2025-04-07, 18:32
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantr
Letade i flera butiker under några veckor. Det enda jag hittade var biologiska skitprodukter som inte fungerar.

Insåg tillslut at något var lurt, så Googlade och hamnade här.

Sjukt att man förbjuder dessa.

Hursom.... lyckades beställa över internet och har nu bunkrat så jag klarar mig 10 år framåt.

morr...
Var beställde du?
Citera
2025-04-07, 23:53
Medlem
tantrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Var beställde du?

https://abcfargekonomi.se/rengoring-...xVVbhqLNIdbDoo

Och hämtade i butiken
Var ju dock ett tag sedan så vet inte om dom finns kvar? Men ser ingen lagerstatus på sidan. testa?
Citera
2025-04-25, 02:46
Medlem
Hornbach ska ha i sina butiker. Dock så finns dom ju bara runt dom största städerna än så länge..
Citera
2025-04-27, 23:06
Medlem
Ren jävla tramslag! Hur ska vi lösa propparna hemma nu, hyra in en dyr rörmokare? Det finns sätt att beställa dessa fortfarande från utlandet. Jag beställde cirka 5 års förbrukning nyligen så jag klarar mig.

Greta säger förbjud propplösare för miljön. Fårskocken bräker glatt i kör
Citera
2025-04-28, 11:52
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Ren jävla tramslag! Hur ska vi lösa propparna hemma nu, hyra in en dyr rörmokare? Det finns sätt att beställa dessa fortfarande från utlandet. Jag beställde cirka 5 års förbrukning nyligen så jag klarar mig.

Greta säger förbjud propplösare för miljön. Fårskocken bräker glatt i kör
Att man förbjuder t ex natriumhydroxid har knappast med miljön att göra utan beror att de lätt orsakar svåra frätskador.
Citera
2025-04-28, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Att man förbjuder t ex natriumhydroxid har knappast med miljön att göra utan beror att de lätt orsakar svåra frätskador.

Okej, så Greta säger förbjud natriumhydroxid för att det orsakar svåra frätskador och du bräker glatt i kör?

Jag kommer alltid använda dessa, oavsett vad Greta eller riksdagen säger. Anledningen till att de funkar så bra är ju att de har frätande egenskaper!
Citera
2025-04-28, 12:22
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Okej, så Greta säger förbjud natriumhydroxid för att det orsakar svåra frätskador och du bräker glatt i kör?

Jag kommer alltid använda dessa, oavsett vad Greta eller riksdagen säger. Anledningen till att de funkar så bra är ju att de har frätande egenskaper!
Har aldrig hört Greta säga någonting om natriumhydroxid men hon brukar ju i och för sig prata om en massa saker som inte alltid har med miljö att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in