2023-06-14, 23:43
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det är väl hans och alla United supportrars dröm.. Först klaga på City och påstå att dom aldrig kommer bli lika stora med legosoldater och smutsiga pengar, för att till slut sälja sig lika hårt för att kunna komma ifatt City igen

En vettig skribent härinne ”Tilhelmwell”är åtminstone motståndare till det vet jag
Citera
2023-06-14, 23:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ryktena säger ni är villiga att buda £60m

@FabrizioRomano
Arsenal feel Havertz wants the move and talks will continue soon;

Ps tänk på språkbruket, tråkigt om fler blir avstängda. 2 st blev avstängda idag :/
Hmm.. Chelski lär väl knappast släppa Havertz för 60 millar? Annars så har jag svårt för att se hur Havertz kommer förstärka vårat lag, eller att han skulle vara ett bättre alternativ än Partey.
Citera
2023-06-14, 23:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
En vettig skribent härinne ”Tilhelmwell”är åtminstone motståndare till det vet jag
Att komma ifatt City igen?

Nej, men vad spelar det egentligen för roll vad man har för ägare? Är det inte medlemsägt så är det mycket pest eller kolera
Citera
2023-06-14, 23:48
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hmm.. Chelski lär väl knappast släppa Havertz för 60 millar? Annars så har jag svårt för att se hur Havertz kommer förstärka vårat lag, eller att han skulle vara ett bättre alternativ än Partey.
Ni behöver större trupp tanke på CL, det sliter mycket mer än man tror. Visade sig att truppen inte räckte till för EL & PL, lite Arteta’s fel med EL missen. (Läs laguttagningen)
Citera
2023-06-14, 23:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Det är väl hans och alla United supportrars dröm.. Först klaga på City och påstå att dom aldrig kommer bli lika stora med legosoldater och smutsiga pengar, för att till slut sälja sig lika hårt för att kunna komma ifatt City igen
Roy Keane säger saker o ting som det är, och han är iaf inte rädd för att såga Man Utd, undantaget var väl under tiden med Ole At The Wheel.. där var Roy väldigt försiktig med att kritisera Ole-Gollum, men Keane & Solksjaer spelade ju tillsammans i typ 10 år.

Jag menar att Roy Keane är den bästa experten inom engelsk fotboll i dag, och han är 100x mer objektiv än vad Gary Neville och/eller Jamie Carragher är. Jag hatade Keane som spelare, men jag bara älskar honom som expert.
Citera
2023-06-14, 23:56
Medlem
Free12s avatar
När kommer spelschemat för nästa säsong ?
Citera
2023-06-15, 00:03
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
När kommer spelschemat för nästa säsong ?
Imorgon klockan 10 svensk tid. Står även i 1:a inlägget
Citera
2023-06-15, 00:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Imorgon klockan 10 svensk tid. Står även i 1:a inlägget
Jafaaan det gör det Visste ju att du skulle ha stenkoll på det och lathet av mig att inte kolla där först
Citera
2023-06-15, 00:08
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jafaaan det gör det Visste ju att du skulle ha stenkoll på det och lathet av mig att inte kolla där först
Latmask

Lystring! Om 10 timmar har vi ett spelschema för PL 23/24
Citera
2023-06-15, 00:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Latmask

Lystring! Om 10 timmar har vi ett spelschema för PL 23/24
Hahah

Tackar, känns bättre med en nedräkning faktiskt
Citera
2023-06-15, 00:13
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Hahah

Tackar, känns bättre med en nedräkning faktiskt
Får se om det läcker ut något innan? Borde egentligen ”lottas” live!!
Citera
2023-06-15, 00:14
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Får se om det läcker ut något innan? Borde egentligen ”lottas” live!!
Är det inte live? Dom bara släpper spelschemat ?
Iof så måste dom ju se till att allting passar men första omgången borde dom kunna lotta iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in