Citat:
Ursprungligen postat av
burningsanders
Absolut. Däremot spelar åldern inte alls stor roll. Kvinnan kan vara i alla åldrar så länge hon är smal.
Knappt ens ett enda. Det känns visset att spruta in i fittan när inte någon ser varken kuken eller sprutet. Jag har dock fått göra det för att vissa har undrat om jag varit homosexuell och tröttnat på mig att jag inte velat ha vanlig sex.
Jag har stor kunskap om mäns sexualitet. Professionella sexologer kan bara drömma om att uppnå samma förståelse och insikt. Men när det kommer till just detta så är jag långt ifrån säker.
Så skulle man nästan kunna vinkla det om det inte vore för att det är frivilligt och att just våldtäktsman är det sista jag skulle få något ut av att vara.
Det är de maskulina prestationerna som jag tror skiljer mellan äkta sexuella hedonister och män som främst bara behöver och vill imponera eller brösta sig för kvinnor pga tex mindervärdighetskänslor.
Om män avskalade från "normer, förväntningar och pålägg" väljer bästa samlag framför bästa avrunkning så måste det bero på något annat än att fittan skulle vara skönare än en inoljad hand som kan sitt jobb med tummarna gnuggandes på rätt plats i lagom omgångar.
Man kommer inte upp i samma erektion, blottning och "spruttryck" genom samlag. Vad kan bli bättre än att hållas precis under "avblåsning" en utdragen nästan olidligt lång tid samtidigt som lesbisk porrfilm går sidan om för att ögonen till sist ska svartna av lust för att dom petar ytterst lite till med tex lillfingret på kuken, och då är det sedan länge inte ens ollonet vi pratar om utan bara skaftet.
Man känner att beröringen blir mindre och mindre hela tiden samtidigt som sprutkänslan långt upp i magen långsamt byggs upp allt intensivare. Till sist har den fått nog och den bara töms i ett massivt avblås.
Inte är det i alla fall samlag. Sen efteråt har man ytterligare mental tillfredställelse när den tillvaratagna sperman ska in i, kletas runt och rinna längs fittan.
Du är porrskadad helt enkelt. Du säger det ju själv. Du behöver se porrfilm och du behöver se kuk och sprut för att bli maximalt upphetsad. Naturlig heterosexualitet fungerar inte på det sättet. Det naturliga är att man tänder på tjejen och att man vill spruta i henne. Inte titta på porrfilm och bli avrunkad. Du är porrskadad.