• 1
  • 2
2023-06-24, 19:49
Medlem
Hej
Jag är smal, ser bra ut och är nästan 180 cm. Upplevs det som ”intimidating” om jag går runt med 10 cm klackar? Kommer män bli avskräckta? Framstår man som smågalen för att man som kvinna inte skäms för sin längd utan tvärtom ”embrace it” och har styrkan nog att använda exakt de skor man gillar?
Citera
2023-06-24, 19:50
Medlem
Hur stiligt som helst. Sträck på dig och var stolt. 👏
Citera
2023-06-24, 21:39
Medlem
SnutteFia03s avatar
Kör på de skor du tycker är snyggt och känner dig bekväm i.

De män som skulle känna sig osäkra när du går runt i de klackarna gör det antagligen även om du inte hade haft dem eftersom du redan är rätt lång i grunden.
Citera
2023-06-24, 23:37
Medlem
hogerspokets avatar
Nej då - det är trevligt när man kan se kvinnor i ögonen utan att behöva titta nedåt...
Citera
2023-06-24, 23:39
Medlem
F.Hansens avatar
Det spelar ingen roll om du är dvärg eller två meter, gå i högklackat om du vill.
Citera
2023-06-24, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej2017
Hej
Jag är smal, ser bra ut och är nästan 180 cm. Upplevs det som ”intimidating” om jag går runt med 10 cm klackar? Kommer män bli avskräckta? Framstår man som smågalen för att man som kvinna inte skäms för sin längd utan tvärtom ”embrace it” och har styrkan nog att använda exakt de skor man gillar?
Män kanske letar efter ett adamsäpple! Nej gör det som känns bäst! Kändismodeller är snygga och dom bär klackar.
Citera
2023-06-25, 01:28
Medlem
Gnomegirls avatar
Ååh. Hade jag varit tio-femton år yngre hade jag blivit kraftigt avundsjuk på din längd.
Är bara 1,54 och har gått i maximalt höga klackar i mer än halva livet bara för att lindra nackspärrsyndromen.

Jag tycker du ska köra på. Gärna ännu högre.
Lång och cool

MVH/Gnomegirl.
Citera
2023-06-25, 01:32
Citat:
Ursprungligen postat av Hej2017
Hej
Ja. Jag är själv nästan 1.90. Jag skulle uppleva det som obekvämt om en kvinna tornade upp sig framför mig och var längre än mig.

Du kan naturligtvis inte hjälpa att du är lång men du behöver inte göra saken värre, på samma sätt som att jättetjocka människor inte bör klä sig i tvärrandigt.
Citera
2023-06-25, 01:51
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag vet inte om det beror på mitt umgänge.

Men jag tycker många killar verkar ha någon typ fetisch för just långa tjejer, och då menar jag långa typ +1,80. Det har jag minsann hört när jag stått raklång under bordet och tjuvlyssnat. Så skäms inte för din längd. Framhäv den istället.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2023-06-25, 06:28
Medlem
Otroligt konstigt, tycker jag. Gå omkring med en decimeter träpelare under hälen. Det är inte praktiskt och inte ens snyggt. Bara konstigt.
Citera
2023-06-25, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag vet inte om det beror på mitt umgänge.

Men jag tycker många killar verkar ha någon typ fetisch för just långa tjejer, och då menar jag långa typ +1,80. Det har jag minsann hört när jag stått raklång under bordet och tjuvlyssnat. Så skäms inte för din längd. Framhäv den istället.

MVH/Gnomegirl.

Är du inte säker att du menar tvärtom? Att det är kvinnor som har en fetisch för långa snubbar?
Citera
2023-06-25, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fujian
Otroligt konstigt, tycker jag. Gå omkring med en decimeter träpelare under hälen. Det är inte praktiskt och inte ens snyggt. Bara konstigt.
Och knappast bekvämt heller..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in