2024-05-18, 21:10
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Jösses, nivån på denna tråd...
Ja visst är det jobbigt när folk har koll på fotboll istället för att bara slänga ur sig saker?
City är också svagare än någonsin under tiden som Klopp varit i Liverpool?
Citera
2024-05-18, 21:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Aldrig påstått att Real varit svagt. Bara sämre än tidigare versioner. När har Reals bästa 9a på bänken varit en spelare som Joselu exempelvis?

Det handlar nog om en blandning av genidrag från Ancelotti, samt sämre konkurrens främst från Barca och Bayern. Omöjligt att veta svaren, men det är min teori. Jag säger inte att Liverpool inte varit fantastiska sista åren. Det har dom. Men fan, det är inte unikt att fightas mot ett överjävligt Real som sagt.
Skojar du? "Aldrig har Real varit så svagt".. Han kom in och avgjorde senaste CL matchen så hyfsad är han ändå.

Under Zidane då?

Tycker du säger emot dig själv..
Citera
2024-05-18, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Skojar du? "Aldrig har Real varit så svagt".. Han kom in och avgjorde senaste CL matchen så hyfsad är han ändå.

Under Zidane då?

Tycker du säger emot dig själv..

Ja, han gjorde ett sjukt inhopp. Men påstår du att han håller Real-nivå mot tidigare Real-lag?

Ja, jag anser att Real hade bättre lag under Zidane.
Citera
2024-05-18, 21:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja, han gjorde ett sjukt inhopp. Men påstår du att han håller Real-nivå mot tidigare Real-lag?

Ja, jag anser att Real hade bättre lag under Zidane.
Det beror på vilka år du menar, när Benzema varit nia och sedan Higuain stack så har det inte funnits någon bra på bänken?

Men det är också under Klopps tid!
Citera
2024-05-18, 21:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Varför?
Foden när Haaland, KDB,Silva alla va borta lyfta otroligt ,gav City sina vinster,
17 mål .
Visst att Rice varit bra,men inte lika avgörande för Arsenal som foden varit för City.
Men vill gärna höra varför Rice borde vinna
Declan Rice har varit ligans bästa spelare under största del av säsongen, därför.

Jag skulle nästan påstå att Rodri har varit Man Citys viktigaste spelare denna säsong. Men igen, det är inte oförtjänat att Foden blev POTY.
Citera
2024-05-18, 21:45
Medlem
Citat:
Det beror på vilka år du menar, när Benzema varit nia och sedan Higuain stack så har det inte funnits någon bra på bänken?

Men det är också under Klopps tid!

Fel av mig att nämna 9a. Jag menar att bänken generellt är sämre i dagsläget.
Står fast vid att Real är sämre idag än tidigare upplagor. Kroos och Modric utanför deras prime. Ingen Ramos och Ronaldo i laget. Ingen Marcelo på vänstersidan. Bara några få exempel. Jag antar att man får ge Ancelotti mycket cred. Gubben har blivit ännu bättre med åren.
Citera
2024-05-18, 21:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Fel av mig att nämna 9a. Jag menar att bänken generellt är sämre i dagsläget.
Står fast vid att Real är sämre idag än tidigare upplagor. Kroos och Modric utanför deras prime. Ingen Ramos och Ronaldo i laget. Ingen Marcelo på vänstersidan. Bara några få exempel. Jag antar att man får ge Ancelotti mycket cred. Gubben har blivit ännu bättre med åren.
Kan hålla med dig till viss del utan att bänken ser väl typ ut som den alltid gjort? Ett par rutinerade och ett par unga.
Real med Benz,Bale,Ronaldo,Isco,Marcelo,Ramos, Kroos, Modric, Carva, Varane, Casemiro.. I storform var ju ett superlag men detta Real är ju inte dåligt för det..

Fakta kvarstår ändå att Klopp fick tävla även mot det Real.
Senast redigerad av Free12 2024-05-18 kl. 21:59.
Citera
2024-05-18, 22:01
Medlem
Citat:
Kan hålla med dig till viss del utan att bänken ser väl typ ut som den alltid gjort? Ett par rutinerade och ett par unga.
Real med Benz,Bale,Ronaldo,Isco,Marcelo,Ramos, Kroos, Modric, Carva, Varane, Casemiro.. I storform var ju ett superlag men detta Real är ju inte dåligt för det..

Fakta kvarstår ändå att Klopp fick tävla även mot det Real.

Aldrig påstått att inte Klopp tävlat mot starkare Realupplagor också.
Citera
2024-05-18, 22:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Aldrig påstått att inte Klopp tävlat mot starkare Realupplagor också.
Äsch, ger upp då det första du påstod var att Real aldrig varit så svaga som under Klopps tid i Liverpool.
Citera
2024-05-18, 22:08
Medlem
Citat:
Äsch, ger upp då det första du påstod var att Real aldrig varit så svaga som under Klopps tid i Liverpool.

Läs vad jag skrivit istället. Jag skrev att aldrig har Real varit så svaga som dom senaste åren.
Citera
2024-05-18, 22:09
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Läs vad jag skrivit istället. Jag skrev att aldrig har Real varit så svaga som dom senaste åren.

Kan du för din egen skull återkomma när du är nykter?
Citera
2024-05-18, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Kan du för din egen skull återkomma när du är nykter?

Svårt att ta någon som stavat fel i sitt användarnamn på allvar. Men gulligt att du försvarar din buddy! Bra jobbat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in