Citat:
Ursprungligen postat av
ForbannadJavel
Eftersom att majoritet av tiden beter de sig som apor, fötter på sitsen. Skriker o har sig allmänt apbeteende. Har du någonsin sett invadrargrupper bete sig civiliserat? ALDRIG!
Därav mår jag dåligt och skäms som svensk att vi tog emot flockdjuren och betalar pengar så att de kan bete sig kriminellt.
Nu måste du bromsa dig lite faktiskt, och dra inte alla i samma pack , sedan jag flyttade till Sverige, det enda som man har gjort är att följa alla svenska sociala regler för att kunna passa in : exempelvis efter kl 21 man är tyst och har inte nån jävla hårt musik /tv, om man åker buss eller pendeltåget man håller käften och inte gapar och man betalar sin resa , när jag gick i skola jag tackade för maten till skolmatpersonalen , pratade med respekt till läraren och inte skreck jävla hora/ gubbjävel till lärare när jag gjorde fel( jämförelse mellan svenska barn) , jag har skaffat ett jobb , betalar skatt , har svensk tjej som jag tar väl hand om , och hennes föräldrar gillar mig , då pratar om svensk äldre personer som är +70 som är väldigt försiktig med invandrare och sån , respekten bördes ges individuellt och det är nåt som man får när man har förkännat , jag själv blir förbannad när jag ser neger, gul,blond , vit ,svensk eller invandrare som gapa och skrika och gör inte rätt för sig, tror det är allmänt att alla blir irriterad på sånt