2023-06-16, 09:48
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whenthelightsgoout
Jag vet att det inte är så farligt egentligen vill bara inte dra på mig det.

En veterinärskostnad på 20000 som försäkringsbolaget vägrar ta

Skjut av jycken. Köp en ny när du har råd. I Kina äter dom för övrigt hund...
Citera
2023-06-16, 09:54
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Får kolla runt i garaget om jag kan samla ihop lite skrot
Faktiskt en bra idé. Man får 200 spänn för ett gammalt bilbatteri hos skrotsmart.
Citera
2023-06-16, 09:58
Medlem
Sägs som det är du vill ha en väntöl till pizzan och sen en öl till pizzan, sunkhak med stor stark för 45 x 2 blir 90 och sen 100-110 för din pizza.

Ser igenom sådant här direkt!
Citera
2023-06-16, 09:59
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Vad är era bästa tips för att snabbt få in lite cash?
Fel fråga. En bättre är hur man undviker att behöva de där ynkliga hundralapparna till att börja med. Dra ner på din konsumtion. Är kontot noll och det inte finns pengar till mat? No biggie, om man vet att pengar kommer kan man vattenfasta tills dess.

Funderar du en stund kanske du kommer på att du inte behöver 200 kr. Även om det skulle vara trevligt att ha lite cash. Men det är du som kontrollerar din plånbok, inte tvärt om.
Citera
2023-06-16, 10:01
Medlem
Citat:
Hej!

Jag är i en krissituation och behöver snabbt få in 200 kr, har försökt sälja saker på tradera/Facebook men inget napp, har inte heller någon jag kan låna av.

Bli inbjuden av en tidigare medlem och skapa ett konto på SAVR. Då får du 100 kr i en fond som du direkt kan sälja av och plocka ut pengarna. Det kostar inget att skapa ett konto där och tar några minuter max.
Citera
2023-06-16, 10:08
Medlem
Kan swisha dig pengarna. Bryr mig inte om vad du gör med det. Du kan få en femhundring till och med. Gratulerar till din populära trådstart, du har min uppmärksamhet.
Citera
2023-06-16, 10:25
Medlem
Citat:
Hej!

Jag är i en krissituation och behöver snabbt få in 200 kr, har försökt sälja saker på tradera/Facebook men inget napp, har inte heller någon jag kan låna av.

Periodisk vattenfasta kan funka fram till lönen. Går att fasta flera veckor fyll på med salt bara
Citera
2023-06-16, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Nåt är lurt, jobbar 6 Tim enkel resa hemifrån, klarar sig på 200 spänn till lönen kommer! Nja TS får nog beskriva mer detaljerat sitt bekymmer och gärna skriva framåt slutet av månaden hur det gick!
Finns oanade möjligheter att dra ihop en tvåhundring men bara denne som vet förutsättningarna och då får man finna sig i att bli lite hånad.

Om du läser hela meningen står det att TS jobbar hemifrån.
Citera
2023-06-16, 10:41
Medlem
Praisethesuns avatar
Jag var också beredd på att swisha 200 spänn.
Citera
2023-06-16, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eminalshewani
Kan swisha dig pengarna. Bryr mig inte om vad du gör med det. Du kan få en femhundring till och med. Gratulerar till din populära trådstart, du har min uppmärksamhet.

Hahahhaa jo den blev mer populär än jag tänkt mej XD
Citera
2023-06-16, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Praisethesun
Jag var också beredd på att swisha 200 spänn.

Är folk verkligen beredda på att swisha en total främling på FB? Vet inte om man ska tycka det är fint eller läskigt
Citera
2023-06-16, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleus
Bli inbjuden av en tidigare medlem och skapa ett konto på SAVR. Då får du 100 kr i en fond som du direkt kan sälja av och plocka ut pengarna. Det kostar inget att skapa ett konto där och tar några minuter max.

Smart grej ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in