2023-06-20, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Nej, det gör jag inte. Inte min grej alls. En brud jag knullade analt försökte en gång ge tillbaka med ett finger men fick stoppa henne då det var obehagligt bara.

Gillar att vara den dominanta i sängen, ge men inte ta.
Det där ska läsas med en riktigt feminin bögröst!

Erkänn nu att du tar den i tvåan! Du behöver inte skämmas.
Citera
2023-06-20, 17:43
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Nej, det gör jag inte. Inte min grej alls. En brud jag knullade analt försökte en gång ge tillbaka med ett finger men fick stoppa henne då det var obehagligt bara.

Men har dom inte gjort så förr, historiskt?

Jag tror med bestämdhet att analsex blivit en trend från porren. På samma sätt som att stoppa dasen i halsen så tjejen spyr eller att spruta henne i ansiktet.
Det kan säkert ha förekommit på stenåldern, eller när det nu var men knappast som nu.
Bara att gå tillbaka till säg 50 talet, kanske ännu senare så satte man knappast på varandra i röven när det vankas sex.
Jag vidhåller att jag tycker det är tragiskt att folk växer upp och tror att dom behöver ta den i röven för att va bra i sängen.
Mannen borde ha större fantasi och kunna skapa njutning på annat sätt.
Dom jag legat med har då aldrig klagat utan ofta utryckt att dom varit väldigt nöjda, trots att jag inte packat deras bajs
Citera
2023-06-20, 17:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Det där ska läsas med en riktigt feminin bögröst!

Erkänn nu att du tar den i tvåan! Du behöver inte skämmas.

Du verkar ha en grej för mansrövar du?

Varför skulle jag skämmas anonymt på flashback? Nej, jag tar inget i 2an (kallas det ens 2an på män? Vad är 1an isåfall? Urinröret?)
Citera
2023-06-20, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Men har dom inte gjort så förr, historiskt?

Jag tror med bestämdhet att analsex blivit en trend från porren. På samma sätt som att stoppa dasen i halsen så tjejen spyr eller att spruta henne i ansiktet.
Det kan säkert ha förekommit på stenåldern, eller när det nu var men knappast som nu.
Bara att gå tillbaka till säg 50 talet, kanske ännu senare så satte man knappast på varandra i röven när det vankas sex.
Jag vidhåller att jag tycker det är tragiskt att folk växer upp och tror att dom behöver ta den i röven för att va bra i sängen.
Mannen borde ha större fantasi och kunna skapa njutning på annat sätt.
Dom jag legat med har då aldrig klagat utan ofta utryckt att dom varit väldigt nöjda, trots att jag inte packat deras bajs

Det vet jag inte. Jag undviker porr och följer inga sådana trender. Analsex är inget jag har haft med alla kvinnor direkt men några av dem har själva bett om det. De har även fått orgasm av det så det är ju uppenbarligen skönt för dem också (de som uppskattar det).

Ingen har sagt att man måste ta den i röven för att vara bra i sängen. Folk har ju olika preferenser. Vissa gillar tuttknull, vissa gillar rövknull osv.

Det här med bajspackning är ju inte riktigt korrekt heller. Bruden har självklart inte röven full med skit när man har analsex. De jag knullat på så vis har varit väldigt renliga. Skulle bajs komma in i bilden så skulle jag avbryta direkt. Otroligt avtändande enligt mig.
Citera
2023-06-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Nästan alla tjejer under 20 vill ha analsex idag. Dom har buttplugs, sexiga strumpbyxor, string etc, det uppskattas! Det fina med analsex är att man får en insyn i hur bögarna har det och det är extremt upphetsande för oss som är hetero.

Nej
Citera
2023-06-20, 18:21
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Det vet jag inte. Jag undviker porr och följer inga sådana trender. Analsex är inget jag har haft med alla kvinnor direkt men några av dem har själva bett om det. De har även fått orgasm av det så det är ju uppenbarligen skönt för dem också (de som uppskattar det).

Ingen har sagt att man måste ta den i röven för att vara bra i sängen. Folk har ju olika preferenser. Vissa gillar tuttknull, vissa gillar rövknull osv.

Det här med bajspackning är ju inte riktigt korrekt heller. Bruden har självklart inte röven full med skit när man har analsex. De jag knullat på så vis har varit väldigt renliga. Skulle bajs komma in i bilden så skulle jag avbryta direkt. Otroligt avtändande enligt mig.
Jag kollar inte heller på porr. Är ganska enformigt och trist, men nog har man sett så mycket att man vet vad dom gör.

Bajs är ju med i bilden. Du är ju och kör i den delen av kroppen skiten ska ut.
Visst kan tjejen ha skitit hyfsat nyligen, men helt rent är de ju sällan även om skiten inte är där för ögat.
Ja hoppas inte du byter hål efter att du varit där, för tjejens skull.
Och att du inte "går ner" på henne efter att din snorre åkt runt och kontaminerat underlivet med en massa bajsbakterier...

Men kör på du. Jag dömer dig inte!
Citera
2023-06-20, 18:31
Avslutad
Citat:
Jag kollar inte heller på porr. Är ganska enformigt och trist, men nog har man sett så mycket att man vet vad dom gör.

Bajs är ju med i bilden. Du är ju och kör i den delen av kroppen skiten ska ut.
Visst kan tjejen ha skitit hyfsat nyligen, men helt rent är de ju sällan även om skiten inte är där för ögat.
Ja hoppas inte du byter hål efter att du varit där, för tjejens skull.
Och att du inte "går ner" på henne efter att din snorre åkt runt och kontaminerat underlivet med en massa bajsbakterier...

Men kör på du. Jag dömer dig inte!

Det är ju inte det. De flesta brudarna jag haft analsex med har sköljt ur innan så det är allt rent. Ska erkänna att jag har haft en dålig upplevelse när en brud inte hade gjort det tillräckligt. Var inte trevligt.

Men i övrigt är det ju som att säga att det är äckligt att bli avsugen för att man spyr genom munnen. Eller att det är äckligt för brudar att få sperma i sig då vi män pissar ur samma hål.

Det är faktiskt som så att munnen har fler bakterier i sig än anus överlag. Särskilt när det är tvättat.

https://www.quora.com/Is-it-true-that-there-are-more-bacteria-in-your-mouth-than-your-anus

Annars så är det ju ett faktum att vi faktiskt är djur och människokroppen är ganska snuskig överlag. Det är en del av det biologiska livet.
Citera
2023-06-20, 18:33
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Det är ju inte det. De flesta brudarna jag haft analsex med har sköljt ur innan så det är allt rent. Ska erkänna att jag har haft en dålig upplevelse när en brud inte hade gjort det tillräckligt. Var inte trevligt.

Men i övrigt är det ju som att säga att det är äckligt att bli avsugen för att man spyr genom munnen. Eller att det är äckligt för brudar att få sperma i sig då vi män pissar ur samma hål.

Det är faktiskt som så att munnen har fler bakterier i sig än anus överlag. Särskilt när det är tvättat.

https://www.quora.com/Is-it-true-that-there-are-more-bacteria-in-your-mouth-than-your-anus

Annars så är det ju ett faktum att vi faktiskt är djur och människokroppen är ganska snuskig överlag. Det är en del av det biologiska livet.
Blir alltså inte så mycket spontansex då med andra ord. Trist.
Men som sagt. Kör på. Så länge alla är med på det så får ni göra vad ni vill.
Jag avstår dock rövsex.
Citera
2023-06-20, 18:38
Avslutad
Citat:
Jag avstår dock rövsex.

Det har hänt några gånger, men då får man vara försiktig såvida man inte är koprofag. Haft en dålig upplevelse som sagt. Alla andra rena och fina.

Kan säga att jag inte knullar vilken kvinna som helst i röven. Det måste vara en fin, hygienisk kvinna med en fin, hygienisk röv, annars avstår jag också.

Fittan fungerar självklart lika bra.
Citera
2023-06-20, 18:55
Medlem
Upphetsande att köra in den i rumpan men sen är det betydligt skönare att dunka i fittan. Hade en älskarinna ett tag som var väldigt analsexförtjust och hon fick naturligtvis vad hon ville ha. Dessvärre var det ingen payback där. Jag säger inte nej till ett finger i röven men det var hon inte med på. Märkligt.
Citera
2023-06-20, 19:04
Medlem
Citat:
Jag avstår dock rövsex.

Vi har ofta spontant analsex, nästan aldrig några problem, men visst kan det hända, så är det ju
Citera
2023-06-20, 19:44
Medlem
Loreias avatar
Citat:

Det är inte skönt i början, du behöver slappna av först och vänja dig, det är så vi brudar gör :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in