Citat:
Ursprungligen postat av
Flashbackwards
Crime net var tusen gånger bättre. Nu kan man inte ens kicka folk som bara trollar / är efterblivna. Man kan inte köra med samma grupp 2 gånger i rad för efter heisten försvinnar man från gruppen.
Dessutom har de inte ens lagt till kompabilitet med Steams egna "recently played with"-funktion.

Total amateur hour, design-mässigt. Att precis
allting utanför själva kärnan av gameplay är rena försämringar från PD2 gör att man undrar vad fan delar av studion har hållit på med? Menyer, inventory, interface, en fullständig avsaknad av lobbys eller Crime.net, """player progress""" (lol) och hur denna gjorts fullständigt avhängig nåt jävla achievement-system som varken kan sökas, bläddras bland eller ens kategoriseras ordentligt...
Jag är bara glad att jag har en grupp vänner som kan tänka sig att köra lite heists då och då och slippa hålla på med det fullständigt misslyckade multiplayer-system spelet lanserats med (att stänga av crossplay mellan PC och konsoller matchmake:ar dig inte enbart med PC;
endast med andra spelare som också stängt av crossplay, lol...).
Citat:
Ursprungligen postat av
Flashbackwards
Varenda heist jag gjort nästan börjar med att vi tydliigen ska försöka göra heisten quiet. Alla går runt som idioter o har ingen aning vad man ska göra .. inklusive mig själv .. efter ett tag klantar nån till det och vi kör loud istället. Då är det ganska skoj iaf när man kommit igång på loud.
Ja, det är faktiskt lite märkligt och besattheten vid att grin-quitta så fort larmet går är nog det enda besvärliga element med spelet man faktiskt får beskylla spelarbasen för... till viss del: Återigen saknas ett ordentligt lobby-system och att kunna söka spel efter "loud"- eller "stealth"-parametrar, något som ta mig fan borde funnits i en beta-version av spelet.
Själva gameplayet, när du väl är i FPS-mode med verktyg eller vapen i hand, är faktiskt ganska kul men det är som de gjort ett skoj spel och levererat det till spelarna i en låda av ren skit. Det kommer behövas ganska mycket jobb innan det här är klart och jag förväntar mig tyvärr knappast att det kommer göras på ett halvår.