2024-04-05, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Jag trodde han skulle bli en riktigt bra spelare i NHL av precis de anledningarna du nämner. Han hade det mesta tidigt och producerade bra som sistaårsjunior. Det kändes som att han utöver talangen hade det lilla extra.

Men han blev ju aldrig mer än en fjärdeliner i NHL och även om han fortfarande är en bra spelare i Europa känns det som att han trodde att det skulle gå lite lättare.

Ja, håller med dig. Trodde också han skulle bli en spelare högre upp i hierarkin i NHL. Är ju i och för sig inte kattskit att spela länge i NHL. Men ändå, inget som sticker ut med honom nu tycker jag.
Citera
2024-04-05, 10:18
Medlem
kubuns avatar
Ber om ursäkt i alla fall
https://www.dn.se/sport/brynasstjarnan-sprutade-vatten-pa-kameraman-ber-om-ursakt/
Citera
2024-04-05, 11:24
Medlem
tcfmogs avatar
Det flyter på som i vanligt i Umeå ser jag.
Citera
2024-04-05, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ber om ursäkt i alla fall
https://www.dn.se/sport/brynasstjarnan-sprutade-vatten-pa-kameraman-ber-om-ursakt/

Det är bra! Även om klubben garanterat "tvingade" honom be om ursäkt. Men det är som sagt bra att kunna be om ursäkt. Nu är det bara att gå vidare.
Citera
2024-04-05, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Det är bra! Även om klubben garanterat "tvingade" honom be om ursäkt. Men det är som sagt bra att kunna be om ursäkt. Nu är det bara att gå vidare.
Synd att han inte bad om ursäkt på engelska.
Citera
2024-04-05, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Synd att han inte bad om ursäkt på engelska.

Citera
2024-04-06, 08:58
Medlem
perry2s avatar
I Karlskoga...

"Niklas Gällstedt går till hårt angrepp mot arrangemanget i Karlskoga.
– Jag funderade på att ta in laget i omklädningsrummet. Jag luktar öl över hela kroppen. Det var ingen säkerhet bakom båset alls, säger Brynäs tränare till Gefle Dagblad.
Nobelhallen var slutsåld för första gången på 2020-talet. 5 000 åskådare var publiksiffran och vid flera tillfällen tvingades speakern uppmana publiken att sluta kasta in föremål i Brynäs avbytarbås, bland annat snusdosor och annat skräp.

Enligt Niklas Gällstedt också öl.

– Jag har öl över hela kroppen. Får jag stå i båset när jag luktar alkohol? undrar Niklas Gällstedt retoriskt. Det kanske finns nån regel för det, säger han till Gefle Dagblad.

– Jag funderade på att ta ut hela laget av banan och in i omklädningsrummet.

Senast Nobelhallen var utsåld var 2015 "
Citera
2024-04-06, 10:13
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
I Karlskoga...

"Niklas Gällstedt går till hårt angrepp mot arrangemanget i Karlskoga.
– Jag funderade på att ta in laget i omklädningsrummet. Jag luktar öl över hela kroppen. Det var ingen säkerhet bakom båset alls, säger Brynäs tränare till Gefle Dagblad.
Nobelhallen var slutsåld för första gången på 2020-talet. 5 000 åskådare var publiksiffran och vid flera tillfällen tvingades speakern uppmana publiken att sluta kasta in föremål i Brynäs avbytarbås, bland annat snusdosor och annat skräp.

Enligt Niklas Gällstedt också öl.

– Jag har öl över hela kroppen. Får jag stå i båset när jag luktar alkohol? undrar Niklas Gällstedt retoriskt. Det kanske finns nån regel för det, säger han till Gefle Dagblad.

– Jag funderade på att ta ut hela laget av banan och in i omklädningsrummet.

Senast Nobelhallen var utsåld var 2015 "
Jag kan förstå frustrationen i hans fall, men det blir lite pinsamt när han frågar om man får stå i båset när man luktar öl. Varför skulle en lukt vara förbjuden? Kom igen...
Citera
2024-04-06, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag kan förstå frustrationen i hans fall, men det blir lite pinsamt när han frågar om man får stå i båset när man luktar öl. Varför skulle en lukt vara förbjuden? Kom igen...
Gissningsvis för att någon kan misstänka att han har intagit alkohol?
Citera
2024-04-06, 12:11
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cukoo
Gissningsvis för att någon kan misstänka att han har intagit alkohol?
Det fattar jag väl, men förbud mot att lukta är ett steg längre. Jag tycker det är ett fånigt uttalande.
Citera
2024-04-06, 14:17
Medlem
Bevis för att Sverige stiger på indexskalan för länders korruption:

https://x.com/brynast2023/status/1776534544411222081?s=42&t=U84FX7px8fHY1mNGzHn6zg
Citera
2024-04-06, 15:46
Medlem
IceEyess avatar
Får man dricka öl på läktaren i Karlskoga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in