter klick och sensationalism? För han kommer väl inte avgå bara för att han är med på en bild där hans vänner heilade för över 20 år sedan?

Kan vi lära oss av dem och lura folk att posera på bild där omgivningen gör något olämpligt så att de måste avgå?
Citera
2023-07-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Hur såg dom att det var han bakom masken?
Finns säkert andra bilder från samma tillfälle utan masken. Klockan eller vad det nu är på hans arm gör att han sticker ut. Vem är Judas som läckte till media? Bilderna har ju knappast funnits på sociala medier.
Citera
2023-07-06, 14:05
Medlem
Kiddieoxos avatar
Det är inte värre än bilden på den svenska sossekärringen.

På något sätt tycker jag att det är mindre komprometterande med hailande på fyllan än ett medlemskap i grå vargarna eller vad Strandhäll nu har för lik i sin garderob.
Citera
2023-07-06, 14:22
Medlem
AdamSmiths avatar
Usch vilket bottennapp. Trots jag själv är till höger så har jag en fetish för snygga kvinnor som är vänster i maktpositioner.

Sanna, du är saknad!
Citera
2023-07-06, 14:31
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Hur såg dom att det var han bakom masken?

Genom hans bling bling, haha: https://i.ylilauta.org/d0/dc/d0dc65cf94c867bc.jpg
Citera
2023-07-06, 14:46
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Genom hans bling bling, haha: https://i.ylilauta.org/d0/dc/d0dc65cf94c867bc.jpg
Bra detektivarbete
Citera
2023-07-06, 15:03
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Man undrar vad den egentliga orsaken till att någon vill bli av med honom är. Eller är media bara ute efter klick och sensationalism? För han kommer väl inte avgå bara för att han är med på en bild där hans vänner heilade för över 20 år sedan?
Hans konkurrent till partiledarposten är en kvinna (den bindgalna och totalitära häxan Krista Kiuru). Det kan nog vara en anledning till varför vänstermedia väljer att skriva om det.
Citera
2023-07-06, 15:15
Medlem
Benny98s avatar
Nej, man borde strunta i att låta bilder från gamla fyllefester bestämma den nuvarande lämpligheten som politiker oavsett parti. Annars måste alla gå omkring och vara rädda.
Citera
2023-07-06, 15:22
Medlem
Majasmokers avatar
Har det kommit fram varför kukarna är framme? Finnar brukar ju gärna anse att det är vi svenskar som är fjollor (med hänvisning till bögerier såklart).

Jag har aldrig varit naken med ett gäng polare utom i omklädningsrum inför bad eller gymnastiklektion.
Citera
2023-07-06, 15:35
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Har det kommit fram varför kukarna är framme? Finnar brukar ju gärna anse att det är vi svenskar som är fjollor (med hänvisning till bögerier såklart).

Jag har aldrig varit naken med ett gäng polare utom i omklädningsrum inför bad eller gymnastiklektion.

100 % basturelaterat.
Citera
2023-07-06, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
”Jag var ingen nazistsympatisör då, och jag är det inte nu. Jag kan inte heller ha varit på nynazisternas goda sida då på grund av mina åsikter, säger Antti Lindtman till Iltalehti.”

”Goda sida”, vad menas?
Att ”vara på någons goda sida” betyder bara att ”någon tycker gott om en”. Dvs hans åsikter då gick troligen i konflikt med nazister så de inte tyckte gott om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in