2023-06-23, 07:10
Medlem
80% av svenskarna verkar inte ha något emot att det strömmar in folk från tredje världen till Sverige. De förstår inte att det är en kolonisering som pågår. Vill man inte lämna sin religion, sitt språk och sin kultur när man flyttar till ett annat land, så är man en kolonisatör.

Sverige har tagit emot så mycket utlänningar att det svenska språket håller på att förändras. Numera vet inte ens svenska ungdomar hur man använder reciproka pronomina. Kraven i skolan sänks hela tiden så att somalieungar ska förstå lite grann av undervisningen.

Som jag ser det finns det ingen väg ut ur detta elände. Samhället kommer krackelera alltmer och det som finns kvar är ett arabiserat skitsamhälle.
Citera
2023-06-23, 07:29
Medlem
Chingchonglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbannadJavel
Eftersom att majoritet av tiden beter de sig som apor, fötter på sitsen. Skriker o har sig allmänt apbeteende. Har du någonsin sett invadrargrupper bete sig civiliserat? ALDRIG!

Därav mår jag dåligt och skäms som svensk att vi tog emot flockdjuren och betalar pengar så att de kan bete sig kriminellt.

Nu måste du bromsa dig lite faktiskt, och dra inte alla i samma pack , sedan jag flyttade till Sverige, det enda som man har gjort är att följa alla svenska sociala regler för att kunna passa in : exempelvis efter kl 21 man är tyst och har inte nån jävla hårt musik /tv, om man åker buss eller pendeltåget man håller käften och inte gapar och man betalar sin resa , när jag gick i skola jag tackade för maten till skolmatpersonalen , pratade med respekt till läraren och inte skreck jävla hora/ gubbjävel till lärare när jag gjorde fel( jämförelse mellan svenska barn) , jag har skaffat ett jobb , betalar skatt , har svensk tjej som jag tar väl hand om , och hennes föräldrar gillar mig , då pratar om svensk äldre personer som är +70 som är väldigt försiktig med invandrare och sån , respekten bördes ges individuellt och det är nåt som man får när man har förkännat , jag själv blir förbannad när jag ser neger, gul,blond , vit ,svensk eller invandrare som gapa och skrika och gör inte rätt för sig, tror det är allmänt att alla blir irriterad på sånt
Senast redigerad av Chingchongling 2023-06-23 kl. 07:33.
Citera
2023-06-23, 07:43
Medlem
Kosmos.s avatar
Blivit rätt så likgiltig över svenskens lathet i frågan. Att större andel svenskar är svagbegåvade som fortfarande röstar för detta. Attt det är synd och tråkigt för framtida generationer. Samt att det enbart kommer bli värre och eskalera.
Citera
2023-06-23, 07:49
Medlem
Imnshos avatar
Eftersom jag är 60+ så går mina tankar lite som att "jag klarar mig nog till jag dör, men för nästa generation är det kört".

Jag har i princip gett upp. Svensken är utrotningshotad, svensk kultur är det definitivt.

Jag försöker helt enkelt att undvika att försätta mig i situationer där jag blir deprimerad. Givetvis åker man inte pendeltåg, T-bana eller buss. Ej heller handla i lågprisaffärer som ligger nära "utsatta" bostadskomplex. För att hålla humöret uppe så rör jag mig i miljöer där det fortfarande känns svenskt och tryggt.
Citera
2023-06-23, 07:49
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Åkte pendeltåg nyss och vart man än vänder blicken ser man araber, afghaner och svarta afrikaner sitta överallt. Man ser en och annan svensk sitta tyst där också. Många svenskar som är födda på 80-talet och bakåt vet ju att Sverige alls var så här när vi växte upp. Jag undrar vad som försegår i deras huvuden när de ser hur de andra folkgrupper fullständigt tar över på det här sättet, om det ens föregår någon hjärnaktivitet i huvudtaget på dem. Vissa svenskar har till och med skaffat barn med dem och således låtit sina gener försvinna bort i den mörka massan.

I och med att svenskar till skillnad ifrån Amerikaner är ett folk vars kultur är lågmäld och att man håller käft och inte uttrycker vad man känner och tycker i offentligheten, så vet man ju inte om de vita svenskar man ser tycker om det dom ser eller inte.

Vad tänker ni andra svenskar när ni sitter på pendeltågen och knappt känner igen er längre? Är det endast ett problem om araberna uppför sig stökigt, eller är det ok för er att de fullständigt tar över Sverige om de sitter tyst med sina mobiltelefoner i handen?
80% borde bli glada över detta faktum, i alla fall de som är över 18 år.
Citera
2023-06-23, 07:56
Medlem
Chingchonglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Känns otryggt. Speciellt med grupper av utländska unga män som är stökiga och högljudda på olika språk som man inte förstår.

Har inte råkat ut för något allvarligt än själv, men det är väl bara en tidsfråga? Är ju nyheter varje dag om skjutningar, sprängningar och olika våldsdåd. Av olika artiklar jag läst så räcker med att man råkar titta lite snett på dessa grupper för att man ska bli angripen med överdrivet mycket våld eller sexuella övergrepp.

Det behövs inga grupper, en idiot kan också göra lika mycket skada ,

Vi är invandrare, Min farsa +70 har jobbat sedan vi kom till sverige , har ingen problem med något , han var ute med familjens hund vid 21 tiden efter jag hade lämnat dom hemma , medan jag körde runt för att åka hem , en afgan misshandlade honom , tack och lov att jag körde inte en annan väg annars min far hade blivit misshandlad tills död av en så kallad ensam kommande barn , den gången faktisk kände jag ultra mycket förakt mot politiker, batikhäxor, som har tagit in alla dessa som passar inte in i Sverige , många invandrare som bor har i Sverige under lång tid känner också den problemet med dom som inte borde vara i landet många gamla invandrare tycker som er med
Citera
2023-06-23, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForbannadJavel
Eftersom att majoritet av tiden beter de sig som apor, fötter på sitsen. Skriker o har sig allmänt apbeteende. Har du någonsin sett invadrargrupper bete sig civiliserat? ALDRIG!

Därav mår jag dåligt och skäms som svensk att vi tog emot flockdjuren och betalar pengar så att de kan bete sig kriminellt.
Jag ser invandrare som beter sig civiliserat varje dag på tuben. Ibland ser jag ungdomar av alla kulörer som har fötterna på sätena. Är jag på dåligt humör säger jag till. Din spaning är alltså felaktig.
Citera
2023-06-23, 08:04
Medlem
lucyskys avatar
Sålänge det går lugnt till så tänker jag inte så mycket på det. Är dom stökiga så störs jag men det gäller förvisso även svenska ungdomar fast upplever det inte som lika vänligt.

Men jag tycker förstås det är helt galet att man har och har haft så hög invandring, samhällen mår inte bra av att ändras snabbt och tror problem bara kommer eskalera i Sverige. Sen tycker jag mycket illa om Islam så vill inte ha en stor grupp som aktivt har den tron i Sverige.

Men mina övertygelser tynger mig inte i kontakt med, eller bland, enskilda individer och jag behandlar också alla med respekt förutsatt att dom dom inte gjort sig oförtjänta av den.
Citera
2023-06-23, 08:13
Medlem
OptimismPrimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Dom är en bricka i spelet att förstöra vårt land inte bara vårt. Alla europeriska och vita lånder. Usa, canada osv.

Dom som intalar sig invandraare tas in med god medkänsla har så otroligt fel. Dom blir utnyttjade bara, ska orsaka kaos och elände, det är endel av planen. Och sudda bort vårt land. Sverige blir osvenskt tillslut om man tar in förmånga invandrare fattar vem som helst. Ödmjukhet pch respekt suddas ut mer och mer. Det vi är uppfostrade och vana med.

Otroligt sorgligt för männskligheten överhuvud taget. Då planen är att kontrollera alla i slutänden. World economic forum/globalisternas plan dom är helt öppna med. Tillåter vi inte deras kontrollsamhälle pga kaoset dom skapat så drar de igång ett krig garanterat för att vi garanterat ska gå i deras fälla, att tillåtas bli kontrollerade och ägda.

Och såklart stör man sig sjukt mycket på alla speciellt högljudda invandrare. Man ser hur vi ger bort landet. Det finns en bitterhet/hat från många invandrare mot svensken, mer änn va det finns hat mot invandrarna från svenskar.

Svenskar är uppfostrade att ha respekt för omgivningen, medmänniskorna. Invandrare har ofta inte det, utan skriker högt när de pratar, lyssnar på mobilen utan hörlurar så alla ska tvingas höra skiten, pratar tele med högtalare på. Undantag finns såklart. Oavsett ska vi aldrig ge bort landet såklart.

Du har fel. Det enkla svaret var att vårt samhälle var på väg att gå under eftersom att vi inte skaffade familj. Vår kultur utrotar sig själv. Politikerna kunde ha lyft frågan och kämpat, men istället valde de en enkel väg och kortsiktigt tänkande - massinvandring från U-länder.
Citera
2023-06-23, 08:14
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Jag förstår inte vad de säger. Jag har blivit en främling i mitt eget land.

Alltså, jag undviker i möjligaste mån dessa situationer.
Åker aldrig kommunalt, handlar tidigt på morgonen, går sällan på bio osv.

Dvs invandringen har begränsat mitt liv.

Besöker Sverige ett par veckor nån gång om året, har verkligen sett skillnaden varje gång, men det har ju pågått länge.

Nu är det som sagt bara mörkmuskigt överallt och det tycker jag är trist. Det tycker även utländska vänner som besöker, ett jävla nerköp. De trodde de skulle se blonda, blåögda människor, men tji fick de.

Trist är det även att svenska barn klär sig som små gangsters med becknarväska och pratar som en arab. Inte bara accent och arabiska slamgord, utan även grammatik, typ "Och sen, vi gick till centrum".
Senast redigerad av Jahbrah 2023-06-23 kl. 08:21.
Citera
2023-06-23, 08:15
Medlem
Dem måste skickas tillbaka.
Citera
2023-06-23, 08:15
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Det är många etniska svenskar som inte delar mina värderingar. Ett exempel är alla sd halvnassar. Men jag får leva med det.

Dom vill ju åtminstånde försvara ditt land och inte erövra det..

Du får ju behålla huvudet åtminstånde.. Är inte det en fördel? Även om du inte använder det så sitter det kvar iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in