Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-06-17, 22:55
Medlem
OneTaps avatar
tja. va e den sjukaste sitsen du lyckas snacka dig ut ifrån?

för min del så måste de varit för ett tag sen när ja hängde med några kompisar. vi alla hade druckit rätt ordentligt o nån hade fått tag på mephedrone som han o en annan provade o vi andra rökte ordentligt med braj. somliga va helt bort blåsta när vi fick idén o dra ner till pizzerian o käka. först va pizza gubben jätte trevlig så vi beställde utan problem o satte oss o vänta.

problemen uppstod när vi fick vänta as länge på pizzan o några blev förbannade för de tog sån tid. sen helt plötsligt flög en av polarna upp o gick fram till köket o börja skälla på pizza gubben som inte heller va helt mentalt stabil för han börja gapa tillbaka o de urartar till VM i skrik match o droppen va nog när min kompis knuffade till pizza gubben o då skriker han att han ska ringa polisen :P

ja nyktra till direkt o samma sekund som han tar fram sin mobil så skriker ja först håll käften till mina kompisar så högt ja kan. eka typ i hela pizzerian :P o sen lugnt får ja ögon kontakt med pizza bagarn o säger "vi löser de här". fick nån sorts psykolog kraft i rösten för efter de så blev de lite lugnare o pizza gubben nöjde sig med en swish på 1000 kr i slut ändan så var de bra med de. visserligen blev vi portade på livs tid men ja e fett stolt att ja lyckades avleda han så inte polisen kom dit o vi blev haffade för narkotika brott o olaga hot :P

har ni nåt?
Senast redigerad av OneTap 2023-06-17 kl. 22:58.
Citera
2023-06-17, 22:58
Medlem
Dimaks avatar
Först och främst, länge man såg någon skriva :P är du född tidigt 90 tal?

Jag och en polare blev stannade av polisen, vi hade druckit en del och var på väg hem , de snackade om fyllecell men det var vi inte så taggade på, men de gick med på det och såg till att vi kom med bussen hem, Jag hade även rökt gräs innan det och höll på att slockna på vägen hem, fick blev det klassika fingret i halsen för att må bättre igen.
Citera
2023-06-17, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap

för min del så måste de varit för ett tag sen när ja hängde med några kompisar. vi alla hade druckit rätt ordentligt o nån hade fått tag på mephedrone som han o en annan provade o vi andra rökte ordentligt med braj. somliga va helt bort blåsta när vi fick idén o dra ner till pizzerian o käka. först va pizza gubben jätte trevlig så vi beställde utan problem o satte oss o vänta.

problemen uppstod när vi fick vänta as länge på pizzan o några blev förbannade för de tog sån tid. sen helt plötsligt flög en av polarna upp o gick fram till köket o börja skälla på pizza gubben som inte heller va helt mentalt stabil för han börja gapa tillbaka o de urartar till VM i skrik match o droppen va nog när min kompis knuffade till pizza gubben o då skriker han att han ska ringa polisen :P

ja nyktra till direkt o samma sekund som han tar fram sin mobil så skriker ja först håll käften till mina kompisar så högt ja kan. eka typ i hela pizzerian :P o sen lugnt får ja ögon kontakt med pizza bagarn o säger "vi löser de här". fick nån sorts psykolog kraft i rösten för efter de så blev de lite lugnare o pizza gubben nöjde sig med en swish på 1000 kr i slut ändan så var de bra med de. visserligen blev vi portade på livs tid men ja e fett stolt att ja lyckades avleda han så inte polisen kom dit o vi blev haffade för narkotika brott o olaga hot :P

har ni nåt?
Tappat bort visa och inresekort (som man måste visa upp vid utresa) i Indonesien. Mutade mig på planet med en fet sedelrulle rupier, säkert 200 spänn.
Citera
2023-06-17, 23:10
Citat:
pizza gubben nöjde sig med en swish på 1000 kr

Betalade 1000kr? Snackat dig ur lyder ju rubriken...
Citera
2023-06-17, 23:17
Medlem
När jag var 12 hade mina föräldrar besök av en bekant.
Hon var säkrt 45 år gammal men tyckte hon var skitfin och ville inget annat än att ligga med henne.

Stod i vårat förråd och kollade på henne när hon gick runt på gräsmattan.
Så började jag runka till henne.
Hon stod några meter ifrån mig med ryggen mot och jag var så nära på komma.
Sen vände hon sig om lite sakta, tog väl 2-3 sekunder, men jag var påväg att komma så drog i den allt jag hade, så när hon tittade mot förrådet och såg mig i fönstret så kom jag prescis och sprutade rakt på rutan.

Men det blev ännu värre.
Hon såg mig och gick för att öppna dörren.
Fick panik och drog på shortsen men när hon öppnade dörren hade jag fortfarande sånt stånd så det måste hon sett.
Hon frågage vad jag gjorde där inne men jag var helt röd i ansiktet säkert och lite anfådd och sa " kolla bara runt".
Hon ba: " jaha okej hehe" och så gick jag snabbt förbi henne och in till stora huset.

Aldrig skämts så mycket någonsin men bara träffat henne nån enstaka gång efter det.
Citera
2023-06-17, 23:44
Medlem
oiiihs avatar
det har aldrig funnits någon sådan situation..inte för mig..det är ju bra......
Citera
2023-06-18, 00:27
Medlem
MorningwoodHeightss avatar
Citat:

har ni nåt?

Finns en hel del situationer man kan "snacka" sig ur i kombination med en muta på 1000 spänn! Fascinerande historia
Citera
2023-06-18, 00:36
Medlem
Aina såklart. Röka men kommit undan. Thank god.
Citera
2023-06-18, 00:41
Medlem
Citat:

har ni nåt?

Så istället för att bara gå därifrån så fick du betala 1000 spänn. Snyggt snackat.
Citera
2023-06-18, 01:00
Medlem
Lacannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorningwoodHeights
Finns en hel del situationer man kan "snacka" sig ur i kombination med en muta på 1000 spänn! Fascinerande historia

Detta.

Det var snarare mutan på 1000kr än ditt psykologsnack som fick han att böja sig.
Citera
2023-06-18, 01:09
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacanne
Detta.

Det var snarare mutan på 1000kr än ditt psykologsnack som fick han att böja sig.
skit snack. dom höll på dampa sönder o pizza gubben han va på väg o ringa snuten. hade inte ja varit kylig i snacket så hade de aldrig gått o komma undan med bara en avgift på tusen spänn =)
Citera
2023-06-18, 02:16
Medlem
Citat:
skit snack. dom höll på dampa sönder o pizza gubben han va på väg o ringa snuten. hade inte ja varit kylig i snacket så hade de aldrig gått o komma undan med bara en avgift på tusen spänn =)

Ni kunde gå därifrån.
Pizzagubben hade knappast hållt fast er och det hade nog tagit snuten 3h att dyka upp för att nån gormar över en långsam pizza.
Personer som är påverkade och stökar är vardag i restaurangbranschen.
Så nej du snacka dig inte ur nått, du noja och betala för ingenting.
Ingen mat, portade från haket och 1000spänn fattigare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in