2024-05-31, 09:15
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Han varit överens med Milan med enligt media.
Billig bra val för alla klubbar.
Men Isak hade varit mer intressant i större klubb än Newcastle, vet nu inte hur mycket större klubb Arsenal är.

Okej hade inte hört det om Milan innan, men allting ska ju tas med en nypa salt. Speciellt nu när mycket rykten florerar innan transferfönstret ens har öppnat. Rashford har ju också varit kopplad med en flytt till Arsenal vilket jag tycker verkar väldigt konstigt, men kan ju även vara sensationalistiska journalister som överdriver.

Newcastle spelar inte i Europa överhuvudtaget nästa säsong och slåss inte om titlar, så självklart är Arsenal en mycket mer attraktiv klubb i nuläget.
Citera
2024-05-31, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Okej hade inte hört det om Milan innan, men allting ska ju tas med en nypa salt. Speciellt nu när mycket rykten florerar innan transferfönstret ens har öppnat. Rashford har ju också varit kopplad med en flytt till Arsenal vilket jag tycker verkar väldigt konstigt, men kan ju även vara sensationalistiska journalister som överdriver.

Newcastle spelar inte i Europa överhuvudtaget nästa säsong och slåss inte om titlar, så självklart är Arsenal en mycket mer attraktiv klubb i nuläget.
Va nån artikel om Sesko skulle va Ibras välkomspresent till nya tränaren,
Jo verkligen stor näve salt får mqn ta allt som dyker upp i silly fönstret.
Citera
2024-05-31, 13:57
Moderator
zanteras avatar
Inte direkt PL relaterat men lite koppling då han tränat där och vi alla älskar eller hatar honom - verkar som Mourinho är på g till Fenerbache enligt Sky. Även om det är tråkigt att han går till en mindre liga känns det lite som handen i handsken med Mourinho som piskar upp drama och offermentaliteten och att vara i turkiska ligan där alla går bananas på läktaren.
Citera
2024-05-31, 14:18
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-13477129/amp/Benjamin-Sesko-says-yes-Arsenal-transfer-summer-Gunners-line-45m-RB-Leipzig-striker.html
Tänker inte påstå att jag en expert, men Daily Mail och The Sun undviker jag så mycket det går.
Citera
2024-05-31, 14:28
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Tänker inte påstå att jag en expert, men Daily Mail och The Sun undviker jag så mycket det går.

Ja, nästan all fotbollsmedia är helt kassa när det kommer till trovärdighet. De jag litar mest på är nog Fabrizio Romano och David Ornstein.
Citera
2024-05-31, 14:34
Moderator
zanteras avatar
Just vad gäller transfers så brukar ändå de olika subredditsen för lagen vara ganska bra då de i regel inte tillåter inlägg där källan anses dålig. Där t.ex. såkallade "twitter experter" som spottar ur sig transfer rykten men har fel 4 av 5 gånger inte accepteras. Det som blir kvar är de som i regel har rätt och har insikt i klubben.
Citera
2024-06-01, 11:05
Medlem
Skarparattarns avatar
Skönt att se att stor rensning ska ske i Tottenhams trupp. 10-12 spelare ska väck frågan är om någon klubb matchar Richarlisons prislapp på 60 miljoner?
Citera
2024-06-01, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Skönt att se att stor rensning ska ske i Tottenhams trupp. 10-12 spelare ska väck frågan är om någon klubb matchar Richarlisons prislapp på 60 miljoner?
Låter lite väl mycket för att kännas troligt. Tror snarare på 5-6 försäljningar och sen fortsatt lånekarusell för några till.
Citera
2024-06-01, 19:02
Medlem
Citat:
Arabvärlden plockar honom
Citera
2024-06-01, 22:05
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Arabvärlden plockar honom

Förmodligen blir det så och det är bara bra isf.
Citera
2024-06-01, 23:07
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag hoppar i havet, och säger redan nu att Arsenal kommer vinna ligatiteln kommande säsong och om vi inte dessutom plockar hem Europacupen så gardera jag mig med att Real Madrid kommer vinna Europacupen.

Stor eloge till dig som redan 10 juni 2023 förutspådde att om inte Arsenal vinner CL så kommer Real Madrid göra det. Inte många som vågar sticka ut så mycket som du gör med dina tips här och du var en av få som trodde att Arsenal eller Real Madrid skulle vinna CL. Du är verkligen detta forumets mest kunnigaste och seriösa skribent när det gäller fotboll.
Citera
2024-06-02, 11:44
Medlem
Citat:

Tror inte det, han gör inte tillräckligt mycket mål. Lägre pris tro jag nog de blir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in