Citat:
Ursprungligen postat av
yj3E9qx
Du hade sex för första gången, det var dåligt, nu predikar du att runka är minsann skönare.
Du har objektivt fel, men okej.
Aldrig har jag sett någon man som har insisterat på samlag istället för fortsatt massage när väl kukarna har legat i tjejernas händer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fotpedal
Stämmer inte alls.
Att det inte alls skulle stämma är helt fel då jag vet män som helt överkommit vad man i ungdomen trodde var bäst.
Dessutom ser jag att det mycket väl kan ligga i linje med både mannens och kvinnans evolutionära intressen.
Om kvinnans kan förmå en man att älska henne bara genom handen så har hon ett naturligt preventivmedel när det passar henne och mannen behöver inte ta onödiga smittorisker när det inte passar honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Per-Automatik
Du är egoistisk. Sexuellt umgänge kan vara en tudelad upplevelse. Å ena sidan får man njutning och å andra sidan ger man njutning. Ju mer man ger desto mer kommer man få, det är en övning i att vara människa.
Att jag är sexuellt egoistisk är korrekt men det är naturligt med tillräckligt självförtroende att vara. Som man är man självsäker och obrydd om man kan om vad motparten tycker.