2023-06-23, 01:14
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Varför gör ingen vit svensk någonting åt det här då, och vad känner du själv som vit svensk när du ser detta framför dina ögon?
Beskriv i detalj hur du känner och hur du tror andra vita svenskar känner.
Det handlar om hjärntvätt. Allas lika värde, alla är samma och sånt skitsnack. Det är den generella uppfattningen vi växer upp med i Sverige idag och sedan en tid tillbaks. Neo-marxism som bara växer, likt en cancersvulst och orsakar mer och mer permanent skada. Nuförtiden lär man ut i förskolor att det inte finns kön, raser och så vidare.

Allt det här beror på den globalistiska agendan, där man vill skapa ett samhälle där det inte finns några landsgränser, raser, kulturer, kön och så vidare. Anledningen till varför man vill det är en helt annan diskussion.

Själv känner jag avsky. Jag känner mig rent ut sagt bekymrad över situationen och läget, men det tjänar lite till när jag vet att jag bara kan kontrollera mig själv och vad jag gör för mig och min närmsta omgivning. Som sagt tror jag att det handlar om en omfattande hjärntvätt och det gör det ännu svårare att påverka. Lycka till att försöka få en hjärntvättad person att förstå att hon är hjärntvättad.

Med det sagt så tror jag helt klart att den agendan som drivs av den globalistiska makteliten är svår, om inte omöjlig att stoppa eller vända. Det är för många robotar som helt saknar förmågan att tänka själva och lever kvar i matrixen.
Citera
2023-06-23, 01:18
Medlem
Ja nog märker man att Sverige numera tillhör invandrarna.. var med dottern och badade , lungt och stilla vid en mindre sjö i ett par timmar, andra infödda där då. Sedan mot kvällen kom de i stora buffel hjordar och tog över stället. 3 st arab ungar kom och började kasta lera hejvilt, fick lust klippa till dem men då hade man varit på bårhuset nu.. så sa till dottern att det var dags att gå hem nu.

Åker hellre med dottern nånstans utomlands, det här landet är förlorat.
Citera
2023-06-23, 01:23
Medlem
Computerzs avatar
Mår dåligt av att se förfallet. Flyttar ut till landet till och börja med. Är det fortsatta problem får jag byta land. Skulle hellre ha ett knegarjobb i Polen än nån mellanchef här hemma i Sverige. Så illa är det.
Citera
2023-06-23, 01:26
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Åkte pendeltåg nyss och vart man än vänder blicken ser man araber, afghaner och svarta afrikaner sitta överallt. Man ser en och annan svensk sitta tyst där också. Många svenskar som är födda på 80-talet och bakåt vet ju att Sverige alls var så här när vi växte upp. Jag undrar vad som försegår i deras huvuden när de ser hur de andra folkgrupper fullständigt tar över på det här sättet, om det ens föregår någon hjärnaktivitet i huvudtaget på dem. Vissa svenskar har till och med skaffat barn med dem och således låtit sina gener försvinna bort i den mörka massan.

I och med att svenskar till skillnad ifrån Amerikaner är ett folk vars kultur är lågmäld och att man håller käft och inte uttrycker vad man känner och tycker i offentligheten, så vet man ju inte om de vita svenskar man ser tycker om det dom ser eller inte.

Vad tänker ni andra svenskar när ni sitter på pendeltågen och knappt känner igen er längre? Är det endast ett problem om araberna uppför sig stökigt, eller är det ok för er att de fullständigt tar över Sverige om de sitter tyst med sina mobiltelefoner i handen?

Det är rent åt helvete hur Sverige blivit kolbitar och sandn*gers överallt är som att komma till Mellanöstern. Nej som sagt Sverige landet var vackert runt 70-80 talet nu rätt ner i soptunnan.
Citera
2023-06-23, 01:27
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Mår dåligt av att se förfallet. Flyttar ut till landet till och börja med. Är det fortsatta problem får jag byta land. Skulle hellre ha ett knegarjobb i Polen än nån mellanchef här hemma i Sverige. Så illa är det.

Vad är det som är illa med mångkulturen i Sverige? Beskriv mer.
Citera
2023-06-23, 01:28
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Är ju inte så roligt att känna sig som en främling i sitt egna land.

Som tur är så stöter jag inte på så många araber, afrikaner och andra invandrare då jag för det mesta är på olika arbetsplatser.
Och där lyser de med sin frånvaro.

Hahaha så sant jävla sant. De är det stället du minst ser en invandrare på arbetsplatsen 😂👌
Citera
2023-06-23, 01:48
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Åkte pendeltåg nyss och vart man än vänder blicken ser man araber, afghaner och svarta afrikaner sitta överallt. Man ser en och annan svensk sitta tyst där också. Många svenskar som är födda på 80-talet och bakåt vet ju att Sverige alls var så här när vi växte upp. Jag undrar vad som försegår i deras huvuden när de ser hur de andra folkgrupper fullständigt tar över på det här sättet, om det ens föregår någon hjärnaktivitet i huvudtaget på dem. Vissa svenskar har till och med skaffat barn med dem och således låtit sina gener försvinna bort i den mörka massan.

I och med att svenskar till skillnad ifrån Amerikaner är ett folk vars kultur är lågmäld och att man håller käft och inte uttrycker vad man känner och tycker i offentligheten, så vet man ju inte om de vita svenskar man ser tycker om det dom ser eller inte.

Vad tänker ni andra svenskar när ni sitter på pendeltågen och knappt känner igen er längre? Är det endast ett problem om araberna uppför sig stökigt, eller är det ok för er att de fullständigt tar över Sverige om de sitter tyst med sina mobiltelefoner i handen?

Jag tycker det är vidrigt och sjukt med tanke på att vi aldrig ville ha det så här. Att Sverige blivit ett multietniskt skithål beror på politiker, inte svenska folket.

Ser man på vad som händer i multietniska länder historiskt sett (Jugoslavien, Sydafrika, Rhodesia, Indien, Malaysia/Singapore, USA, Kina) så vet vi att det kommer leda till etniska motsättningar och det gör det redan idag; svenskar våldtas, vi rånas samtidigt som vi beskylls för rasism och så får vi betala för kalaset samtidigt som nästa generation svenskar kommer få ett ännu värre helvete. Repatriering av blattarna är det enda som kan rädda oss annars blir det inbördeskrig.
Citera
2023-06-23, 01:53
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
Är du en sån där puresvensk som man kan se sitta med sin mobil på pendeltåget? Är det dessa tankar som rör sig i ditt huvud när du åker pendeltåg och ser hur araber, afghaner och somalier fullständigt ockuperar alla sittplatser i tågvagnen?

Varför är så många svenskar (som dig) så materialistiska? Varför är det endast ett problem för dig att invandrarna inte jobbar och kräver försörjning osv. Varför reagerar du inte på deras närvaro i sig? Ser du inte att de tar över vårt territorium. Det är det som är problemet. Vi vita svenskar känner inte igen oss i vårt eget land längre. Det är problemet, oavsett hur invandrarna jobbar eller inte. Varför kan du inte tänka så? Varför värderar du inte vårt folk lite djupare?

Kan inte säga att jag INTE tänker så, det är inte enbart ett problem att många invandrare inte jobbar, men det är ett stort problem i min lilla värld. Om jag bott i en ghettoförort hade invandrarvåld och förslumning varit ett större problem men nu har jag haft turen att inte behöva bo i en ghettoförort de senaste 20 åren.

Men frågeställningen är intressant, varför många svenskar inte reagerar mer även om invandrare jobbar.
Citera
2023-06-23, 02:29
Medlem
awoke11s avatar
Citat:

Jag känner mig inte hemma och det är därför jag har bestämt mig för att lämna Sverige, så kan man själv vara invandrare istället.
Citera
2023-06-23, 04:25
Medlem
MuhammedSvensks avatar
Chockerande tycker jag att svenskarnas rätt till sitt land inte garanteras av någon, varken stat, kommun, intresseorganisationer eller FN eller andra. Istället ska alla ha rätt till svenskarnas land, mycket märkligt. Vad hände med de som ska verka för Sveriges och svenskarnas intressen?
Citera
2023-06-23, 04:35
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor.Pepper
Kan jag få fråga dig varför du mår dåligt när du ser detta? Så länge invandrare uppför sig, inte ställer till problem, och bidrar till samhället; vad är då problemet?
Vill man som svensk bo i Mellanöstern har man alltid möjlighet att flytta dit. För oss som inte vill bo i Mellanöstern upplevs det givetvis som ett problem att Mellanöstern tvingas på oss.
Citera
2023-06-23, 04:54
Medlem
Citat:

Tycker det är dåligt.

Som att vara utomlands men inte på semester utan jobba under dåliga och otacksamma villkor. Ingen behöver uppföra sig illa.

Samtidigt så bryr sig inte de flesta andra så svårt att bry sig själv då. Man får fokusera på sitt privatliv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in