• 1
  • 2
2023-06-28, 23:01
Medlem
Jag mötte en kille som är betydligt yngre än mig IRL och vi bytte kontaktuppgifter, för att "kolla hur det går för varandra i framtiden". Gott så. Dock så började han skicka mig meddelanden dagligen om sin hälsostatus, gärna med en bild på typ sina biceps?

Jag slutade att dagligen besvara honom, men han envisas med att regelbundet sända mig bilder på sin brunbrända bringa, alternativt sina biceps? I själva textmeddelanden märks dock inget sexuellt av, så jag behöver era tankar kring vad killen pysslar med!?

Varför sänder han mig dessa Nudes??? Men I texten så skriver han om vardagliga grejer?!
Citera
2023-06-28, 23:05
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag mötte en kille som är betydligt yngre än mig IRL och vi bytte kontaktuppgifter, för att "kolla hur det går för varandra i framtiden". Gott så. Dock så började han skicka mig meddelanden dagligen om sin hälsostatus, gärna med en bild på typ sina biceps?

Jag slutade att dagligen besvara honom, men han envisas med att regelbundet sända mig bilder på sin brunbrända bringa, alternativt sina biceps? I själva textmeddelanden märks dock inget sexuellt av, så jag behöver era tankar kring vad killen pysslar med!?

Varför sänder han mig dessa Nudes??? Men I texten så skriver han om vardagliga grejer?!

Han är bög och vill bara ha en daglig objektiv bedömning av hur han ligger till på köttmarknaden.
Rekomderar att du tåänk på dig själv som en copywriter för hans Grinder konto.
Citera
2023-06-28, 23:05
Medlem
Zepars avatar
Citat:

Han vill att du uppmärksammar hans atletiska kropp. Ett steg i flörtandet. Män är mer visuella än kvinnor och den genomsnittlige mannen gör nog misstaget att anta att dessa bilder har samma effekt på dig, en genomsnittlig kvinna, som den har på honom. För att göra ett långt svar kort, han försöker flörta och tror att du blir kåt genom det du ser på bilderna.

Om du tycker att det känns olämpligt får du ju kommunicera det till honom. Annars kan han ju omöjligen veta. (Även om ditt icke-intresse för att kommentera kanske ska tolkas som ointresse).
Citera
2023-06-28, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Han är bög och vill bara ha en daglig objektiv bedömning av hur han ligger till på köttmarknaden.
Rekomderar att du tåänk på dig själv som en copywriter för hans Grinder konto.

Bög? Kan förtydliga att jag själv trots användarnamnet är tjej. Är han ändå bög tror du? Vad har jag i så fall med det att göra?
Citera
2023-06-28, 23:07
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:

Han har förmodligen fått för sig att du dels attraheras av hans kropp och dels att han kommer att vinna över dig genom att prata om helt vanliga grejer och inte i text vara påflugen.
1+1 i hans huvud är förmodligen lika med 2.
Jag tror helt enkelt att det har blivit någon form av kortslutning i analysen helt enkelt. Eller så har han rätt och kan vinna ditt hjärta (läs din snippa) genom att försöka att dra till sig dig med hjälp av att visa sin sexiga kropp men ändå prata på ett avslappnat och vardagligt sätt utan sexuella anspelningar.

Det är min gissning.
Citera
2023-06-28, 23:08
Medlem
Eponumoss avatar
Varför frågar du oss och inte honom?
Är du bakom flötet?

Kan vara en miljon olika skäl. Troligast är väl att han vill få dig att tänka på honom och då gärna jämföra hans vältränade kropp med ditt mindre tränade ex eller dylikt så han framstår som en rolig åkattraktion någon kommande lördagsnatt.
Citera
2023-06-28, 23:10
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Bög? Kan förtydliga att jag själv trots användarnamnet är tjej. Är han ändå bög tror du? Vad har jag i så fall med det att göra?
Han är Millenial och kan inte uttrycka sig i ord, utan enbart "kostnärliga" foton?
Han vill säga: Se mig, duger inte jag? Men skriver: Schysst kebab här på Folkungagatan + Plecsbild.
Citera
2023-06-28, 23:13
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:

Jepp han är bög, och använder dig som objektiv bedömare. Tänker säkert att du ger mer ärliga svar än någon som bara vill förströ sig med hans kropp
Citera
2023-06-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Varför frågar du oss och inte honom?
Är du bakom flötet?

Kan vara en miljon olika skäl. Troligast är väl att han vill få dig att tänka på honom och då gärna jämföra hans vältränade kropp med ditt mindre tränade ex eller dylikt så han framstår som en rolig åkattraktion någon kommande lördagsnatt.

För att det är lite känsligt att fråga om detta? Ber om ursäkt ers höghet.
Citera
2023-06-28, 23:18
Medlem
Zepars avatar
Citat:
För att det är lite känsligt att fråga om detta? Ber om ursäkt ers höghet.

Hur kan det vara känsligt? Känsligt för vem? Det är ju han som har skickat bilderna, inte du. Fråga honom bara rakt upp och ned nästa gång du får en bild på gluteus maximus eller plexus:

"Du, Klas-Göran. I texten skrev du om att du har lånat nya böcker på biblioteket men jag förstår inte hur jag ska koppla detta till din biceps. Vad menar du när du skickar sådana bilder? - Florman".
Citera
2023-06-28, 23:33
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:

Bekräftelsebehov.
Det hör INTE till vanligheten att göra det.
Hade en tjej gjort det så hade jag tänkt samma sak. Det är billig manipulation. Lättfotad också.
Citera
2023-06-29, 01:51
Medlem
maxatdunders avatar
Han vill väl locka eller försöker få dig kåt genom att visa upp sig. Att han är sugen på en milf är det inte så svårt att fatta...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in