• 1
  • 2
2023-06-25, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag vet inte om det beror på mitt umgänge.

Men jag tycker många killar verkar ha någon typ fetisch för just långa tjejer, och då menar jag långa typ +1,80.

MVH/Gnomegirl.
Det har du nog fått om bakfoten.
Citera
2023-06-25, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej2017
Hej
Jag är smal, ser bra ut och är nästan 180 cm. Upplevs det som ”intimidating” om jag går runt med 10 cm klackar? Kommer män bli avskräckta? Framstår man som smågalen för att man som kvinna inte skäms för sin längd utan tvärtom ”embrace it” och har styrkan nog att använda exakt de skor man gillar?

Tror det visar självsäkerhet. Kan tänka mig det ser både sexigt och mäktigt ut.

Beror på vad du är ute efter i livet tänker jag 🙂
Citera
2023-06-25, 16:18
Medlem
SupaStrats avatar
Är det något som ser avigt och ”skevt” ut är det långa kvinnor som skäms över sin längd och därför går runt med otroligt dålig ihopkrupen hållning. Sträck på dig och var stolt!
Citera
2023-06-26, 22:53
Bannlyst
Vad har du för skostorlek?
Citera
2023-07-03, 08:34
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej2017
Hej
Jag är smal, ser bra ut och är nästan 180 cm. Upplevs det som ”intimidating” om jag går runt med 10 cm klackar? Kommer män bli avskräckta? Framstår man som smågalen för att man som kvinna inte skäms för sin längd utan tvärtom ”embrace it” och har styrkan nog att använda exakt de skor man gillar?

Kör på, om du är kvinna!
Citera
2023-07-03, 08:44
Medlem
Då blir du 1. 90
Citera
2023-07-03, 08:48
Medlem
Nattskattas avatar
känner du dig bekväm/sexig/snygg i det så kör på. jag personligen som är tjej och ca 170cm lång tycker det är viktigt att en man är längre än mig så jag hade inte kännt mig bekväm i så höga klackar ( har dessutom inte lärt mig ordentligt att gå i högklackat så ser ut som bambi på glansis typ och det är inte sexigt haha) men kör på det du gillar. utstrålningen man får när man går klädd i någon man trivs i gör mycket. och om man slänger på sig något sexigt som man känner sig totalt obekväm i har det oftast motsatt effekt
Citera
2023-07-11, 02:54
Medlem
Rxds avatar
Testa och se hur det får dig att känna dig. Man kan ibland uppskatta ett plagg rent objektivt men själv inte känna sig hemma i det. Det händer ofta mig.

Men vem vet det känns kanske sjukt onaturligt eller så är det precis tvärtom och du känner dig sofistikerad på ett sexigt sätt.

Och oroa dig inte för att skrämma bort någon, det anses inte dåligt att vara lång som kvinna nuförtiden, på samma sätt som innan.

Dessutom kan jag garantera dig att män alltid uppskattar attraktiva kvinnor, vare sig dom är korta och kurviga, eller långa och slanka.
Citera
2024-01-28, 16:39
Medlem
Fuckwindowss avatar
Go for it
Citera
2024-02-13, 23:56
Medlem
Kör!! Din längd spelar ingen roll, det är bara fint!!
Citera
2024-02-17, 08:54
Medlem
3Godisars avatar
Kör på, det är bara snyggt/coolt.
Citera
2024-02-24, 18:57
Medlem
yolloys avatar
Jag tänker att det spelar ju egentligen ingen roll med höga klackar eller inte för du är ju redan lång. Jag tycker du ska ha högklackat. Det är något vackert och värdigt med långa människor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in