2023-06-18, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaSaliv
I Sverige säger vi "rista blodörn". Denna avrättningsmetod har vad jag vet inte nämnts i det specifika fallet. Kanske saknas de fackmässiga kunskaperna.
tack for oversattningen. faktiskt sa kande jag inte till denna vikinga grymmhet innan jag sag ”vikings”
Citera
2023-06-18, 10:51
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Att gripa några förvirrade pensionärer är ju betydligt enklare och ofarligare än att ta striden mot den organiserade brottsligheten.
Jag tänker mer på att dessa förvirrade pensionärer pratar om att mörda politiker men verkar inte nämna klanöverhuvuden och ledare för kriminella gäng nånstans.. Vågar vikingarna inte göra det?
Citera
2023-06-18, 11:02
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag tänker mer på att dessa förvirrade pensionärer pratar om att mörda politiker men verkar inte nämna klanöverhuvuden och ledare för kriminella gäng nånstans.. Vågar vikingarna inte göra det?
Det tror jag de vågar, men jag tror att de är så snurriga o knepiga att de inte ens vet att det existerar kriminella gäng på den nivå där gör. Det finns naturligtvis ett gäng psykiska diagnoser hos flertalet av medlemmarna, f f a kvinnan. Om jag inte läst fel var hon från Jordbro och hon var även "känd" där.

Som någon annan skrev tidigare i tråden så borde aldrig psykiatrireformen på 90 talet genomförts. Hon och säkert flera av medlemmarna borde gå o påta i rabatter på inhägnat område under övervakning och få tre lagade mål mat om dagen.

Jag tycker politikerna verkar hyfsat hispiga i denna håla. Vi har betydligt större hot från andra grupper i Sverige mot samhället än dessa snurriga stollar.
Citera
2023-06-18, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet

Det jag sett verkar de ogilla invandring. Ditta himlar med ögonen och ironiserar över att hon skall bli gripen av en arabisk ordninsgvakt t.ex.

De verkar inte se det som en prioriterad fråga dock utan de verkar se som sin huvuduppgift att ge sig på de riktigt stora skurkarna i världen typ Bill Gates och kung Charles.

Men visst. På något plan fattar de nog att deras lekstuga blir roligare om de bråkar med kommunpolitikerna i Gullspång än om de ger sig på farliga kriminella.
Citera
2023-06-18, 11:14
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Den här facebook sidan ger en ganska bra bild om hur det är ställt.
Det är nog mest psykiatrisk tvångsvård som är aktuellt.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100064691288498

Det där sa allt. De är 100% skogstokiga. Om man summerar sidan lite:
Konspirationsteorier
Lite hbtq-hat
Lite judehat
Lite hat mot muslimer
Skräck för 3, 4 och 5G master.

Det är kort och gott korkade och ondskefulla foliehattar plus flum.
Citera
2023-06-18, 11:23
Medlem
Mörda politiker är ju helt galet men visst tycker man de ansvariga politikerna som importerat allt skit till Sverige borde kunna åtalas för landsförräderi. Dessvärre har vi inte dödsstraff i Sverige.
Citera
2023-06-18, 11:46
Medlem
Tror det här är en lite halvknasig grupp som infiltrerats och styrts i helknasig riktning. Mycket lägligt att gå igång nu med en massa hot så man drar uppmärksamheten från alla riktiga gigantiska problem våra makthavare ställt till med.
Liknande har gjorts förr och komler att göras igen. Metoden har använts av unerrättelsefolk i många länder och mot folk öer nästan hela det politiska sspektrat.
I tex Italien infiltrerades lite halvknasiga radikla vänstergrupoer som sen utförde sprängdåd som bara drabbade oskyldiga, i ett fall dagavlönade arbetare som stod i kö för att få ut sin lön. Retoriken från dessa grupper var dock mycket aggresiv mot diverse höjdare även om dessa aldrig drabbads.
Rekomenderar doktorsavhandlingen "NATOS sectet armies" i ämnet. Finns att köpa som bok.
Citera
2023-06-18, 12:01
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Det där sa allt. De är 100% skogstokiga. Om man summerar sidan lite:
Konspirationsteorier
Lite hbtq-hat
Lite judehat
Lite hat mot muslimer
Skräck för 3, 4 och 5G master.

Det är kort och gott korkade och ondskefulla foliehattar plus flum.

3.5 av 5 är inte så tokigt? (ger konspirationsteorier 0.5 poäng med tanke på att de senaste åren har många av dess teorier visat sig vara sanna).
Citera
2023-06-18, 12:05
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Alltså jösses. Mattias livvakten, LVU-hat, foliehattar, antivaxxare. Detta är ju stollar som det bara ökar av varje jävla dag nu. Skulle inte förvåna mig om Tom Lutmark, Fritjof Persson, Knapptryckarna och Frihetsrörelsen alla är involverade här i några hörn.
Samla alla på en och samma plats och bygg in dem med murar!
Citera
2023-06-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Alltså jösses. Mattias livvakten, LVU-hat, foliehattar, antivaxxare. Detta är ju stollar som det bara ökar av varje jävla dag nu. Skulle inte förvåna mig om Tom Lutmark, Fritjof Persson, Knapptryckarna och Frihetsrörelsen alla är involverade här i några hörn.
Samla alla på en och samma plats och bygg in dem med murar!
Ditta inbillade en från frihetsrörelsen att han kunde använda dessa checkar till att betala hyran när han skulle bli vräkt för hyresskulder , läkaren Åsa som var med i bota Sverige visade även hon intresse för det nya betalningssystem Ditta har fixat fram med små träpengar , karvstockar och checkar ..
Citera
2023-06-18, 12:25
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliehattmakare
Tror det här är en lite halvknasig grupp som infiltrerats och styrts i helknasig riktning.
Infiltrerats av vem?
Gruppen är ju på bara 2-4 personer, så vem av dem är den infiltrerande agenten?
Citera
2023-06-18, 12:32
Var det inte en grupp vänsterextremistiska terroristsympatisörer som hängde Edogan sist? Det var väl en demokratisk rättighet?

Varför har man synpunkter ens? De ser jättekonstiga ut på bilderna typ som i den där skräckfilmen när de går vilse i skogen och träffar konstiga folk som offrar dem.

Midsommar is real, don't go to Sweden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in