Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Den där tråden när han bad om ursäkt för att hans grabb skämdes över hans beteende här på forumet känns ju som ett minne blott, det har ju verkligen eskalerat sen dess och blivit typ 4 gånger värre. Tråkigt för er andra vettiga Arsenal-fans att förknippas med en pajas.
Hur ser du på matchen imorgon? Tror du Smith-Rowe får starta igen eller väljer Arteta ett mer "rutinerat" alternativ i Jorginho eller Havertz?
Hans grabb som gick från 5åring till 20åring på bara några år menar du? Ja, det är lustigt det där, men vissa kanske växer snabbare? Hans son kanske är som Benjamin Button på något sätt. Jag kommer undvika att diskutera åsikter om arsenal i denna tråd framöver, det får mig bara att tröttna. Och allt är pga av honom.
Jag är jävligt nervös inför morgondagen.. har bjudit hem mina bästa goonerpolare. Oftast ser jag våra möten med en Liverpo(o)lare, men inte imorgon.

vi har fördelen av att vara ett starkt hemmalag, men Liverpool är i bra form medans Arsenal spelar bra över hela planen men har väldigt svårt med målgörandet. Hade vi haft förra säsongens målform på Saka och Martinelli hade jag sett oss som favoriter, men just nu känns det 50-50 med fördel bortalaget. Kan sluta hur som helst. Jag tror inte ESR får starta även att han gjorde en bra insats mot Nottingham. Så det lär bra Havertz och det är nog framförallt för att han vinner mycket (hög)boll på offensiv planhalva. Vilket dom andra tre kommer ha svårt för mot Konate och van Dijk. 😁