2023-07-04, 20:55
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Finns det några belägg för att LFC någonsin stått med på Thiagos Instagram? Själv har jag ingen aning men sett flertal som säger att det aldrig varit med. Ryktet kan lika väl komma från någon som märkt att det inte står med och dragit förhastade slutsatser. Oavsett om det stämmer eller inte så vore det ingen shock om Thiago lämnar.

Det vanliga "dags att sälja in sig till lagers supportrar* snack. Dumt sagt men inget att lägga större vikt vid.
Var bara ett utkast för att höra om någon sett/hört något? Idag kommer det uppgifter att det har tackas nej till ett Saudi-bud.

Dumt att dra ett sånt kort efter 22/23, dumt att bjuda på ett ev håneri.
Citera
2023-07-04, 20:56
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Love it.

Jag har tjatat om denna förändring i många år, trodde aldrig det skulle hända!
Blir att tänka på nytt sätt, har inte fördjupat mig i ämnet men frågan om det blir fler/lika/färre mål dyker upp i skallen.
Citera
2023-07-04, 20:58
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
tack broder 💙 ny tränare och kulan klar är du nöjd ?

Känns bra hoppas lite offensiva spelare kommer in också bara
Citera
2023-07-04, 21:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Allvarligt talat, så tror jag att kycklingarna begick ett stort misstag som inte hämtade tillbaks Pochettino.
Citera
2023-07-04, 21:12
Medlem
Drickbacks avatar
”Bojans bror ” Daniel Farke har skrivit på för Leeds kommande 4 åren.
https://www.leedsunited.com/news/team-news/31603/daniel-farke-appointed-manager-of-leeds-united
Citera
2023-07-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
”Bojans bror ” Daniel Farke har skrivit på för Leeds kommande 4 åren.
https://www.leedsunited.com/news/team-news/31603/daniel-farke-appointed-manager-of-leeds-united

Like en jojo är Leeds tillbaka i PL nästa säsong, Farke hyllas för jobbet men får sen kicken i december 2024 (lagom till jul!) med Leeds parkerat på en stabil 19e-plats.
Citera
2023-07-04, 22:50
Medlem
jontepsgs avatar
Fönstrets bästa värvning står Arsenals damer för iaf. Alessia Russo gratis från Man United, 5+ värvning.
Citera
2023-07-04, 23:21
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Har ingen favoritklubb i engelska ligan,men är stort fan av fotboll så ser de mesta jag kan.
Gillar fotbollen Howe får Newcastle spela,att de fått in Tonali(som varit en favorit i italienska ligan)gör det extra intressant att följa Howe , Newcastle detta år,ska även bli intressant se Isak detta år.
Hade gärna sett Barella lämna italienska ligan för PL.Hade nog blivit lite våt i byxan om han hade hamnat i Newcastle och gjort en del av mittfält med Tonali.

För oss Newcastlefans är det ju väldigt ovanliga tider, att ens vara med i diskussionen om spelare som Szobo, Barella osv är jäkligt ovanligt att se. Sen är det alltid svårt att veta hur "nära" klubben är att värva dessa. När det kommer till Szobo så var man nog aldrig nära speciellt inte när Liverpool klev in i racet. Barella var det snack om ett tag och återigen så är det svårt att veta vad som pågår, det var snack om att hans relation till Inter var för stor för att kunnas lockas bort samt att hans prislapp troligen låg högre än Tonali. Jag har inte extrem koll på serie a men av vad man läst så är Tonali den spelartyp som man verkligen saknar, att man kan låta Bruno bli mer offensiv är positivt.

Man är ju inte riktigt där man kan konkurera om spelare som topplagen vill ha, dels när det kommer till lön men även dragningskraft i "storhet". Howe och hans team har dock lyckats väldigt bra med att sälja in projekten, och att få en spelare utanför PL som kanske inte har så bra koll på Newcastle och allt som skett måste ju vara ännu svårare. Det många vet är att klubben köpts av rika saudier, men det betyder inte att klubben kommer betala ut monsterlöner (förr eller senare lär det dock stiga rejält) så man måste locka med allt annat.
Citera
2023-07-05, 00:30
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Jaha okej. Jag hade läst att han har spelat i den rollen några gånger under Ten Hag i Ajax också, men det kanske var falska uppgifter då.

För att komma med en annan lösning på problemet så föreslår jag Zinchenko i mittfältet. Det är ju hans position i landslaget, och i Arsenal har han ju skapat bra chanser när han rört sig uppåt. Hans defensiva sidor var svaga i slutet mot förra säsongen, vilket vi tappade på. Kanske borde han flyttas upp, likt Trent?

Ja det har jag också läst så jag vet inte om vi kan lita på transfermarkt. Jag är dock ganska säker på att han spelade ytterback i defensiven till centralmittfält i offensiven under ten Hag i Ajax. Och det är väl den positionen han kommer ha i Arsenal. Så beroende på motstånd så kommer antingen zinko eller Timber spela den rollen.

Ja Zinchenko var ju en offensiv mittfältare innan han kom till City, men jag tror Arteta fortfarande ser honom som vänsterback. Vi vet ju hur skadedrabbad Tierney varit, vågar dom lita på att han ska hålla hela säsongen? Jag tror inte det utan det bästa vore att behålla Partey en sista säsong.
Citera
2023-07-05, 00:37
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ja Leverkusen är nästa stopp om allt går enligt plan för honom. Ganska bra affär till slut sett till vad ni fick ut av honom framförallt 22/23.

Är väl 50/50 med Partey, tycker klubben borde varit tydligare om han skulle stanna.

Alltid spännande att göra om spelare, fråga tex VvD. Tror han har förutsättningar med sin lungkapacitet att löpa åt båda håll sen är han kanske ointresserad av en sån till. Lite hänger på hur staben tänkt spela 23/24, någon större förändring förväntar jag mig framförallt hur man försvarar sig om pressen inte funkar.

Yes, Xabi Alonso gör helt rätt som värvar Xhaka. Få spelare som fått slita så mycket i motvind men ändå fortsatt. Han har verkligen förtjänat en medalj runt halsen efter alla säsonger, hoppas han får vinna något i Tyskland.

Ja det senaste jag läste om Partey var att han värvades för att ta arsenal tillbaka till CL, nu när han gjort det vill han också spela CL med Arsenal. Fullt förståeligt. Kommer Rice och Xhaka lämnar är jag helt OK med att Partey stannar.

Jag tror det är VvD sista säsong som given startspelare i Liverpool, han har inte varit densamma efter den stora skadan. Det är som att han tappat något psykiskt. Syntes väldigt tydligt i 2-2 matchen mot Arsenal på Anfield.
Senast redigerad av jontepsg 2023-07-05 kl. 00:53.
Citera
2023-07-05, 01:12
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Äre inte defensiva spelare ni behöver?

Ganska säker på att Ange kommer göra succé i Tottenham och att det är helt rätt tränare in för denna klubb
Citera
2023-07-05, 02:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Äre inte defensiva spelare ni behöver?

Ganska säker på att Ange kommer göra succé i Tottenham och att det är helt rätt tränare in för denna klubb

Är väl både och egentligen.

Iofs verkar Kane stanna nu så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in