• 1
  • 2
2023-06-18, 01:39
Medlem
XEXXE69s avatar
https://www.bitchute.com/video/YpDPrkCR6Fr3/

'Political commentator Matt Walsh explores the changing concepts of sex and gender in the digital age, particularly the transgender rights movement, anti-transgender bigotry, and what it means to be a woman.'

Extremt enkel fråga men dessa människor verkar inte kunna svara på det.
Vad är problemet?
2023-06-18, 01:42
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XEXXE69
https://www.bitchute.com/video/YpDPrkCR6Fr3/

'Political commentator Matt Walsh explores the changing concepts of sex and gender in the digital age, particularly the transgender rights movement, anti-transgender bigotry, and what it means to be a woman.'

Extremt enkel fråga men dessa människor verkar inte kunna svara på det.
Vad är problemet?

Vad tycker du själv definierar en kvinna? Född med vagina? En uppsättning XX-kromosomer?

Hur skulle du definiera en person med XY-kromosomer som föds med en vagina?
Hur skulle du definiera en person som föds med XXY-kromosomer?
2023-06-18, 01:46
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Hur skulle du definiera en person med XY-kromosomer som föds med en vagina?
Hur skulle du definiera en person som föds med XXY-kromosomer?
Defekter, naturens misstag precis som om en unge föds med två huvuden.
2023-06-18, 01:48
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Defekter, naturens misstag precis som om en unge föds med två huvuden.

Okej, naturens misstag. Hur ska vi könsdefiniera dessa misstag då?
2023-06-18, 01:54
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Defekter. Hur ofta händer det du pratar om? En på 100 miljoner?

Ungefär 1 av 500-800. Hur många transvestiter finns det?
2023-06-18, 02:01
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Enligt mig är det inte en enkel fråga och det var precis därför jag utformade mitt svar som jag gjorde.
Kan inte du ge din definition istället?

Man svarar inte frågor med frågor. Det är ett uttryck för förvirring och lågt IQ.

Men för att svara på din menlösa irrelevanta fråga. De 0.01% skall man kalla något annat.
2023-06-18, 02:04
Medlem
F.Hansens avatar
Komplexiteten ligger i att en biologisk kvinna är en kvinna på alla olika nivåer, från lägst komplexitet, som ett nyligen befruktat ägg med kvinnlig kromosomuppsättning till en högre komplexitet som en mormor som tar hand om sina barnbarn.

När man frångår en realitet ifrån biologi (kromosomer) till att bredda definitionen ur ett för personen som inte har biologin men psykologin blir det just det.
Om man har en annan kromosomisk uppsättning än kvinnlig måste en hjärnstrukturell eller psykologisk profil bekräfta att man är kvinna eller dominerande kvinnlig karaktäristik.

Det enklaste man kan göra är att säga att det finns kvinnor, sen finns det ”kvinnor”. Om de känner att de är ”kvinnor”, fine. De kan accepteras som kvinnor i ett brett spektra av komplexitet, förutom..
De får dock inte delta i idrotter på högre nivå för kvinnor, och de får inte ingå partnerskap med män utan att männen får reda på att de är ”kvinnor”.

”Kvinnor” som inte tycker det här är bra nog får tyvärr ge upp där för samhället måste fungera trots allt.
Senast redigerad av F.Hansen 2023-06-18 kl. 02:13.
2023-06-18, 02:06
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Man svarar inte frågor med frågor. Det är ett uttryck för förvirring och lågt IQ.

Men för att svara på din menlösa irrelevanta fråga. De 0.01% skall man kalla något annat.

Det exemplet jag gav (Klinefelters syndrom) är ett av flera olika könskromosomvarierande syndrom som finns. Det är mycket mer än 0.01%.

Och för herre jesus skull, kan du svara på min fråga: Vad är din definition av kvinna?
Senast redigerad av Onaniprodukt 2023-06-18 kl. 02:09.
2023-06-18, 02:14
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
0.02% Min poäng är att det är irrelevant för frågan.
Jag frågade och du kan inte svara. Det är ett bevis på lågbegåvning.
Tramsa.

Mitt svar är att jag inte har en bra definition för vad en kvinna är. Däremot jag är väldigt nyfiken på din - vill du möjligtvis delge den här i tråden?

Also: Varför är det här en så känslig fråga för dig? Hur påverkas du av andra människors könsdefinition?
2023-06-18, 02:15
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Komplexiteten ligger i att en biologisk kvinna är en kvinna på alla olika nivåer, från lägst komplexitet, som ett nyligen befruktat ägg med kvinnlig kromosomuppsättning till en högre komplexitet som en mormor som tar hand om sina barnbarn.

När man frångår en realitet ifrån biologi (kromosomer) till att bredda definitionen ur ett för personen som inte har biologin men psykologin blir det just det.
Om man har en annan kromosomisk uppsättning än kvinnlig måste en hjärnstrukturell eller psykologisk profil bekräfta att man är kvinna eller dominerande kvinnlig karaktäristik.

Det enklaste man kan göra är att säga att det finns kvinnor, sen finns det ”kvinnor”. Om de känner att de är ”kvinnor”, fine. De kan accepteras som kvinnor i etg brett spektra av komplexitet, förutom..
De får dock inte delta i idrotter på högre nivå för kvinnor, och de får inte ingå partnerskap med män utan att männen får reda på att de är ”kvinnor”.

”Kvinnor” som inte tycker det här är bra nog får tyvärr ge upp där för samhället måste fungera trots allt.

Fel.
En kvinna är en vuxen biologisk kvinnlig människa.
Allt annat är nonsens.
2023-06-18, 02:16
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Fel.
En kvinna är en vuxen biologisk kvinnlig människa.
Allt annat är nonsens.

Och hur definierar du en biologisk kvinna? Du vägrar ju delta i diskussionen.
2023-06-18, 02:17
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Mitt svar är att jag inte har en bra definition för vad en kvinna är. Däremot jag är väldigt nyfiken på din - vill du möjligtvis delge den här i tråden?

Also: Varför är det här en så känslig fråga för dig? Hur påverkas du av andra människors könsdefinition?

Svaret är enkelt och du har inte svarat på frågan utan frågar frågor och kallar mig lågbegåvad.
Det är ett bevis på sinnessjukdom.
Förlåt men jag tror att du har problem.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in