Citat:
Ursprungligen postat av
OneTap
tja. på midsommar va ja rätt berusad (över 2 i promille enligt min kompis dräger) o som kul grej ringde vi runt på skrot bilar på blocket o snackade. dom flesta svara inte ens men de va en psyk gubbe som blev as förbannad samtidigt som man hörde hans fru gapa "men lägg påååååå" åt han i bakgrunden
problemet e att mina polare övertyga mig o gå hela vägen o köpa skrot Saaben som sjuk grej. minns inte så mycke va vi sa men ja swisha 8000 o såhär i efterhand så ångrar ja mig enormt. måste åka typ 20 mil o ja har ingen stans o ställa bilen o vill inte betala 8000 för skrot högen.
frågan e om ja har lagen på min sida för o fixa tillbaks stålarna o häva köpet? ja har inte skrivit på nåt ägar bevis eller nåt. borde ja polis anmäla han för o ha gjort affär med en uppenbart berusad person? helst skulle ja lösa de hela privat men han va verkligen as förbannad så ja tror inte han e så tillmötes gående.
Hej det är kört.
Enda du kan göra är försöka om han går med på att Skicka tillbaka 6tusen.
Att han får behålla 2tusen för besväret. Att du ångrat ditt köp.
Då du bestämt dig för köra moped i sommar, och tänker köpa moppe. För spara pengar
och köpa finare bil om ett år.
Om han inte går med på det, får du försöka med halva vägen var.
Oavsett om du inte skulle få en krona.
Så får du leva med detta.
Om du låter honom behålla ALLA pengar så kommer han inte kunna tvinga dig skriva på och hämta bilen i varjefall.
Det du gjort är riktigt sjukt. Du har enorma problem med alkoholen.
Du måste sluta med alkohol helt enkelt.
Vad du än gör anmäl inte gubben. Det är du som orsakat ALLT själv.
Du kommer bli fall för socialen , åka på pisstester och annat , annars kan lappen ryka
om du anmäler HONOM. När det är du som tappar omdömet helt vid fylla.
Jag hoppas du bara trollar.
Men om detta är sant att du trakkaserat människor i fyllan på en viktig högtid.
Då förtjänar du all skit du ställt till med.
Sök hjälp ska du med göra.
Det här är allvarligt. Du har big issues med alkohol.