• 1
  • 2
2023-06-30, 02:48
Medlem
Text ur Värmlands Folkblad 2023-06-24:

Citat:
En 20-årig man står åtalad vid Värmlands tingsrätt för grov kvinnofridskränkning. Mannen ska vid upprepade tillfällen både misshandlat och hotat sin dåvarande flickvän.

Mannen som nu sitter häktad ska vid minst nio olika tillfällen under våren misshandlat sin dåvarande flickvän.

Någon som vet något mer om detta?!

.............................

Delar av texten bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten. Texten lagd i citatruta för tydlighetens skull.

/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2023-07-02 kl. 19:12.
Citera
2023-06-30, 02:56
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Svartsjuka har dödat kvinnor i alla tider.. Tur att hon inte blev en av dom.
Citera
2023-06-30, 02:58
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarakarlsson2844
Text ur Värmlands Folkblad 2023-06-24:
!
Låter som två idioter som förtjänar varandra. (Ett par hundra gånger av våld och hon drar inte?)
Citera
2023-06-30, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Låter som två idioter som förtjänar varandra. (Ett par hundra gånger av våld och hon drar inte?)

Dom fastnar i det. Själen blir som gjuten i betong och dom kan inte ta sig därifrån och dessa psykopater tillåter inte att dom drar. Dom stalkar dom, bokstavligen talat.

Det som behövs är ett samhälle som sätter stenhårt mot hårt. Och ett grannskap som har lite jävla ryggrad.
Citera
2023-06-30, 03:28
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Du har väl aldrig träffat misshandlade kvinnor antar jag, de drar inte. Skulle de dra så hittar de flesta tillbax till samma idiot igen. Inte tjejernas fel, det är så världen fungerar överallt. Avliva misshandlaren gör slut på misshandeln.
Citera
2023-06-30, 03:31
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Du har väl aldrig träffat misshandlade kvinnor antar jag, de drar inte. Skulle de dra så hittar de flesta tillbax till samma idiot igen. Inte tjejernas fel, det är så världen fungerar överallt. Avliva misshandlaren gör slut på misshandeln.
jasså, kvinnor är lättledda saker utan hjärna enligt dig? Misogynt du är.
Citera
2023-06-30, 03:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
jasså, kvinnor är lättledda saker utan hjärna enligt dig? Misogynt du är.
Nej men vissa kvinnor har ett självskadebetende som gör att de dras till badbyos som inte sällan slår. Mitt motmedel mot badboys som slår är att slå dem, har en dotter så jag kan rutinen ända ner till nagelbanden. Har ALDRIG fått stryk i modern tid.
Citera
2023-06-30, 03:40
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Nej men vissa kvinnor har ett självskadebetende som gör att de dras till badbyos som inte sällan slår. Mitt motmedel mot badboys som slår är att slå dem, har en dotter så jag kan rutinen ända ner till nagelbanden. Har ALDRIG fått stryk i modern tid.
"Har ALDRIG fått stryk i modern tid." Vad helvete skulle du fått det för? Är du efterbliven? Det är inget som man ska ta alls. Idiot.
Citera
2023-06-30, 03:44
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
"Har ALDRIG fått stryk i modern tid." Vad helvete skulle du fått det för? Är du efterbliven? Det är inget som man ska ta alls. Idiot.
Modern tid menas sedan jag blev vuxen, idiot.

Men det spelar ingen roll, de som slagit min dotter har fått stryk. Slåss de så får de slåss med någon som slår tillbaka, det är rättvist.
Citera
2023-06-30, 03:58
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Avliva misshandlaren gör slut på misshandeln.
Nej , att tjejerna drar gör det. Inga oskyldiga offer utan vilja idag.
Citera
2023-06-30, 04:06
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Nej , att tjejerna drar gör det. Inga oskyldiga offer utan vilja idag.
Dagen du själv får barn, kanske en dotter kommer du förstå. Annars kan det vara svårt att ta till sig. Hon är vuxen nu, råkar hon illa ut så finns jag alltid där, även om det är mitt i natten så kan hon ringa. Hon var en strulig tjej när hon var ung. Jag var en ond jävel när jag var ung.
Citera
2023-06-30, 04:38
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Vad betyder det ens? Att du var en idiot och därför är det ok att din dotter är samma? Beröm dig själv, säkert är du värd det. Jag har annat att tänka på. Adjö.
Adjö, du kommer att lära dig vad en ond jävel är någon gång men inte från mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in