Resultat: Vilket MC-gäng föredrar du av dessa (lite rolig statistik).
Hells Angels.
76,05%
1966 röster
Bandidos.
23,95%
619 röster
2012-09-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Och med facit i hand så ser vi ju smart det var av Denho att vara öppen med allt.
Det hade nog inte spelat någon större roll om han varit öppen eller inte, de hade suttit hela högen ändå.
Citera
2012-09-10, 23:25
Medlem
ronniebiggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oppressed
tvingas göra en inverterad U-sväng för att komma bort från parkeringen. Dvs, de backade över en person under sin flykt från platsen.

Man tvingades inte göra en u-sväng utan körde med flit rakt in i dom rödvita med en sån kraft att vindrutan sprack när en av dom flög över bilen, efter det backade man i full fart och körde på en kille igen.

Känns inte riktigt som en grej man gör om man inte vill jämna ut oddsen eller är livrädd.

Fegt och idiotiskt men det verkar ju som att dom rödvita låter banditerna komma undan med detta, undrar om dom hade gjort samma sak om det varit OMC?
Citera
2012-09-10, 23:42
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronniebiggs
Man tvingades inte göra en u-sväng utan körde med flit rakt in i dom rödvita med en sån kraft att vindrutan sprack när en av dom flög över bilen, efter det backade man i full fart och körde på en kille igen.

Känns inte riktigt som en grej man gör om man inte vill jämna ut oddsen eller är livrädd.

Fegt och idiotiskt men det verkar ju som att dom rödvita låter banditerna komma undan med detta, undrar om dom hade gjort samma sak om det varit OMC?
BMC får kanske plikta bakom kulisserna och inte i offentlighetens sken. Och detsamma hade nog inte hänt med OMC.
Citera
2012-09-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
BMC får kanske plikta bakom kulisserna och inte i offentlighetens sken. Och detsamma hade nog inte hänt med OMC.
Nu spekulerar du igen. "Får kanske".
Citera
2012-09-10, 23:53
Medlem
ronniebiggss avatar
Citat:

Fast nu har det ju inte hänt något bakom kulisserna och deras attacker mot OMC och Svineri var ju på stora scen. Fast man kanske väljer att vänta tills det lagt sig lite, har en känsla av att polisen är på tårna i väntan på en hämd och om fler rödvita torskar får dom snart bygga ett nytt anstallt.
Citera
2012-09-10, 23:55
Medlem
Citat:
Fast nu har det ju inte hänt något bakom kulisserna och deras attacker mot OMC och Svineri var ju på stora scen. Fast man kanske väljer att vänta tills det lagt sig lite, har en känsla av att polisen är på tårna i väntan på en hämd och om fler rödvita torskar får dom snart bygga ett nytt anstallt.
Precis, och har folk sett det brukar sällan 'återbetalningen' ske bakom kulisserna.
Citera
2012-09-11, 00:01
Medlem
ronniebiggss avatar
Citat:
Precis, och har folk sett det brukar sällan 'återbetalningen' ske bakom kulisserna.

Helt rätt.
Citera
2012-09-11, 00:16
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Nu spekulerar du igen. "Får kanske".
Ja ordet "kanske" brukar implicera spekulation. I det här fallet tror jag att bägge organisationerna tjänar på att reda ut det vid förhandlingsbordet så inte en konflikt eskalerar. OMC är en annan sak, de är redan under attack.

"Tror" betyder också att jag spekulerar,en flitigt förekommande företeelse bland de som frekventerar detta forum. Hade jag mot förmodan vetat hade jag sannolikt knipit näbb.
Citera
2012-09-11, 00:22
Medlem
Citat:
Ja ordet "kanske" brukar implicera spekulation. I det här fallet tror jag att bägge organisationerna tjänar på att reda ut det vid förhandlingsbordet så inte en konflikt eskalerar. OMC är en annan sak, de är redan under attack.

"Tror" betyder också att jag spekulerar,en flitigt förekommande företeelse bland de som frekventerar detta forum. Hade jag mot förmodan vetat hade jag sannolikt knipit näbb.
https://www.flashback.org/sp39275640
Citera
2012-09-11, 19:01
Medlem
Citat:
Fast nu har det ju inte hänt något bakom kulisserna
Det vet vi ju inte eftersom om det hänt något bakom kulisserna så är det bara de insatta som vet det
Citera
2012-09-12, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Det vet vi ju inte eftersom om det hänt något bakom kulisserna så är det bara de insatta som vet det
Han är insatt.
Citera
2012-09-12, 09:42
Medlem
Citat:
Han är insatt.
Mannen kan inte du bara hålla käften och sluta skriva för en gång skull.
Ser ditt jävla nick i var enda tråd,tror du att du vet så jävla mycket eller är det något fel i ditt huvud
som gör att du måste lägga din åsikt överallt?
Jag har en fråga till dig,är du medlem i någon klubb/supporter/gäng eller är det så att du är så jävla kåt på att se ditt namn överallt och spela viktig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in