Citat:
Ursprungligen postat av
LindvidArman
Ulf Brunnberg hade lite funderingar för ett antal år sedan om att starta en kanal med historia, sport, motor och vetenskap. Blev ett j-a liv på pk-folket… Men det skulle vara skönt att slippa pk-tramset med hyllande av bögerier, genus och fan och hans moster.
Jag och frugan klarar snart inte av att se nyproducerade filmer eller tv. Bara ett ständigt matande av pk, lesbiska föräldrar, bögerier mm.
Och de vettiga invandrarna som jobbar och sköter sig, de håller med oss. Man njöt i stillhet när en rad invandrade bussförare rev ned prideflaggorna från busstaken häromåret…
Ett tips, kolla äldre serier på ”Öppet Arkiv”. Gjorda innan pk blev religion.
Och apropå religion, ska du lyssna på predikningar och sånt, lyssna på typ Frälsis och laestadianer, de är de enda som inte är marinerade i pk och homovurmande.
Ja, det hade varit en bra idé för 20 år sen. Idag är det för sent då vi alla streamar.
Jag har inget emot svarta, blandpar eller hbtq+ per se. Tex så var det var en Lotto reklam med en kort liten arab som spelade anden i flaskan. Har var rolig och jag gillade reklamen. Även reklamen för en pensionsförsäkring (tror jag det var) med en gammal grek som var Tiden. Det är när det ska tryckas in bara för att, då blir det woke och politiskt och jag betackar mig det. Och jag blir faktiskt ledsen när jag ser en typiskt svensk reklam med svensk musik etc men de valt en utlänning som talesperson istället för en svensk.