Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-15, 11:24
  #1
Medlem
Iz*bell N*ka *=a, i Född 1999
Åtalas för medhjälp till rån.

Benj*min S*bic Född 1996
Åtalas för rån och grovt hemfridsbrott.

Ro*i Grö*fors Född 2002
Åtalas för rån och grovt hemfridsbrott.

Stämningsansökan

https://anonfiles.com/fbv0O0w7z6/Sun...Aktbil_138_pdf

https://www.st.nu/2023-06-08/man-lur...ce=sharebutton

Citat:
Fyra personer åtalas efter att två män blivit lurade till en efterfest och sedan rånade på pengar och telefoner. Männen blev även rejält misshandlade och instängda på en toalett innan gärningspersonerna lämnade platsen.

I mitten av mars ska en kvinna i 25-årsåldern ha sökt upp två män på en bar i Sundsvall. Krogvistelsen slutade med att de gick på efterfest i en bostad på Östermalm.

Kvinnan hörde då av sig till tre andra män och berättade var hon befann sig så att trion kunde komma dit – och utföra ett rån.

De tre männen ska ha varit maskerade när de tog sig in i bostaden. Genom hot och våld ska de sedan ha stulit två mobiltelefoner, två klockor, en guldkedja, kontanter och bankkort
Citera
2023-06-15, 11:34
  #2
Medlem
Onanikrems avatar
Grönfors, kan det vara zigenare inblandade måntro?
Citera
2023-06-15, 18:51
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Grönfors, kan det vara zigenare inblandade måntro?
stämmer. en sån grabb, icke att förväxla med Lindemans från sundsvall!! (om dom inte flyttat, inte sett nån av dom på flera år tyvärr) - Lindeman från sundsvall är faktiskt värda lite vanlig respekt, för dom flesta av just dom är riktigt sjysta på riktig, det är lite annat med släkten grönfors.
Citera
2023-06-15, 19:05
  #4
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jompila
stämmer. en sån grabb, icke att förväxla med Lindemans från sundsvall!! (om dom inte flyttat, inte sett nån av dom på flera år tyvärr) - Lindeman från sundsvall är faktiskt värda lite vanlig respekt, för dom flesta av just dom är riktigt sjysta på riktig, det är lite annat med släkten grönfors.
Lindemans känner jag inte till då jag inte är från Sundsvall, men Grönfors är ökända i större delen av landet.
Citera
2023-06-15, 20:57
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jompila
stämmer. en sån grabb, icke att förväxla med Lindemans från sundsvall!! (om dom inte flyttat, inte sett nån av dom på flera år tyvärr) - Lindeman från sundsvall är faktiskt värda lite vanlig respekt, för dom flesta av just dom är riktigt sjysta på riktig, det är lite annat med släkten grönfors.

Är du rolig? Det är samma förpestade blod, R*ni Grönfors här ovan är kusin med bla J*ni Lindeman.
Får väl dock medge att J*ni är både smartare och trevligare än R*ni och hans bröder, gemensamt är väl att dom alla är skelögda nog att kunna se in i minst 4 olika dimensioner.
Citera
2023-06-15, 21:08
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashslack
Är du rolig? Det är samma förpestade blod, R*ni Grönfors här ovan är kusin med bla J*ni Lindeman.
Får väl dock medge att J*ni är både smartare och trevligare än R*ni och hans bröder, gemensamt är väl att dom alla är skelögda nog att kunna se in i minst 4 olika dimensioner.
ja absolut kan et säkert naturligtvis finns dom som skiljer sig ur mängden som i alla andra släkter! den du nämner känner jag inte till alls ens till namnet, men rent allmänt är Lindeman från sunsvall -åtminstone dom jag känner och även vuxit upp med o runtom inte alls som det normala svenska hatbeteendet som finns hos många svenskar!

troligen är killen du nämner en eller kanske till och med ett PAR generationer yngre än den generationen jag har kännedom av, och även bekantskap av så du har säkert rätt i det du säger, men som jag sa innan : man ska INTE likna sundsvalls Lindemans med gemene uppfattning och fördommar som dom flesta har ang zigenare! inte på nåt sätt alls!

( ps : om DU d*mitri eller se*ja läser detta, så vill jag passa på att skicka en liten hälsning o hoppas allt är bra med er! häsla resten! mvh "j" )
Citera
2023-06-16, 02:30
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jompila
ja absolut kan et säkert naturligtvis finns dom som skiljer sig ur mängden som i alla andra släkter! den du nämner känner jag inte till alls ens till namnet, men rent allmänt är Lindeman från sunsvall -åtminstone dom jag känner och även vuxit upp med o runtom inte alls som det normala svenska hatbeteendet som finns hos många svenskar!

troligen är killen du nämner en eller kanske till och med ett PAR generationer yngre än den generationen jag har kännedom av, och även bekantskap av så du har säkert rätt i det du säger, men som jag sa innan : man ska INTE likna sundsvalls Lindemans med gemene uppfattning och fördommar som dom flesta har ang zigenare! inte på nåt sätt alls!

( ps : om DU d*mitri eller se*ja läser detta, så vill jag passa på att skicka en liten hälsning o hoppas allt är bra med er! häsla resten! mvh "j" )


Pratade med Se*ja senast idag. Kan hälsa. Men fattar hon vem du är om jag säger "j"?
Citera
2023-06-16, 02:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaTo333
Pratade med Se*ja senast idag. Kan hälsa. Men fattar hon vem du är om jag säger "j"?

pm!!

kan ite skicka pm, har inte vart reggad 50 dar eller vad det nu stog. finns det annat sätt jag kan kontakta dig? hade vart kul att snacka med en KOMPIS jag anser dig vara som kännert henne,- framförallt HENNE!
mvh
j

kanske kan förstås vem jag är om du hälsar från "lillkillen" som boxades, och slog över dubbelt än "Dimman"på slagmaskinen på selångersmarknad....... har haft hästar, bott i bergsåker o vuxit upp med Jari Lindeman (FRID ÖVER MINNET MIN VÄN! ) och fått äta hemma hos Herr Kempa Lindem och hans fru Ailiy Lindeman (stavning?) på åttiotalet!

btw - Kempa kom hem till oss och drog ut min farsa på baksidan av husen och gav honom så ordentligt med stryk, att han aldrig slog min mamma en enda gång till!

så ingen ska fan prata illa om Lindemans, dom är mer reko än dom flesta radhus-svenssons!

mvh
__________________
Senast redigerad av jompila 2023-06-16 kl. 02:43.
Citera
2023-06-20, 05:02
  #9
Medlem
Oj! Där ser man! Jag gillar faktiskt just S och D. S Har verkligen varit guld för mig. Hon har ställt upp något fruktansvärt då jag behövt det som mest. Underbar kvinna!

Jag ringer S Idag och berättar vad du skrivit och vet hon vem du är så får jag ju reda på ditt namn, och kanske blir lättare att söka en väg att skriva privat.
Annars om du har Facebook så finns hon där. Jag skickar iallafall denna konversation där också
Citera
2023-06-21, 10:56
  #10
Medlem
Ni måste ju följa upp hur den här meet cute situation utvecklas.
Citera
2023-06-26, 05:09
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaTo333
Oj! Där ser man! Jag gillar faktiskt just S och D. S Har verkligen varit guld för mig. Hon har ställt upp något fruktansvärt då jag behövt det som mest. Underbar kvinna!

Jag ringer S Idag och berättar vad du skrivit och vet hon vem du är så får jag ju reda på ditt namn, och kanske blir lättare att söka en väg att skriva privat.
Annars om du har Facebook så finns hon där. Jag skickar iallafall denna konversation där också


Har pratat med S, och hon kan inte alls komma på vem du är.. Tyvärr. Träffade henne som hastigast när rättegången var. Hon har läst detta men vet ändå inte..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback