Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Jag mötte en kille som är betydligt yngre än mig IRL och vi bytte kontaktuppgifter, för att "kolla hur det går för varandra i framtiden". Gott så. Dock så började han skicka mig meddelanden dagligen om sin hälsostatus, gärna med en bild på typ sina biceps?
Jag slutade att dagligen besvara honom, men han envisas med att regelbundet sända mig bilder på sin brunbrända bringa, alternativt sina biceps? I själva textmeddelanden märks dock inget sexuellt av, så jag behöver era tankar kring vad killen pysslar med!?
Varför sänder han mig dessa Nudes??? Men I texten så skriver han om vardagliga grejer?!
Han vill att du uppmärksammar hans atletiska kropp. Ett steg i flörtandet. Män är mer visuella än kvinnor och den genomsnittlige mannen gör nog misstaget att anta att dessa bilder har samma effekt på dig, en genomsnittlig kvinna, som den har på honom. För att göra ett långt svar kort, han försöker flörta och tror att du blir kåt genom det du ser på bilderna.
Om du tycker att det känns olämpligt får du ju kommunicera det till honom. Annars kan han ju omöjligen veta. (Även om ditt icke-intresse för att kommentera kanske ska tolkas som ointresse).