Jag är den enda som har Kylväska med mig med Isklampar när jag är och handlar.
Vad är det för fel på andra som inte har det? Nu specielt sommartid.
Har aldrig sett andra ha det. Det tar tid kyla en Kombi specielt med AC ifrån 50plus
Bilarna är 50grader varma inuti minst när det är sol och sommar.
När de ställer påsen med kött och fisk så börjar ju tillagningen direkt i bilen.
Bakterie tillväxten.
Det är så enkelt och tryggt med Kylväska. Och frysta klampar.
Ni får maten 100% lika kall och fräsch hem som den var i butikens kylar.
Om det är självscanning tar jag med Kylväskan och stoppar i varor efter Scanning i Kylväskan.
Är det utan så handlar jag allt annat först, och plockar kött-fisk-fågel sist och skyndar till bilen
och packar i kylväskan som har frysta klampar.
Vintertid räcker det gott med 1-2 frysta klampar i min stora kylväska 40liter.
Sommartid har jag minst 4st, om jag är lite längre ut handlar på stormarknaderna har jag 6st med.
Kylskåpet har jag kallt med sommartid +3 , vinter +4 med pålitlig separat termometer i kylskåpet.
Det borde bli lag eller rekomendation att handla med Kylväska och Isklampar sitt kött för att
undvika bakteriebildning totalt. Ett måste om man är seriös ju. Specielt sommartid.
Men åretom såklart.
I heta bilar, och om ni åker buss / tåg som tar mer än 5minuter hem.
Kylväskor och Isklampar är billigt.
Mitt kött kommer alltid hem riktigt kallt, nästan kallare än i äffärens kylar även en stekhet dag.
Känns så jävla bra.
Varför gör ingen annan detta? Ni måste börja ta hand om er mat bättre.
Nu med varmare och varmare klimat kan det sluta i katastrof för er annars !
Jag kan inte förstå människor som inte har kylväska till sitt Färska Protein sommartid
när de sätter sig i stekheta bilar. Och åker hem, vissa tar ju även donken på vägen hem.
Inte fräscht om man inte har Kylväska som är riktigt kall
Vad är det för fel på andra som inte har det? Nu specielt sommartid.
Har aldrig sett andra ha det. Det tar tid kyla en Kombi specielt med AC ifrån 50plus
Bilarna är 50grader varma inuti minst när det är sol och sommar.
När de ställer påsen med kött och fisk så börjar ju tillagningen direkt i bilen.
Bakterie tillväxten.
Det är så enkelt och tryggt med Kylväska. Och frysta klampar.
Ni får maten 100% lika kall och fräsch hem som den var i butikens kylar.
Om det är självscanning tar jag med Kylväskan och stoppar i varor efter Scanning i Kylväskan.
Är det utan så handlar jag allt annat först, och plockar kött-fisk-fågel sist och skyndar till bilen
och packar i kylväskan som har frysta klampar.
Vintertid räcker det gott med 1-2 frysta klampar i min stora kylväska 40liter.
Sommartid har jag minst 4st, om jag är lite längre ut handlar på stormarknaderna har jag 6st med.
Kylskåpet har jag kallt med sommartid +3 , vinter +4 med pålitlig separat termometer i kylskåpet.
Det borde bli lag eller rekomendation att handla med Kylväska och Isklampar sitt kött för att
undvika bakteriebildning totalt. Ett måste om man är seriös ju. Specielt sommartid.
Men åretom såklart.
I heta bilar, och om ni åker buss / tåg som tar mer än 5minuter hem.
Kylväskor och Isklampar är billigt.
Mitt kött kommer alltid hem riktigt kallt, nästan kallare än i äffärens kylar även en stekhet dag.
Känns så jävla bra.
Varför gör ingen annan detta? Ni måste börja ta hand om er mat bättre.
Nu med varmare och varmare klimat kan det sluta i katastrof för er annars !
Jag kan inte förstå människor som inte har kylväska till sitt Färska Protein sommartid
när de sätter sig i stekheta bilar. Och åker hem, vissa tar ju även donken på vägen hem.
Inte fräscht om man inte har Kylväska som är riktigt kall