• 2
  • 3
2023-06-26, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyboySeven
Som hobby nr man inte har krav eller stress p sig ver huvud taget r det fantastiskt.
Lrandet tar aldrig slut.

Men som jobb r det nog vldigt stressigt mentalt.

Men det r fortfarande vldigt kul fr man fr lra sig nya saker hela tiden och fr fortstta utveckla sig hela tiden.

Men jag tror man kanske trttnar till slut om man inte fr prova att gra nya sorters projekt hela tiden.

Man kanske kan hlla p i 10
r i alla fall och tycka det r riktigt roligt.
Om man blir senior till slut fortstter det nog vara kul i 30 r fr d fr man ju gra de stora nya intressanta sakerna som ingen annan klarar av.

Men som sagt. Lr dig sga nej till chefen p ett proffesionellt stt, typ, jag tackar nej till det hr men kan gra det hr istllet som passar bttre med min mentala stressniv).

Ah det r som det mesta andra d, fr man bara gra samma sak hela tiden blir man less, haha! Men det r absolut en mjlighet att man lser lite programmering!
Citera
2023-06-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
distansstudier och jobba under tiden tycker jag lter perfekt.
blir vl ngra arbeten p plats och lite skrivningar kanske.
ta tag i det nu innan du fr besvr som blir bevrliga efter att du lagt av.

Ja det vore ju ypperligt! Speciellt s man slipper ta CSN-ln (har redan CSN-ln d jag va s ofantligt smart att jag bestmde mig fr att man inte behvde gymnasiebetyg nr jag va tonring. Detta fick jag ngra senare i livet). Jo jag tnker det, inte vrt att vara 45 och helt trasig fr att man inte orkade ta tag i plugget nr man va yngre!
Citera
2023-06-26, 20:53
Medlem
Man provar p olika yrken tills man hittar det man gillar bst!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in