Resultat: Vilket MC-gäng föredrar du av dessa (lite rolig statistik).
Hells Angels.
76,05%
1966 röster
Bandidos.
23,95%
619 röster
2012-11-06, 10:27
Medlem
Oppresseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronniebiggs
Man tvingades inte göra en u-sväng utan körde med flit rakt in i dom rödvita med en sån kraft att vindrutan sprack när en av dom flög över bilen, efter det backade man i full fart och körde på en kille igen.

Känns inte riktigt som en grej man gör om man inte vill jämna ut oddsen eller är livrädd.

Fegt och idiotiskt men det verkar ju som att dom rödvita låter banditerna komma undan med detta, undrar om dom hade gjort samma sak om det varit OMC?
Du talar om två helt skilda händelser... Det var fler än en bil som försökte köra på rödvita. Enbart en lyckades och det gick inte till som du sa.

EDIT: Vad som kommer hända i framtiden pga detta tänker jag inte spekulera i. Jag håller mig till oberoende fakta.
Citera
2012-12-05, 22:04
Medlem
JMKKs avatar
Två fruktansvärda organisationer som borde utrotas.
Citera
2012-12-05, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oppressed
Du talar om två helt skilda händelser... Det var fler än en bil som försökte köra på rödvita. Enbart en lyckades och det gick inte till som du sa.

EDIT: Vad som kommer hända i framtiden pga detta tänker jag inte spekulera i. Jag håller mig till oberoende fakta.

Vad händer om konflikten mellan Bmc och HA när HA fick åka till sjukhus flera stucken med benbrott.
Ingen hämnd av HA än eller tänkte det dom vågar bara gå på OMc och Kalmar familje kubbarna och deras vänner
Citera
2012-12-06, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tom.jones
Bråk på gång i Finland också:

Den senaste tiden har polisen i Finland noterat att det har blivit en spänning mellan Hells Angels och Bandidos och därför höjer polisen nu beredskapen när Hells Angels firar 15 år i Finland med flera hundra gäster från hela världen. Bland annat från Sverige.

För två veckor sedan inträffade ett slagsmål mellan de båda gängen, liknande de konflikter som varit i Danmark den senaste veckan.

I och med att spänningen har ökat i Danmark så har polisen i de övriga nordiska länderna och Baltikum också skärpt övervakningen av gängen, även om inga razzior har genomförts.

I Finland har man den senaste tiden fått tre nya mc-gäng – Outlaws, Mongols och Vagos mc som alla är motståndare till Hells Angels – vilket kommer att påverka en kommande konflikt mellan Bandidos och Hells Angels.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5280499

Nja inte helt korrekt min herre, det stämmer att där är en spänning nu mellan 81 och övriga, men samtidigt har en av de "stora" där sökt till annan org, så blir det en patchover där så ligger 81 väldigt illa till i Finland därav den spända stämningen.
Citera
2012-12-06, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFworld
Nja inte helt korrekt min herre, det stämmer att där är en spänning nu mellan 81 och övriga, men samtidigt har en av de "stora" där sökt till annan org, så blir det en patchover där så ligger 81 väldigt illa till i Finland därav den spända stämningen.

Kan stämma fick höra att dessa sökt in till Bmc
Citera
2012-12-06, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Kan stämma fick höra att dessa sökt in till Bmc

Mm stämmer men samtidigt så syftar jag även på en del BMC som sitter och förhandlar med annan org
Citera
2012-12-06, 10:10
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFworld
Mm stämmer men samtidigt så syftar jag även på en del BMC som sitter och förhandlar med annan org

Är det en annan klubb i Finland som ev skulle patcha BMC?
Citera
2012-12-06, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysBanned
Och sedan förra veckan är det Game Over för Hattarna i Thailand...

Game over,,, dags att patcha om igen lol
Citera
2012-12-06, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Är det en annan klubb i Finland som ev skulle patcha BMC?

Säger inte att det gäller alla Bmc, men stämmer att några där för samtal med annan organisation om att gå över
Citera
2012-12-12, 03:38
Medlem
TheTranceMans avatar
Edit togbort inlägget, posta i fel tråd.
Senast redigerad av TheTranceMan 2012-12-12 kl. 04:12.
Citera
2012-12-21, 20:21
Medlem
TheTranceMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaggzi
Vilka jävla poll, ungefär som "Vilken könssjukdom föredrar du?"

Varför läser du ens i denna tråd eller brukar du läsa om könssjukdomar också
Citera
2013-03-28, 08:12
Medlem
http://ekstrabladet.dk/112/article1944798.ece