Citat:
Ursprungligen postat av
timelake
Låtsasjobb? Snacka om yra utan att ha en aning. Vet du vilka ärenden som kan hamna på en HR-avdelning med lite lagom stökig personal? Det kan vara extremt tufft mentalt och kräver hög kompetens i hantering, annars har du med största sannolikhet facket som står och pekar på felaktigheter ni som arbetsgivare gjort och likt djävulens advokat försvarar de anställda oavsett vilka galenskaper dom hittat på
"aaaaj, mamma, jag bröööt en naaagel". vadå tufft? äh, bara håll käft så slipper jag bli irriterad. jag borde redan sova eftersom jag ska upp 06:23, men den idioti ditt inlägg - i sin villfarelse över betydelsen av
HR-personal - frammanar får min puls att öka till 130, så därför slår jag klubban i bord och avrundar dagen med att kalla dig för en jubelidiot. hoppas du inte blir ledsen i ögat, trots att det är min efterblivna tråd du svarar i. puss på dig (om du inte är ett HR-äckel; ett sådant jag kanske hoppas bli - fast ändå inte).
snart fredag i alla fall. då kan jag åtminstone bli full med samhällets okejstämpel. blir förvisso full på vardagar också, men då måste jag ju smyga med det. usch, vad jobbigt.