2024-02-03, 17:44
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Du skrev såhär: "Jodå det har allt hänt dock var det 1998 när en viss Freddie Halmstad till Arsenal och gjorde mål i debuten mot United" när en annan användare skrev att det ej inträffar att en spelare går från Allsvenskan till EPL. Gjorde du inte..?

Haha ja? Din poäng här förstör bara det du försöker bevisa. Den användaren skrev "Däremot händer det ju aldrig att spelare går från Allsvenskan till PL och slår sig in direkt". Och återigen så jämförde jag aldrig Bergvall med Ljungberg, utan jag svarade med historien om Freddies övergång som skedde 1998 eftersom jag är en gooner. Men vart skrev jag att inga andra spelare gjort samma sak?

Och i mitt efterföljande inlägg så efterfrågade jag vilka mer spelare än dom jag nämnde spm har gjort liknande resa. Istället väljer du att anklaga mig för saker jag inte skrivit. Kan du inte bete dig normalt eller varför måste du ljuga och hitta på hela tiden? Och jag vet att du alltid undviker att svara på frågor, men hur ställer du dig egentligen till att så många användare inte tar dig på allvar?
Citera
2024-02-03, 17:49
Medlem
Drickbacks avatar
Bradley’s fader att tragiskt gått bort efter en tids sjukdom, fullt förståeligt om han inte spelar imorgon. Tyvärr verkar glädjen aldrig vinna 😞
Citera
2024-02-03, 17:51
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Den där tråden när han bad om ursäkt för att hans grabb skämdes över hans beteende här på forumet känns ju som ett minne blott, det har ju verkligen eskalerat sen dess och blivit typ 4 gånger värre. Tråkigt för er andra vettiga Arsenal-fans att förknippas med en pajas.

Hur ser du på matchen imorgon? Tror du Smith-Rowe får starta igen eller väljer Arteta ett mer "rutinerat" alternativ i Jorginho eller Havertz?

Hans grabb som gick från 5åring till 20åring på bara några år menar du? Ja, det är lustigt det där, men vissa kanske växer snabbare? Hans son kanske är som Benjamin Button på något sätt. Jag kommer undvika att diskutera åsikter om arsenal i denna tråd framöver, det får mig bara att tröttna. Och allt är pga av honom.

Jag är jävligt nervös inför morgondagen.. har bjudit hem mina bästa goonerpolare. Oftast ser jag våra möten med en Liverpo(o)lare, men inte imorgon. vi har fördelen av att vara ett starkt hemmalag, men Liverpool är i bra form medans Arsenal spelar bra över hela planen men har väldigt svårt med målgörandet. Hade vi haft förra säsongens målform på Saka och Martinelli hade jag sett oss som favoriter, men just nu känns det 50-50 med fördel bortalaget. Kan sluta hur som helst. Jag tror inte ESR får starta även att han gjorde en bra insats mot Nottingham. Så det lär bra Havertz och det är nog framförallt för att han vinner mycket (hög)boll på offensiv planhalva. Vilket dom andra tre kommer ha svårt för mot Konate och van Dijk. 😁
Senast redigerad av jontepsg 2024-02-03 kl. 17:54.
Citera
2024-02-03, 18:14
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Bradley’s fader att tragiskt gått bort efter en tids sjukdom, fullt förståeligt om han inte spelar imorgon. Tyvärr verkar glädjen aldrig vinna 😞

Sorgligt. Vet vi om det var väntat eller inte? Jag minns att när Arsenal damlags storstjärna Beth Meads mamma gick bort så ville hon spela direkt för att hylla mamman. Men det var väntat då mamman länge kämpat mot cancer. Och jag vet personligen att ett oväntat dödsfall är en större chock. Men samtidigt är alla människor olika och reagerar olika på saker som händer i livet.
Citera
2024-02-03, 18:20
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Sorgligt. Vet vi om det var väntat eller inte? Jag minns att när Arsenal damlags storstjärna Beth Meads mamma gick bort så ville hon spela direkt för att hylla mamman. Men det var väntat då mamman länge kämpat mot cancer. Och jag vet personligen att ett oväntat dödsfall är en större chock. Men samtidigt är alla människor olika och reagerar olika på saker som händer i livet.
En tids sjukdom av okänt orsak bör tala för att ev låg risk för det. Ska se om jag kan hitta mer information.

Vet inte hur Bradley hanterar det, vanligtvis står man nog över. Mest sorgligt för fadern att inte längre finnas kvar i livet men lyckligtvis fick han uppleva grabbens debut.
Citera
2024-02-03, 18:42
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Vafan pratar du om?
Jag är genuint orolig över landets läsförståelse 😞
Citera
2024-02-03, 19:11
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
För i helvete! Skrev igår att han är 18år men du ska envisas med att vara dryg och okunnig.

Och vad fan menar du med "knappt spelat en enda minut i allsvenskan" ?

Du vet väl att har man inte kommit upp i 1000 minuter i Allsvenskan så är det att räkna som knappt en enda minut.
Citera
2024-02-03, 19:14
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Du vet väl att har man inte kommit upp i 1000 minuter i Allsvenskan så är det att räkna som knappt en enda minut.
Vet inte om du är seriös eller inte?

Hade varit några inhopp bara och under 100 så visst..
Citera
2024-02-03, 19:16
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Vet inte om du är seriös eller inte?

Hade varit några inhopp bara och under 100 så visst..

Klart jag inte är seriös. Killen startade alla de sista matcherna på säsongen och har givetvis satt ett avtryck som gjort att stora klubbar varit och ryckt i honom.
Citera
2024-02-03, 19:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Klart jag inte är seriös. Killen startade alla de sista matcherna på säsongen och har givetvis satt ett avtryck som gjort att stora klubbar varit och ryckt i honom.
Var tvungen att få det förtydligat innan generalen hade skrivit "exakt, men småtrollen bara förstår inte vad jag menar"

Har för mig att dom ryckte i honom redan när han var i BP, men klart att det blev extra intressant när han visade sådant lugn i "stormatcher".
Citera
2024-02-03, 19:23
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Var tvungen att få det förtydligat innan generalen hade skrivit "exakt, men småtrollen bara förstår inte vad jag menar"

Har för mig att dom ryckte i honom redan när han var i BP, men klart att det blev extra intressant när han visade sådant lugn i "stormatcher".

Givetvis hoppas jag att Lucas Bergvall utvecklas något enormt, det vore bra för svensk fotboll. Sen om det är Tottenham, United, City, Liverpool, Arsenal eller West Ham som utvecklar honom spelar mindre roll för mig.

På annat håll så slog United Arsenal idag med 4-2
Citera
2024-02-03, 19:50
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Min poäng, är att det ej går att jämföra en 16-årig grabb som knappt har spelat en enda minut i Allsvenskan mot en väletablerad spelare som var 21 år när han gick till England. Du har tydligen dåligt minne, men du skrev själv för några timmar sedan att ingen annan spelare än Freddie hade gått från Allskvenskan eller norska ligan och tagit startplats direkt - ngt som givetvis inte stämmer.

Och allvarligt talat, så intresserar det mig mindre än 0% vad du och dina likasinnade tycker o tänker kring mig - couldn`t care less.

Du och dina poängen som har noll med diskussion att göra som vanligt.😁😁 Mitt minne är inte det bästa pga att min hjärna fått mycket stryk genom åren och det är jag också medveten om, men som tur är så kan man läsa sina gamla inlägg och se vad man skrivit. Så när någon anklagar en för saker är det väldigt enkelt att titta upp vem som talar sanning. Så snälla sluta.
__________________________________________________ _____

South Park måste fått inspiration härifrån: https://youtu.be/ZNeva4uNf4Q?si=7Ta7DkJSdvqrGdTc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in