2023-11-30, 00:51
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Vilket jävla fiasko det är för Birmingham sen man tog in Rooney som förstetränare, ytterligare en förlust ikväll, vunnit en match sen han tog över och det var emot den överlägsna jumbon.

Klubben låg sexa och på den sista kvalplatsen när den populäre och dåvarande tränaren fick sparken, nu ligger man på 16-plats, en annan okänd tränare hade redan rykt med dom här resultaten. Hoppas jänkarna är nöjda...

Ja helt obegripligt beslut. Vad fan tänkte dom undrar man?
Citera
2023-11-30, 01:09
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Man lider verkligen med Bentancur som kämpat sig tillbaka och direkt åker på en ny skada som håller honom borta 2,5 månad.

Rent utsagt förjävligt hur vi kan ha sån otur med skador.
Varför det? Skador inträffar på samtliga spelare. Eller är det bara extra illa p g a att det gäller en spelare från den lilla kycklingklubben? Och nej, ni har definitivt inte mer "otur" med skador än vad andra klubbar har.

BTW, håller du fast på att spursy kommer att hamna före AFC denna säsong? LMAO.
Citera
2023-11-30, 01:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Kanske lite OT. Men finns det ett starkare lag i EL än AFC? Jag ser på oss som favoriter till att vinna både EL och EPL denna säsong.
Citera
2023-11-30, 01:36
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kanske lite OT. Men finns det ett starkare lag i EL än AFC? Jag ser på oss som favoriter till att vinna både EL och EPL denna säsong.
Arsenal är absolut favoriter till att vinna EL.
Citera
2023-11-30, 01:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Varför det? Skador inträffar på samtliga spelare. Eller är det bara extra illa p g a att det gäller en spelare från den lilla kycklingklubben? Och nej, ni har definitivt inte mer "otur" med skador än vad andra klubbar har.

Tyvärr för din del så tänker jag inte besvara ditt tramsande något mer
Citera
2023-11-30, 02:33
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat

Fantastiskt att killen inte ens vet att dom spelar i CL.
Citera
2023-11-30, 02:54
Medlem
Citat:
Vet du verkligen inte att Arsenal spelar i Champions League eller är det något konstigt skämt som jag inte förstår?
Citera
2023-11-30, 05:25
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Du tycker inte själv att det är tråkigt att t.ex. Smith-Rowe är skadad hela tiden?
Citera
2023-11-30, 07:18
Medlem
EnLitenFryss avatar
Det är egentligen helt otroligt att United, som har 1 seger på 5 matcher i CL, fortfarande kan gå vidare som tvåa i sin grupp.

Jag säger "kan", då man fortfarande är beroende av att det blir kryss mellan FCK och Galatasaray, samt att man vinner över Bayern - men det är långt ifrån ett omöjligt utfall.

Kan bli en PL-uppgörelse i EL om Newcastle och United hamnar där. Att Newcastle fick så tuff grupp i CL beror på deras obefintliga Uefa-koefficient, som bekant. Som Liverpool-supporter hade jag gärna sluppit fler engelska lag i EL, det räcker med att Arsenal är där och stökar.
Citera
2023-11-30, 10:37
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Menade såklart CL. Men jag tror att vi har goda chanser till att vinna hela rubbet, dvs både EPL och CL.
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Vet du verkligen inte att Arsenal spelar i Champions League eller är det något konstigt skämt som jag inte förstår?
Var "lite" trött när jag skrev det inlägget.
Citera
2023-11-30, 10:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Du väljer att inte svara enbart p g a att du inte har ngt relevant svar att komma med, därför.
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Du tycker inte själv att det är tråkigt att t.ex. Smith-Rowe är skadad hela tiden?
Naturligtvis. Fast jag går inte runt och gnäller över det.
Citera
2023-11-30, 11:11
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Helt rätt beslut!

Ang. era skador så tror jag Van de Ven saknas mer än Maddison. Visst Romero kommer tillbaka, men "vildare" mittbackar som han behöver en king som VdV bredvid sig. Som i Arsenal så har Gabriel höjt sig enormt sedan han fick Saliba bredvid sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in