2011-06-04, 18:48
Medlem
Lilongwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Vettefan, vissa av dom nya som ligger på spotify-topplistorna. Ingen aning, det kan jag inte svara på.

Men det måste ju finnas något särskilt som tilltalar dig om det verkligen inte är din musik stil.
Citera
2011-06-04, 18:51
Medlem
U-Figs avatar
"Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan där" Klart som korvspad varför det finns män som gillar henne?

Jag tycker hon är sjukt jävla dålig dock.
Citera
2011-06-04, 18:54
Medlem
Lilongwes avatar
Alla som skriver får gärna utveckla varför hennes musik är dålig eller bra.
Citera
2011-06-04, 18:55
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilongwe
Men det måste ju finnas något särskilt som tilltalar dig om det verkligen inte är din musik stil.
Mjo egentligen, men kan inte riktigt peka på exakt vad det är, rätt soft att lyssna på bara. Till skillnad från Oskar Linnros och Salem Al Fakir som du tog som exempel.
Citera
2011-06-04, 19:17
Medlem
U-Figs avatar
Lyssna på hennes låt 'Dumpa mig' på YouTube. "nanananananananana..."
Jag vet inte hur jag ska beskriva varför jag inte gillar hennes musik, men alltså... nej, gillar helt enkelt inte hennes musik. Har inget emot att andra gillar hennes musik däremot, men jag gillar inte hennes musik!
Citera
2011-06-04, 22:28
Medlem
descs avatar
Tycker ärligt talat att Maggio är helt okej. Skönt avslappnat för det mesta, om än ganska tjatigt i längden. Lite tralligt, men på ett smått charmigt sätt.

Lyssnar själv sällan på populärmusik (och då dessutom kanske hellre till reggae, blues eller rock), men hon är en av dom aktuella artististerna jag absolut inte har något emot att bli utsatt för.
Citera
2011-06-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Lyssna på hennes låt 'Dumpa mig' på YouTube. "nanananananananana..."
Jag vet inte hur jag ska beskriva varför jag inte gillar hennes musik, men alltså... nej, gillar helt enkelt inte hennes musik. Har inget emot att andra gillar hennes musik däremot, men jag gillar inte hennes musik!

Hon ser så oskuldsfull ut när hon kliver på och av tåget i Dumpa mig. I själva verket blev hon väl dumpad pga sitt eget beteende.
Citera
2011-06-05, 14:04
Medlem
Noetlovskijs avatar
Ämnen sammanfogade.

/Mod
Citera
2011-07-06, 20:47
Medlem
NickaNyfikens avatar
Hur mycket kostar Veronica maggio att boka på ett ungefär?
Nån som vågar komma med en kvalificerad gissning? Och hur mycket dyrare har det blivit sedan Satan i gatan kom ut...? Det skulle jag också vilja veta.
Citera
2011-07-23, 19:44
Medlem
Fassls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickaNyfiken
Hur mycket kostar Veronica maggio att boka på ett ungefär?
Nån som vågar komma med en kvalificerad gissning? Och hur mycket dyrare har det blivit sedan Satan i gatan kom ut...? Det skulle jag också vilja veta.

150 000 tog hon i gage i somras.
Citera
2011-07-23, 21:37
Medlem
ThemeBoys avatar
Gillar henne starkt, särskilt skivan "Och Vinnaren Är...", grymt motown-inspirerat sound!
Sjukt när man går in på hennes facebooksida, massa desperata(?) typer. Citat:

"Hej veronica, du = snygg, vill dansa as mkt med dig!!"

"So when will you come to Mexico ??? at list to have some good Tequilas I pay de shoots"
Citera
2011-07-24, 05:10
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThemeBoy
Gillar henne starkt, särskilt skivan "Och Vinnaren Är...", grymt motown-inspirerat sound!

Och Vinnaren Är... tycker jag är Veronica i sitt esse. Mycket tack vare Oskar Linnros och hans souliga produktioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in