2023-07-13, 13:32
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
... och du ger varken citat, länk eller ens en sammanfattning

Det står ju överallt

Men kort sammanfattat då: Han blev sexuellt utnyttjad av sin morsas kompis när han var liten. Hans morsa var alkis. Han började röka när han var 7 bast och sålde droger när han var 8.
Citera
2023-07-13, 13:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Nu fattar man ju varför Dele Alli störtdök. Jävlar vilken tragedi.

Ja minst sagt tragiskt. Han var helt fantastisk där en stund. Man kan verkligen tala om att från ena dagen dominera totalt till att nästa se ut som en korpen spelare.
Citera
2023-07-13, 13:43
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja minst sagt tragiskt. Han var helt fantastisk där en stund. Man kan verkligen tala om att från ena dagen dominera totalt till att nästa se ut som en korpen spelare.

Verkligen. Jag skulle inte vilja ha hans livsöde, men om jag fick välja skulle jag nog ändå acceptera ett par år på toppen för att sen dala. Inte många som får det.
Citera
2023-07-13, 14:40
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
... och du ger varken citat, länk eller ens en sammanfattning

Här har du hela intervjun: youtu.be/LyDL9EUIdy0

En sorglig historia men bra att han börjar bearbeta sina trauman. För att kunna läka måste man göra det tunga jobbet och det kan inte vara lätt att vara så öppen och sårbar samtidigt som man förväntas prestera på fotbollsplan 1-2 ggr/veckan inför hela världen.
Citera
2023-07-13, 15:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Ärligt talat, så blev jag aldrig imponerad av Dele Alli - han var/är helt klart överskattad. Men självklart så är hans historia, som han kommer med nu, tragisk.
Citera
2023-07-13, 16:06
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ärligt talat, så blev jag aldrig imponerad av Dele Alli - han var/är helt klart överskattad. Men självklart så är hans historia, som han kommer med nu, tragisk.

På vilket sätt är han överskattad? Han var grym under en period tidigt i karriären. Bara löjligt att påstå annat. Påminde väldigt mycket om Lampard.
Citera
2023-07-13, 16:08
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
På vilket sätt är han överskattad? Han var grym under en period tidigt i karriären. Bara löjligt att påstå annat. Påminde väldigt mycket om Lampard.

Hade han varit en Gunner hade han varit bäst i världen en period. Generalen får trolla vidare så löjligt.

Tack att du är en vettig Arsenal supporter.
Citera
2023-07-13, 16:13
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Att inte imponeras av 18 mål 9 assist i PL av en 20 årig offensiv mittfältare säger en hel del om dina fotbollskunskaper.
Citera
2023-07-13, 16:23
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Alli skulle aldrig haft en chans att slå sig in Chelsea mittfält under Lampards tid i klubben. Hade han blivit uttagen till Englands golden generation 2001-2007 så hade fan Carrick petat honom alla dar i veckan och han kommer bli ihågkommen bäst som en sopa en driv och pannben.

Mourinho summerar hans karriär bäst med orden fucking lazy guy.
Citera
2023-07-13, 16:33
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Alli skulle aldrig haft en chans att slå sig in Chelsea mittfält under Lampards tid i klubben. Hade han blivit uttagen till Englands golden generation 2001-2007 så hade fan Carrick petat honom alla dar i veckan och han kommer bli ihågkommen bäst som en sopa en driv och pannben.

Mourinho summerar hans karriär bäst med orden fucking lazy guy.

Jaha? Sa jag nånting om att han var bättre än Lampard? Eller nånting om Chelsea över huvud taget? Bara att han påminde om Lampard. Samma spelartyp.

Mourinho bad förövrigt om ursäkt för det uttalandet, vilket du hade vetat om du sett intervjun.

Gå tillbaks och dröm om att ni hamnar på övre halvan nästa säsong nu bubben.
Citera
2023-07-13, 16:45
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Att inte imponeras av 18 mål 9 assist i PL av en 20 årig offensiv mittfältare säger en hel del om dina fotbollskunskaper.

Harry Kane var den bärande spelaren hela tiden i Tottenham när skithögen Alli var som bäst under sina drygt 2 säsonger som han höll hög klass i.

Har man en gång vikt ner sig och tyckt synd om sig själv och kommer med snyfthistorier så ger det inga pluspoäng.

Skämmig jävla pissluffare kort sagt.
Citera
2023-07-13, 16:47
Avslutad
Citat:
Jaha? Sa jag nånting om att han var bättre än Lampard? Eller nånting om Chelsea över huvud taget? Bara att han påminde om Lampard. Samma spelartyp.

Mourinho bad förövrigt om ursäkt för det uttalandet, vilket du hade vetat om du sett intervjun.

Gå tillbaks och dröm om att ni hamnar på övre halvan nästa säsong nu bubben.
Undrar på oddsen på att Chelsea hamnar före Arsenal? Kan vara spelvärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in