Citat:
Ursprungligen postat av
RobertEriksson99
Varför gör ingen vit svensk någonting åt det här då, och vad känner du själv som vit svensk när du ser detta framför dina ögon?
Beskriv i detalj hur du känner och hur du tror andra vita svenskar känner.
Det handlar om hjärntvätt. Allas lika värde, alla är samma och sånt skitsnack. Det är den generella uppfattningen vi växer upp med i Sverige idag och sedan en tid tillbaks. Neo-marxism som bara växer, likt en cancersvulst och orsakar mer och mer permanent skada. Nuförtiden lär man ut i förskolor att det inte finns kön, raser och så vidare.
Allt det här beror på den globalistiska agendan, där man vill skapa ett samhälle där det inte finns några landsgränser, raser, kulturer, kön och så vidare. Anledningen till varför man vill det är en helt annan diskussion.
Själv känner jag avsky. Jag känner mig rent ut sagt bekymrad över situationen och läget, men det tjänar lite till när jag vet att jag bara kan kontrollera mig själv och vad jag gör för mig och min närmsta omgivning. Som sagt tror jag att det handlar om en omfattande hjärntvätt och det gör det ännu svårare att påverka. Lycka till att försöka få en hjärntvättad person att förstå att hon är hjärntvättad.
Med det sagt så tror jag helt klart att den agendan som drivs av den globalistiska makteliten är svår, om inte omöjlig att stoppa eller vända. Det är för många robotar som helt saknar förmågan att tänka själva och lever kvar i matrixen.