• 1
  • 2
2023-06-22, 22:32
Medlem
Hur många var det som passade på att fira no panty day idag och lämnade trosorna hemma?
Citera
2023-06-22, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyL
Hur många var det som passade på att fira no panty day idag och lämnade trosorna hemma?

Uh, ingen? Vad är det för jävla trams? No Pants Day? Nu finns det nämligen en dag och högtid för allting. Patetiskt, om du frågar mig
Citera
2023-06-22, 22:44
Medlem
Tomtekukars avatar
Jag körde kommando idag. Tjejer brukar gilla det. Tänkte fortsätta med det under midsommar. Många singeltjejer kommer på festen.
Citera
2023-06-22, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor.Pepper
Uh, ingen? Vad är det för jävla trams? No Pants Day? Nu finns det nämligen en dag och högtid för allting. Patetiskt, om du frågar mig
Eller hur haha!
Fyfan och gå runt utan trosor / kallingar
Citera
2023-06-22, 23:01
Medlem
Fyfan va äckligt och dekadent. Borde inte ens va lagligt. Att fritt lufta könsorganet bland folk. Man ska inte behöva gå runt och känna folkt könslukter.

Eller att dom sitter på allmäna sittplaster utan nått. Eller ens riskera att nån ska kunna bevittna nåns köns av misstag. Det ska inte finnas risk ute att tvingas bevittna eller känna lukten av skiten.
Citera
2023-06-22, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Fyfan va äckligt och dekadent. Borde inte ens va lagligt. Att fritt lufta könsorganet bland folk. Man ska inte behöva gå runt och känna folkt könslukter.

Eller att dom sitter på allmäna sittplaster utan nått. Eller ens riskera att nån ska kunna bevittna nåns köns av misstag. Det ska inte finnas risk ute att tvingas bevittna eller känna lukten av skiten.

Värst är det med män som av någon anledning känner sig "sexiga" när de går utan kalsonger och på riktigt tror att kvinnor går igång på att de inte har kalsonger på sig.
Citera
2023-06-23, 00:53
Medlem
pn222jws avatar
Chanel bullens dag helt enkelt!
Citera
2023-06-23, 02:23
Medlem
Låter som en idiot dag
Citera
2023-06-23, 08:38
Medlem
Hackenbush55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor.Pepper

Verkligen slampigt och ohygiensikt.
Citera
2023-06-23, 14:51
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyL

Patetiskt sätt att "fira" kvinnofrigörelse på.
Citera
2023-06-23, 17:35
Medlem
Airtag611s avatar
Jag har aldrig haft några trosor runt mitt kön, däremot går jag runt ibland i min egen lägenhet utan kalsonger och funderar om diverse.
Citera
2023-06-24, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airtag611
Jag har aldrig haft några trosor runt mitt kön, däremot går jag runt ibland i min egen lägenhet utan kalsonger och funderar om diverse.

Då har du missat något. Menar nu inte att du skall ha på dig trosor på vanligt vis utan låtsas att din erigerade penis är en krok och hänga ett par trosor på den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in