2023-06-14, 23:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Party3545
Real Madrid är negerns lag och Utd är vitas lag.

1990's succé max en eller två negrer i laguppställningen 1992-1999 fem premier league guld och en champions league guld.
Tror inte Ultra Sur håller med dig..
På vilket sätt är United "vitas" lag ? Till och med engelsmännen i United är svarta..
Citera
2023-06-14, 23:05
Medlem
Utd's coach tänker släppa uppemot tolv spelare bl.a. McTominay och Fred låter coolt.
Senast redigerad av Party3545 2023-06-14 kl. 23:08.
Citera
2023-06-14, 23:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Det som är roligt är hur en viss användare tidigare sågat honom och nu kommer tycka han är top 3 i PL. Dessutom spelar han idag i en klubb helt utan historia enligt nämnde användare.
Var/när har jag sågat Havertz? Dock så tycker jag inte att han har imponerat i Chelski-tröjan.

Resten av inlägget blir bara för dumt till att ge ett seriöst svar på.. men jag slutar aldrig att bli överraskad över hur dumma i huvudet du och div andra användare härinne är.
Citera
2023-06-14, 23:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Arsenal verkar intresserade dock inte till £75m som Chelsea begär.
”Alla” klubbar är väl intresserade av Havertz - om prisen är rätt. Men personligen, så tror inte jag att det är ngt i detta rykte.
Citera
2023-06-14, 23:23
Medlem
Neroxxs avatar
Min spontana tanke är att Manu kan gå riktigt bra nästa säsong, även fast det tar jäkligt emot att säga. Vet inte varför en Ten Haag har möjlighet att bygga ett väldigt slagkraftigt lag, ett problem är väl ägarstrukturen, de måste få en lösning på plats (att ett köp gå i lås) för utan det är det svårt att bygga långsiktigt. Just ägardelen är troligen det största hindret, menar inte kritiken mot just det möjliga ägarna utan mer att få det i lås.
Citera
2023-06-14, 23:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Hur ser det ut med arab intresset för Man United?
Citera
2023-06-14, 23:26
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
”Alla” klubbar är väl intresserade av Havertz - om prisen är rätt. Men personligen, så tror inte jag att det är ngt i detta rykte.
Ryktena säger ni är villiga att buda £60m

@FabrizioRomano
Arsenal feel Havertz wants the move and talks will continue soon;

Ps tänk på språkbruket, tråkigt om fler blir avstängda. 2 st blev avstängda idag :/
Senast redigerad av Drickback 2023-06-14 kl. 23:34.
Citera
2023-06-14, 23:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Exakt vad ska vi med han till?

Prio för oss är Målvakt och anfall speciellt om Kane lämnar
Det mesta talar väl för att Kane blir kvar ?
Citera
2023-06-14, 23:29
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hur ser det ut med arab intresset för Man United?
Dom ska bara sälja allt av värde i PSG innan dom skrotar den klubben och kör United som fronten för Qatar istället
Citera
2023-06-14, 23:29
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Dom ska bara sälja allt av värde i PSG innan dom skrotar den klubben och kör United som fronten för Qatar istället

Längtar till att se en intervju med Roy Keane om det blir verklighet
Citera
2023-06-14, 23:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Längtar till att se en intervju med Roy Keane om det blir verklighet
Det är väl hans och alla United supportrars dröm.. Först klaga på City och påstå att dom aldrig kommer bli lika stora med legosoldater och smutsiga pengar, för att till slut sälja sig lika hårt för att kunna komma ifatt City igen
Citera
2023-06-14, 23:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Min spontana tanke är att Manu kan gå riktigt bra nästa säsong, även fast det tar jäkligt emot att säga. Vet inte varför en Ten Haag har möjlighet att bygga ett väldigt slagkraftigt lag, ett problem är väl ägarstrukturen, de måste få en lösning på plats (att ett köp gå i lås) för utan det är det svårt att bygga långsiktigt. Just ägardelen är troligen det största hindret, menar inte kritiken mot just det möjliga ägarna utan mer att få det i lås.
Dom behöver få in en anfallare som gör 20+ mål om dom ska bli bättre än denna säsong..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in