• 1
  • 2
2023-06-20, 17:58
Medlem
burksaltets avatar
Detta kommer bli en lång recension då Burksaltet skriver långt (men inte alltid så bra) när han väl börjat.

Burksaltet har varit på resa. Kajkade runt lite i norra italien och södra tyskland med en bekant för ett tag sedan. På vägen hem hade jag en egen dag i Munchen då min resekamrats flyg gick tidigt på morgonen och mitt gick först sent på kvällen. Jag funderade lite på vad man skulle hitta på under denna tiden, har länge funderat på att gå på FKK i tyskland men aldrig haft chansen eller tyckt det varit värt det. Men läste på lite (särskilt här på flashback) och det ser ut som att Munchen och bavarien är lite dåliga ställe i tyskland för det. Finns inte så många alternativ och de är dyrare än i andra regioner. Men nu var jag ändå här och bestämde mig för att fara på FKK Sunshine som ligger relativt bra till i Munchen ändå.

https://www.fkk-sunshine.de/?lang=en

Varför det blev just den? Tja, fanns inte så där jättemånga alternativ, plus att den såg ok ut på maps och hemsidan. Arnold hade även skrivit en recension för några år sedan och det lät som den var helt ok då. Men det är ju alltid ett lotteri, förrän man varit där och kan säga själv. Dessutom antar jag att FKK:erna är särskilt beroende på vilka kvinnor och andra kunder som är där just när man själv är där.

Efter att ha läst Arnolds recension här på forumet och kollat på maps så ser jag att de öppnar kl 12, så tog det lite lugnt och turistade i Munchen i några timmar, käkade även tidig lunch och så. Lite efter 12 bar det iväg, att ta sig till Sunshine var inga problem. Knallade några kvarter till Hauptbahnhof (centralstationen) och tog sedan tunnelbanan några stationer till Westendstraße, det går även att åka buss eller möjligen spårvagn men tog tunnelbanan då det var lättare för mig. Väl där är det bara att knalla några minuter igen genom ett villa/kontors-område tills man anländer till Sunshine. Stället ser ut, och är, som en lite större villa. Enda skillnaden från vanlig villa är att de har en hög stenmur och glastak över hela uteplatsen. Och även att de har stora skyltar som säger FKK Sunshine.

Ringer på och inom någon sekund buzzar porten och jag klampar in i en foajé med en nisse bakom disken, han frågar om jag varit här förut och jag säger nej och han småpratar lite. Då klockan är just före 13 och det är en lördag så säger han att det är rätt dött inne, men om jag vill kan jag köpa dagspass gå runt lite och sen få kvitto för att komma in senare på kvällen. Säger att det är ok då jag bara kan vara där några timmar ändå före jag måste dra till flyget. Men bra att han var ärlig och inte försökte lura en att det är massivt party när det inte är det. Nu letade jag iof inte sådant heller.

Betalar inträdet (€70) och får en stor handduk, en liten handduk och ett par "foppa"-tofflor, och en skåpsnyckel. Han säger åt mig att jag ska gå in och byta om och sen gå in till klubben och han ska fortsätta att visa mig runt där. Jag går och byter om och duschar, det var en fin och varm dag i Munchen så blev lite svettig av att gå runt på förmiddagen. Efter duschen och avtorkning så sätter jag handduken runt mig (hade förväntat mig en badrock men handduk går väl också) och öppnar dörren till klubben. "Haaaallleluja" spelas i huvudet.

Väl inne så kommer jag till ett medelstort rum med en bardisk med barstolar och sen några bord längs kanterna. Noterar att det sitter en naken kvinna vid ett av bordet och hon hälsar när jag kommer in. Nu visar det sig att han som tog emot mig i kassan också är bartender så han frågar om jag vill ha något att dricka. Jag tar en vatten bara i ett glas. Sockervatten och liknande är gratis men man kan köpa öl, vin och sprit också. Men kände att jag inte ville ha något mer än vatten. Han börjar förklara lite om hur det funkar, då noterar hon som sitter vid bordet och frågar mig om jag är här för första gången. Jag svarar Ja och hon erbjuder mig att ge mig en guidad tour.

Är inte den som säger nej till en guidad tour av en naken kvinna så jag nickar och följer med henne. Hon ("heter" Jasmine tydligen får jag veta någon timme senare) ser bra ut, objektivt kanske 8 men jag gillar hennes lite rundare former och rätt stora bröst. Nåja, hon går före mig i högklackat och vickar med rumpan lite och visar mig runt. Första intrycket är att stället är jäkligt litet, rent och fint men litet. Kan inte ens föreställa mig hur kaosartat det måste vara på kvällen eller om det är mycket folk. Bilderna på hemsidan är korrekta, dock är de tagna antingen med vidvinkel eller bara i vinklar som gör att det ser större ut än det faktiskt är. Inget emot det dock men något man kanske bör tänka på om gillar större ställen.

Brevid bar-avdelningen finns ett mellanrum med trapp upp till knullrummen, ett rökrum (som jag förstod det), och en hall där det finns en toa och två dörrar markerade med "Private", vi går vidare till vänster och kommer in i ett litet kök. De har lite simpel mat, tog bara en yogurt senare men såg inte så illa ut som man hört skräckhistorier om. Kaffeautomat och skyltar att man kan beställa pizza via baren. Vi går vidare ned för en liten trapp till ett långt rum som är uppdelat i en smal liten uteplats med rökruta och ett längre rum som är delat i två med innerväggar. Den första delen har en stor soffgrupp och visar någon gammal Bundesliga-match på en TV.

Nästa avdelning i rummet är mycket mindre med några mindre soffor och en trapp upp och bad/bastu-rummet brevid dock utan vägg mellan de. Jacuzzin ser rätt inbjudande ut, bastu har jag aldrig gillat så gick inte dit, men allt ser rent och fint ut om än som sagt tidigare rätt komprimerat. Nåja, vi går upp för trappen och genom samma lilla hall som vi var på tidigare, här finns det även en minimal porrbio. Några tygbitar hänger i dörren och inne är det två soffor och de kör porrfilm hela tiden.

Sen är vi tillbaka i huvudrummet, det finns även en liten utegård i samband med baren som jag glömde säga tidigare. Jag snackar lite med Jasmine och tackar för visningen. Bartendern hade inte fel, det är inte helt dött men förutom Jasmine har jag bara sett en annan kvinna. Hon var jag inte intresserad av alls, typisk duckface med tattueringar. Jag var ensam kund vid denna tidpunkt. Kände inte för att ta första bästa kvinna och knulla med, inte heller direkt knullsugen just då så tänkte bara chilla en stund.

Går tillbaka till omklädningsrummet och tar med mig läsplattan och sätter mig i en soffa och läser en stund och bara njuter av att någon gång då och då går antingen Jasmine eller den där andra runt naken och kollar in läget. Efter bara kanske 15-20 min så dyker det upp lite mer kunder men det är fortfarande lugnt. Efter ett tag blir jag lite less på att läsa, så näckar och sätter mig i jacuzzin en stund. Rätt skönt att sitta där men tja, hade varit fint med en stor utegård och pool också.

Efter kanske en timme så har det dykt upp några fler kvinnor och kunder. Men det är fortfarande rätt lugnt. Vi är vid det här laget kanske 6 kunder och 5 kvinnor. Dock svårt att veta exakt då några försvinner lite nu och då på horisontella danser en våning upp. En av de nya kvinnorna som dykt upp är jävligt sexig. Hon har nog den största porr-röven jag sett på någon kvinna, och hon har på sig en typ nätstrumpbyxa som verkligen framhäver den stora röven.

Jag börjar känna mig lite pilsk och bestämmer mig för att ta en session med Jasmine då jag tyckte hon är snyggast av de som dykt upp och fick ett bra intryck av henne. Letar upp henne i samband med att jag fyllde på med lite mer vatten. Börjar prata lite med henne och föreslår att vi går och sätter oss i en soffa, mest för att det var jobbigt att stå vid ett bord när hon satt. Vi sitter och pratar och hon säger att en session kostar €100. Men då ingår vaginalt samlag, ta på, flera positioner och blowjob utan kondom. Jag blev lite förvånad, trodde de inte fick göra blowjob utan kondom, var även lite diskret uppsatta skyltar här och var att man måste ha kondom för blowjob. Men att de sålde utan som extra under bordet. Trodde även att normalpriset var €70. Så lite förvånad att de direkt bakar in det. Nu är det inget problem för mig för att jag anser att blowjob med kondom är totalt bortkastat, som att suga på en karamell med papperet på.
Senast redigerad av burksaltet 2023-06-20 kl. 18:01.
Citera
2023-06-20, 18:00
Medlem
burksaltets avatar
fortsättning...

Efter lite mer småpratande, bland annat så frågar jag hur det går till. Betalar jag före eller efter och var hon är ifrån (halvserb och halvpolack), och även vad hon heter så nu fick jag veta det. Efter en stund så säger jag att vi borde gå upp till ett rum. Sagt och gjort, hon säger att jag ska följa med till baren där hon checkar ut ett rum och tar med sig nyckeln och vi går upp. Jasmine visar mig till ett av rummen, som är förvånansvärt stort med tanke på hur litet resten av lokalerna är och enligt hemsidan har de tolv rum. Jasmine säger åt mig att vänta en kort stund medan hon går och hämtar kondom, massageolja och lakan. Hon är strax tillbaka och lägger ut lakenet på sängen och säger åt mig att lägga mig ner på mage och sen ger hon mig en helt ok massage. Absolut inte bästa och skönaste men långt ifrån sämsta också. Burksaltet gillar verkligen att få massage av naken kvinna, det är något särskilt. Nåja, efter ett tag säger hon att jag ska vända mig för att det är dags att ge mig "en annan form av massage *wink*."

Ska inte beskriva hela samlaget i detalj då det inte är så intressant. Men det var skönt. Hon sög bra och utan kondom. Fick inte alls intrycket av att hon bara ville stressa mig att spruta så hon kan gå och ragga fler kunder. Vem vet, kanske det var för att det var fortfarande rätt dött? Men jag fick bra service. Efter ett tag trär hon på kondomen över pisslemen och börjar rida mig. Jag kan inte hålla emot allt för länge och till slut fyller jag kondomen och hon stiger av Burksaltsåkturen och börjar göra rent. Nästa gång borde man fråga om de har mer porr-stuk på ett av rumen. Alltid kul med speglar så man kan se när man trycker på kvinnan, särskilt i doggy. Men det här var lugnt och skönt också, hon fick göra allt jobb. Och inte helt fel att ha hennes stora sköna bröst i ansiktet när hon rider en.

Efteråt lägger hon sig brevid mig och pratar lite mera. Inge direkt djupare samtal men ändå fick man igen känslan av att det absolut inte var "wham bam, thank you mam"-löpandebandprincip.

Kropp: 10/10 (min uppfattning, andra skulle kanske säga 8)
Personlighet/Kemi: 9/10
Prisvärt: tja, sådär.
Sex: 8/10
WIR: om jag var där igen och såg henne, japp.

Efteråt samtalet (och samlaget) går vi till omklädningrummet, lite kul att traska in där med en naken kvinna i släptåg och de andra vet vad man gjort hehe. Det var rätt kul. Man kände för att high five:a han som var där. Men gjorde inte det. Betalade henne och tackade för en bra session. Sen tog jag en dusch och hämtade min läsplatta igen och gick och tog det lugnt i några timmar igen.
Efter det så hände inte så där jättemycket, det började fyllas på mer och mer med kvinnor och kunder i slutet var det säkert runt 10 kvinnor som gick runt helnakna. Men även fast stället är litet så kändes det aldrig trångt. Egentligen det enda roliga som hände var att jag gick runt lite en sväng och kollade in i porrbion och där satt hon med stora röven och frågade direkt "Hello, do you want a blowjob?" tyvärr hade jag varken pengar kvar eller kunnat ladda om än (det var länge sedan Burksaltet var 16 år). Det första hade man ju kunnat lösa med ATM:en som står just utanför men det andra var svårare. Snackade lite med henne och sa att hon hade den snyggaste röven jag sett på jättelänge, men att tyvärr så måste jag dra snart. Hade varit kul att få ett blowjob i porrbion om det varit mer folk också.
Gick runt lite mer och till slut började klockan närma sig 16 och det var dags att börja röra på sig. S-tåget från hauptbahnhof till flygplatsen tar lite över en timme och behövde lite marginaler.

Avslutning/Omdöme:
Detta var mitt första FKK-besök, har besökt glädjeflickor på många andra ställen. Har tidigare varit lite negativ mot FKK då jag lätt blir rastlös och osäker på om jag skulle kunna palla att vara på ett ställe så länge. Nu har jag inget att jämföra med men tycker Sunshine var helt ok. Ja, lokalen är jäkligt liten men den var ren och fin. Om man räknar på det så är det inte så dyrt egentligen. Jag var där i tre timmar från ca 13 till 16 och chillade och kunde dricka gratis kaffe och käka lättare mat, och dessutom spana på nakna kvinnor och bara ta det lugnt för €70. Jmf med att dra på någon beach club eller dyl så är det ju klart dyrare men bra mycket mer chill också. Om man strikt räknar på euro/sprut så är det ju rätt dyrt med €170 (100 + 70 inträde) och det finns bra mycket billigare än så.

Skulle jag återvända. Kanske. Skulle nog dock hellre dra på en annan FKK för att få lite mer att jämföra med Mainhattan i Frankfurt ser tex mycket större ut. Borde nog även vara bra att ha några fler timmar så man iaf hinner med två skott. Men det kräver nog att man har en mycket sen flight. Sunshine är som jag sagt säkert 5 gånger nu, jäkligt litet. Kan inte ens föreställa mig hur fullt det måste vara på kvällarna. Ser heller inte FKK som något direkt partyställe, kanske om man är en grupp så är det kul? Men som själv låter det bara som att man får det sämsta med krogen och inget chill.

Men känns bra att man tickat av FKK på listan över sexäventyr. Kan tänka mig att det blir fler framöver om jag har vägarna förbi tyskland igen och har tid att stanna. Är ju som helt dumt att gå dit för ett snabbt töm och glöm, men har man några timmar över så går jag hellre till en FKK och tar det lugnt än sitter på tex ett café.
Citera
2023-06-21, 06:17
Medlem
inmurads avatar
Tack för en välskriven och informativ recension!
Roligt att höra om erfarenheter från mindre besökta klubbar.
Det känns inte som att München bjuder på något som skulle få en att åka dit endast för en sexsemester. Men är man i staden av andra anledningar så verkar Sunshine vara en bra klubb att besöka.
Citera
2024-03-13, 15:58
Medlem
TommyJunes avatar
Är det någon som varit i Munchen nyligen? Ska ned i april och funderar på ett besök på Sunshine. Något annat som rekomenderas?

T

Citat:
Ursprungligen postat av burksaltet
fortsättning...

Efter lite mer småpratande, bland annat så frågar jag hur det går till. Betalar jag före eller efter och var hon är ifrån (halvserb och halvpolack), och även vad hon heter så nu fick jag veta det. Efter en stund så säger jag att vi borde gå upp till ett rum. Sagt och gjort, hon säger att jag ska följa med till baren där hon checkar ut ett rum och tar med sig nyckeln och vi går upp. Jasmine visar mig till ett av rummen, som är förvånansvärt stort med tanke på hur litet resten av lokalerna är och enligt hemsidan har de tolv rum. Jasmine säger åt mig att vänta en kort stund medan hon går och hämtar kondom, massageolja och lakan. Hon är strax tillbaka och lägger ut lakenet på sängen och säger åt mig att lägga mig ner på mage och sen ger hon mig en helt ok massage. Absolut inte bästa och skönaste men långt ifrån sämsta också. Burksaltet gillar verkligen att få massage av naken kvinna, det är något särskilt. Nåja, efter ett tag säger hon att jag ska vända mig för att det är dags att ge mig "en annan form av massage *wink*."

Ska inte beskriva hela samlaget i detalj då det inte är så intressant. Men det var skönt. Hon sög bra och utan kondom. Fick inte alls intrycket av att hon bara ville stressa mig att spruta så hon kan gå och ragga fler kunder. Vem vet, kanske det var för att det var fortfarande rätt dött? Men jag fick bra service. Efter ett tag trär hon på kondomen över pisslemen och börjar rida mig. Jag kan inte hålla emot allt för länge och till slut fyller jag kondomen och hon stiger av Burksaltsåkturen och börjar göra rent. Nästa gång borde man fråga om de har mer porr-stuk på ett av rumen. Alltid kul med speglar så man kan se när man trycker på kvinnan, särskilt i doggy. Men det här var lugnt och skönt också, hon fick göra allt jobb. Och inte helt fel att ha hennes stora sköna bröst i ansiktet när hon rider en.

Efteråt lägger hon sig brevid mig och pratar lite mera. Inge direkt djupare samtal men ändå fick man igen känslan av att det absolut inte var "wham bam, thank you mam"-löpandebandprincip.

Kropp: 10/10 (min uppfattning, andra skulle kanske säga 8)
Personlighet/Kemi: 9/10
Prisvärt: tja, sådär.
Sex: 8/10
WIR: om jag var där igen och såg henne, japp.

Efteråt samtalet (och samlaget) går vi till omklädningrummet, lite kul att traska in där med en naken kvinna i släptåg och de andra vet vad man gjort hehe. Det var rätt kul. Man kände för att high five:a han som var där. Men gjorde inte det. Betalade henne och tackade för en bra session. Sen tog jag en dusch och hämtade min läsplatta igen och gick och tog det lugnt i några timmar igen.
Efter det så hände inte så där jättemycket, det började fyllas på mer och mer med kvinnor och kunder i slutet var det säkert runt 10 kvinnor som gick runt helnakna. Men även fast stället är litet så kändes det aldrig trångt. Egentligen det enda roliga som hände var att jag gick runt lite en sväng och kollade in i porrbion och där satt hon med stora röven och frågade direkt "Hello, do you want a blowjob?" tyvärr hade jag varken pengar kvar eller kunnat ladda om än (det var länge sedan Burksaltet var 16 år). Det första hade man ju kunnat lösa med ATM:en som står just utanför men det andra var svårare. Snackade lite med henne och sa att hon hade den snyggaste röven jag sett på jättelänge, men att tyvärr så måste jag dra snart. Hade varit kul att få ett blowjob i porrbion om det varit mer folk också.
Gick runt lite mer och till slut började klockan närma sig 16 och det var dags att börja röra på sig. S-tåget från hauptbahnhof till flygplatsen tar lite över en timme och behövde lite marginaler.

Avslutning/Omdöme:
Detta var mitt första FKK-besök, har besökt glädjeflickor på många andra ställen. Har tidigare varit lite negativ mot FKK då jag lätt blir rastlös och osäker på om jag skulle kunna palla att vara på ett ställe så länge. Nu har jag inget att jämföra med men tycker Sunshine var helt ok. Ja, lokalen är jäkligt liten men den var ren och fin. Om man räknar på det så är det inte så dyrt egentligen. Jag var där i tre timmar från ca 13 till 16 och chillade och kunde dricka gratis kaffe och käka lättare mat, och dessutom spana på nakna kvinnor och bara ta det lugnt för €70. Jmf med att dra på någon beach club eller dyl så är det ju klart dyrare men bra mycket mer chill också. Om man strikt räknar på euro/sprut så är det ju rätt dyrt med €170 (100 + 70 inträde) och det finns bra mycket billigare än så.

Skulle jag återvända. Kanske. Skulle nog dock hellre dra på en annan FKK för att få lite mer att jämföra med Mainhattan i Frankfurt ser tex mycket större ut. Borde nog även vara bra att ha några fler timmar så man iaf hinner med två skott. Men det kräver nog att man har en mycket sen flight. Sunshine är som jag sagt säkert 5 gånger nu, jäkligt litet. Kan inte ens föreställa mig hur fullt det måste vara på kvällarna. Ser heller inte FKK som något direkt partyställe, kanske om man är en grupp så är det kul? Men som själv låter det bara som att man får det sämsta med krogen och inget chill.

Men känns bra att man tickat av FKK på listan över sexäventyr. Kan tänka mig att det blir fler framöver om jag har vägarna förbi tyskland igen och har tid att stanna. Är ju som helt dumt att gå dit för ett snabbt töm och glöm, men har man några timmar över så går jag hellre till en FKK och tar det lugnt än sitter på tex ett café.
Citera
2024-03-23, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TommyJune
Är det någon som varit i Munchen nyligen? Ska ned i april och funderar på ett besök på Sunshine. Något annat som rekomenderas?

T

Skrev lite i denna tråd om München men korta versionen är att staden inte är så attraktiv vad gäller att mata köttets lustar.

(FB) München, vad erbjuds?
Citera
2024-03-25, 11:30
Medlem
TommyJunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intesomandra
Skrev lite i denna tråd om München men korta versionen är att staden inte är så attraktiv vad gäller att mata köttets lustar.

(FB) München, vad erbjuds?

Tack verkar som Sunshine är det bästa att testa
Citera
2024-05-09, 14:55
Medlem
TommyJunes avatar
Dags att skriva en liten rapport från mitt besök på Sunrise Munchen.

Jag hade innan noga läst Bruksalets mycket utförliga inlägg och behöver inte repetera då den beskrivningen av klubben stämmer väl. Jag kom dit på en söndag em runt 3-tiden. Efter incheckingm betalt 70 EUR och fått mina 2st handdukar, (jag frågade efter badrock men fick svaret, det behövs inte då det är så varmt i klubben) gick jag och bytte om. Stämmer att det är behaglig temperatur men jag hade föredragit badrock och en handduk. Jag gillar inte heller att man får ha värdesakerna i skåpet i omklädningsrummet då det hela tiden kommer in tjejer där. Men allt var fräscht och rent. Gick ut för att ta en runda går snabbt då det är ett litet men fint ställe. Var ca 5-6 klienter där och minst 8-10 tjejer som senare fylldes på med ytterligare 4-5st. Så bra utbud. Överlag var det hög kvalitet på tjejerna, de flesta från Bulgarien och Rumänien men snygga med silikonbröst, kanske lite för mkt tatueringar för min smak. Fanns 2-3 Polskor eller en som sa hon var ryska så lite blandat. Kände igen 3st från hemsidan, övriga tror jag inte finns där. De flesta tjejer pratade bättre engelska än tyska.

Session 1. Efter lite lätt bastu träffade jag en otroligt snygg tjej 25år som var från Bulgarien. Perfekt kropp och inga tatueringar. Hon var mycket trevlig och vi snackade en stund innan vi bestämde för att gå en trappa upp. 70+30 EUR för 30 min. Då ingick avsugning utan kondom och alla normala ställningar etc. Var mycket bra inlevelse och leverans. Efteråt så gick hon och hämtade en massageolja och avslutade det hela med en bra ryggmassage i ca 10 min. Hon berättade att hon bara varit där i 2 dagar och kom från Sofia. Skulle stanna 3 veckor innan hon skulle tillbaka. Betyg 9 av 10.

Jag var lite hungrig så jag beställde pizza i baren och gick till bubbelpoolen och väntade. Var ingen där så jag satt själv ca 10min innan pizzan kom. Var helt ok Pizza finns lite mackor, frukt och kaffe i köket som dock är litet. Jag åt samtidigt med 3 av tjejerna som var trevliga och pratade. Alla 3 från Rumänien och ville att jag skulle prova deras soppa som en av dem lagat.. Lite udda.. Drack bara cola och vatten som ingår. Öl kostar extra.

Blev en tur till bastun som är helt ok standard. Satt en tysk i bastun som jag pratade med. Han berättade att han går hit 2 gånger i månaden på söndag em för relax och sex.. Han var frånskild så bra upplägg. Han sa att tjejerna på Sunshine är alltid trevliga och söndag em är bäst då det är ganska lugnt. Det finns tydligen klippkort för stammisar där var 10.e besök är gratis. Praktiskt Annars var det lite blandat med besökare, tyskar , några turister, 2 asiater.
Men inte fler än 6-7 som mest. Helt klart fler tjejer än besökare.

Session 2. Jag ville välja en av de nya tjejerna som dykt upp 2st såg mycket bra ut. Men jag träffade min första tjej och kunde inte motstå att sitta och prata med henne och det blev sedan en tur till med henne. Det var ännu bättre än första gången när vi lite kände varandra lite så en otroligt bra upplevelse som igen avslutades med massage. 100 EUR + 20 i dricks, det var hon verkligen värd! Hon frågade om jag inte ville komma tillbaka senare i veckan och det hade jag gjort om jag hade haft möjlighet. Betyg 10 av 10!

Efter detta var jag lite trött och kände att det var dags att lämna klubben, var nu ca 19.00 så hade varit där ett bra tag.

Enkelt men en uber till och från centrala Munchen ca 15 min.

Sammanfattning. Det är ett litet ställe men fint och mycket trevliga tjejer. Kändes inte trängt då det var ganska få besökare. Det är säkert annat på kvällar och nätter. >Bra att det ligger nära centrala delarna av stan. Tycker att det var bra valuta för pengarna.
Citera
2024-05-10, 00:39
Medlem
Citat:

Bra recension, håller med dig om allt faktiskt. Stället är som en normalstor svensk villa. Rent och fräscht håller jag helt med om. Trevlig tysk tant i receptionen som gärna skojar lite och berättar om alla svenskar som kommer. Nu skulle jag inte åka till Munchen för sex som jag tidigare nämnt men om jag hamnar där igen så blir det nog Sunrise.
Citera
2024-05-11, 08:36
Medlem
TommyJunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intesomandra
Bra recension, håller med dig om allt faktiskt. Stället är som en normalstor svensk villa. Rent och fräscht håller jag helt med om. Trevlig tysk tant i receptionen som gärna skojar lite och berättar om alla svenskar som kommer. Nu skulle jag inte åka till Munchen för sex som jag tidigare nämnt men om jag hamnar där igen så blir det nog Sunrise.

Absolut jag skulle gå dit igen om jag är i stan. Värt ett besök
Citera
2024-06-28, 12:02
Medlem
burksaltets avatar
Citat:

Jag hade innan noga läst Bruksalets mycket utförliga inlägg och behöver inte repetera då den beskrivningen av klubben stämmer väl.

Bra att min recension hjälpte dig! Lät som du hade en trevlig tid på Sunshine.

For dock aldrig tillbaka till Munchen. När jag åkte till tyskland åkte jag hellre till Frankfurt, och nu lär det inte bli på ett bra tag då jag flyttat bort från europa. Munchens utbud på sexköp är rätt begränsat och dyrt jmf med resten av tyskland. Men om jag mot förmodan skulle hamna i Munchen igen så skulle jag tro att Sunshine ligger bra till för ett återbesök.
Citera
2024-06-29, 10:30
Medlem
TommyJunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burksaltet
Bra att min recension hjälpte dig! Lät som du hade en trevlig tid på Sunshine.

For dock aldrig tillbaka till Munchen. När jag åkte till tyskland åkte jag hellre till Frankfurt, och nu lär det inte bli på ett bra tag då jag flyttat bort från europa. Munchens utbud på sexköp är rätt begränsat och dyrt jmf med resten av tyskland. Men om jag mot förmodan skulle hamna i Munchen igen så skulle jag tro att Sunshine ligger bra till för ett återbesök.

håller med. Nästa gång så blir det nog Frankfurt eller någon annan stad
Citera
2025-01-28, 11:19
Medlem
mimimexs avatar
Här kommer en utförlig rapport från mitt besök hos FKK Sunshine i München igår.

Jag tog tunnelbanan U5 från Innsbrucker Ring och klev av vid stationen Westendstraße. Jag promenerade 15 minuter tills och jag nådde huset på adressen Ludwigshafener Straße 1. Det var inte svårt att navigera till huset med hjälp av Google Maps. Jag klev in i huset kl. 15 och i receptionen var en äldre dam närvarande och hälsade mig välkommen. Jag betalade inträdesavgiften på 70 euro. Jag fick två handdukar, ett par badtofflor och en nyckel till mitt skåp. Jag gick in omklädningsrummet som låg precis till höger om receptionen. Under tiden jag bytte om klev det in två nakna tjejer i omklädningsrummet och hälsade mig välkommen. Vi började småprata. Jag berättade till dom att detta är mitt första besök hos en FKK klubb. Tjejerna sa att det var villiga att visa mig runt i huset.

Efter jag hade duschat i omklädningsrummet och tagit på mig min Jockstrap så gick jag in i baren. I baren fanns det 10-15 tjejer som väntade på kunder. Alla tjejer hälsade mig välkommen och sa att jag har en mycket snygg kropp. Kvinnan i receptionen kom ut till baren och sa att jag måste ta på mig handduken vid midjan, det är inte tillåtet för kunder att gå i Jockstraps eller helt nakna. Det är bara tjejerna som får gå nakna i klubben. Efter det visade mig de två tjejerna från Moldavien och Ungern som jag träffade i omklädningsrummet huset i en kort rundvisning. Rundturen tog ca 10 minuter. Klubben är lika stor som en normalstor svensk villa. När vi har färdiga med rundturen så frågade tjejerna om jag var intresserad av Tantra massage. Jag sa till dem att jag bara var intresserad av sex. De sa till mig att det kostar 100 euro (70+30€) för en halvtimme och 200 euro (150+50€) för en timme. Jag frågade då om detta pris var för två tjejer eftersom det lät så billigt i mina öron. De sa nej, priserna gäller bara för en tjej. Vill du ha två tjejer samtidigt för en timme kostar det 400 euro (200+200). Jag tackade nej med motiveringen att det var alldeles för dyrt.

Jag gick till bubbelpoolen och relaxade där i ca 30 minuter. Under tiden jag var i bubbelpoolen kom det fram några tjejer och frågade om jag var intresserad av sex. Jag sa att jag för närvarande inte var intresserad, eftersom jag ville ha lite tid för mig själv och njuta av bubbelpoolen. Det var inte så många klienter i huset på eftermiddagen. Det var väl 3-4 män där som gick runt och bastade, duschade och satte sig i soffan i chillrummet och kollade på TV. De flesta männen var i 45-60 årsåldern. Jag var definitivt den yngsta besökaren där med mina 31 år. Det var säkert en av anledningarna till att det var så många tjejer som tog initiativet att kontakta mig och fråga om jag var intresserad av massage eller sex. Tjejerna är väldigt snygga. De flesta var under 35 år gamla. De flesta var smala och hade stora naturliga bröst. De flesta kommer ifrån Rumäninen, Bulgarien, Ungern och Moldavien. Vissa var tatuerade. Jag var väldigt förvånad över att det var så många tjejer som var där på eftermiddagen när jag gick in baren vid ca 15:15.

Efter att jag hade tillbringat 45 minuter i bubbelpoolen så tog jag beslutet att nu är det dags att knulla. Jag lämnade bubbelpoolen, duschade och därefter gick jag till baren. Innan jag gick in i baren såg jag en intressant tjej som låg i en av sofforna inne i porrbion. Hon såg skitsnygg ut och så jag bestämde mig för att skita i att gå till baren och spendera tid med henne i porrbion. Jag frågade henne vad hon heter och vad hon erbjuder. Tjejen heter Elisa och kommer ifrån Spanien (Valencia), men bor med sin familj i Köln. Elisa är en 28 årig tjej med en underbar smal kropp, stora bröst och en tatuering i armen. Vi kommunicerade på engelska, eftersom hennes tyska var inte så bra. Hon sa att hon erbjuder 30 minuter oralsex och vaginal sex med kondom för 100 euro, utan kondom (oral) för 150 euro. För en timme tar hon 250 euro oral utan kondom inklusive vaginal sex med skydd. Jag sa till henne att jag var intresserad av att spendera en timme med henne, men hon måste sänka priset till 200 euro då 250 euro det är för dyrt. Hon accepterade min förfrågan om att sänka priset med 50 euro till 200 euro (150+50€), men hon sa att hon normalt inte brukar erbjuda en timmes session, då de flesta kunderna nöjer sig med en halvtimmes session. Hon gjorde ett undantag för mig. Efter att vi kom överens så frågade hon mig om jag ville ha något att dricka. Jag sa att jag ville ha en fanta och glas vatten, så vi gick in till baren tillsammans. Hon fixade dryckerna till mig och vi gick till vårat privata rum (nr 4) som låg i övervåningen. Rummet var fint dekorerad i vit färg och var utrustad med ett antikt bord och en tv som spelade en porrfilm. Vi började våran session klockan 16:15. Hon frågade mig om jag var intresserad av en massage. Jag nekade och sa att jag ville ha en avsugning först. Hon gav mig en underbar avsugning utan kondom i 10 minuter. Därefter hade vi sex i olika ställningar bland annat Doggy-, Missionär- och Ridställningen i 35 minuter (med korta två pauser). De resterande 15 minuterna bad jag henne att massera min penis med olja och min rygg. Sexet var fantastiskt. Jag kunde känna att hennes fitta var så trång och skön, trots att jag hade kondom på! När vi var klara så tackade jag för mig och klockan var 17:15. Vi gick ner till omklädningsrummet och jag gav henne pengarna.

Vi tackade för oss och gick skilda vägar. Elisa gick till baren medans jag gick till bistron, eftersom jag var hungrig. Jag hade inte ätit sedan kl. 10 på morgonen i hotellet. I bistron fanns en buffé med olika rätter bland annat kyckling, fläsk, korv, stekt potatis och ris. De hade också tre olika typer av sallader. Utöver detta ingår också efterrätt i buffén, sockerkaka och äppelpaj. Det fanns också en kaffemaskin i bistron. Jag plockade lite mat från buffén och käkade. Under tiden jag käkade min mat gick det förbi några nakna tjejer i bistron och sa “Smaklig måltid“. Det var jättekul att se tjejerna gå igenom bistron helt nakna, de ville ragga kunder.

Efter att jag hade ätit klart så lämnade jag bistron och gick till chillrummet, låg ner i soffan och vilade i ca 30 minuter då jag var mätt. Under tiden jag var i chillrummet märkte jag att det kom fler tjejer till huset, då var klockan runt 18:00. Uppskattar att det var 15-20 tjejer vid den tidpunkten. Därefter gick jag till bastun och bastade i ca 30-35 minuter. När jag var klar lämnade jag bastun och duschade, klockan var då runt 18:35. Jag gick in till porrbion, tog av mig min Jockstrap och runkade till hetroporr. Gud, det var så skönt! Under tiden jag var i porrbion kommer det in några tjejer som såg att jag hade en stenhård erektion. De ville ge mig en avsugning och erbjöd mig ett pris på 70 euro för halvtimme oral sex med kondom och 100 euro oral sex utan kondom. En timme kostar 200 euro. Jag avböjde med motiveringen att jag redan har spenderat pengar på en tjej. Tjejerna visade ett stort intresse för mig. Jag blev frågad säkert 15-20 gånger under hela min vistelse om jag hade lust att ha sex. Ibland var det irriterande när tjejerna frågade mig så ofta framför allt när jag var i chillrummet och bubbelpoolen då jag bara ville vila och vara för mig själv. Efter att jag hade varit i porrbion så gick jag till baren för att hämta ett glas Cola och gick vidare till bistron för att njuta av äppelpajen och sockerkakan med en cappuccino.

När jag hade ätit färdigt gick jag tillbaka till chillrummet och tittade på TV. Jag märkte klart och tydligt att vissa tjejer var desperata och att de bad mig att ha en halvtimmes session med dem. Jag avböjde och sa att jag inte har tillräckligt med pengar. De började sätta press på mig och sa “det är bara 100 euro, det måste du ha“. Tyvärr, jag upprepade att jag har redan spenderat en stor summa pengar på en tjej. Klockan är 19:30 och jag bestämmer mig för att lämna chillrummet och TV:n för att gå till bubbelpoolen igen. Jag spenderar mina sista 30 minuter i bubbelpoolen. Därefter var det tack och adjö vid 20-tiden. Jag gick tillbaka till omklädningsrummet, duschade och bytte om mig. När jag var i omklädningsrummet kom det in ännu fler kunder. Det började komma in yngre män i ålderna 24-32 år. Kvinnan i receptionen gick in omklädningsrummet och frågade mig vad jag tyckte om mitt besök. Jag gav henne mitt omdöme och lämnade tillbaka handdukarna, badtofflorna och skåpsnyckeln. Därefter lämnade jag huset. Jag tillbringade 5 timmar i klubben.

Skulle jag rekommendera ett besök hos FKK Sunshine i München? Både ja och nej.

De har ett stort urval av unga tjejer! Jag var förvånad över att det var 10-15 tjejer närvarande i klubben på en måndag eftermiddag. Utseendemässigt håller tjejerna en mycket bra nivå, det råder ingen tvekan om den saken. Tjejerna är smala, kurviga och har naturliga bröst, vissa är tatuerade. Tjejerna var trevliga och bemötte kunderna på ett respektfullt sätt. Jag var mycket nöjd med Elisas service. Klubben har fräscha och rena lokaler utrustade med moderna möbler.

Prismässigt var det extremt dyrt. 70 euro för inträde i en klubb som är lika som en normalstor svensk vila är relativt dyrt. Utöver detta var sexpriserna som tjejerna tog höga. Oral utan kondom, anal och kyssar kostar 30-50 euro extra. Jag hade en budget på 280 euro och räknade med att jag skulle ligga med två tjejer (60 min + 30 min) för de 210 euro som jag hade kvar efter att jag hade betalat inträdesavgiften. Så var det inte, eftersom alla tjejerna ville ha minst 100 euro för en halvtimme och 200 euro för en timmes oral sex utan kondom och vaginal sex med skydd, så spräcktes min budget. Om ni vill komma hit måste ni ha en budget på minst 300 euro om ni har mål att knulla minst två tjejer samt begränsa sessionerna till 30 minuter hos varje tjej. Det är mycket dyrt att köpa sex i München.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in