Citat:
Ursprungligen postat av
rambo-bambi
Tror inte att det är på den nivån att jag riskerar att skadas av att sluta tvärt. I värsta fall så kan jag köpa mig ett sexpack 3,5or. Men tror inte det ska behövas.
Värt att tillägga är att jag har missbrukat förr. Rökte cannabis dagligen under flera år. Så förstår att man mår sämre en period när man lägger av. Nu är alkohol värre iofs, men liknande princip.
Men om du är van vid cannabis så har du ju världens bästa verktyg och utkörsport från hårda droger, inkl alkohol! (EDIT: Om du vet med dig att du har svårt att hålla dig borta helt från allt, vill säga. Givetvis är det bättre att vara helren. Om man kan.)
Jag drack mindre än du men kände helt klart av abstinens när jag slutade dricka. Och nåt slags psykologiskt sug som dök upp ibland efter flera månader. Fattade rätt snart att det var totalpaus som gällde för min egen del (tre år och pågående).
Men det var en baggis eftersom jag använde samma medicin, som är bättre på alla sätt, inklusive nästan ogiftig i jämförelse. Plus att man mår så himla mycket bättre utan alkohol!!
Lycka till!