2024-04-14, 20:55
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det enda? Då räknar du iskallt med att PL får femteplatsen för annars tar Villa sista platsen före Spurs.
Yes tror de får femteplatsen.
Citera
2024-04-14, 20:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Än är det inte kört varken för oss att ta CL eller dom att vinna titeln men alltid lika kul se honom när även du vet hur det hade låtit härinne om dom vunnit ikväll.
Nej ni kan hoppas att engelska lagen lyckas i Europa och få en gratischans och Arsenal kan hoppas att City gör det dom aldrig gör..

Bara sluta läsa vad han skriver och inte starta en shit show? Är det så kul verkligen?
Citera
2024-04-14, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
1-2 spelare kan inte bära hela laget.

Det vi saknar, är en 9:a av allra yppersta världsklass. Hade vi bara haft det, så är jag 110% säker på att vi hade nu toppat tabellen med minst 5p före oljearaberna.

_ _ _

I övrigt, så tycker jag att det är lite skumt att Arsenal alltid har ett tightare schema än våra rivaler.
En Isak?Tooney?ousihem?
Citera
2024-04-14, 20:58
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Yes tror de får femteplatsen.
Tror det blir tufft när Liverpool ryker och West Ham och Arsenal ryker mot Tyskt motstånd som slåss med PL om platsen.
Citera
2024-04-14, 21:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Trodde du inte skulle skriva något till oss små Arsenal hatande troll?

Jo men hellre förlora en CL plats än att gång på gång på gång på gång missa ligatiteln sen är du ändå lika stor i truten nästa säsong igen.
Se så, lilla gubben.

Men vad jag vet, så har vi bottlat 1 kanske 2 ggr. När var Floppingham ens med i rejset om titeln?
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
En Isak?Tooney?ousihem?
Isak hade varit helt perfekt, dvs en drömsignering. Osimhem likaså.

Däremot så är jag lite skeptisk när det gäller Toney, vet ärligt talat inte om han hade varit ett så mkt bättre alternativ än det Jesus är.
Senast redigerad av Generalandersson 2024-04-14 kl. 21:03.
Citera
2024-04-14, 21:04
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Tror det blir tufft när Liverpool ryker och West Ham och Arsenal ryker mot Tyskt motstånd som slåss med PL om platsen.

Vi får se, det är såklart öppet. Samtidigt har ju Spurs 1 match mindre än Villa och kan gå upp på samma poäng och målskillnaden är ganska jämn. Spurs har några luriga matcher kvar mot City, Liverpool och Arsenal, men Villa har också några knepiga matcher med t.ex. Chelsea och Liverpool. Tror det kan bli ganska jämnt och det är ändå öppet om vilka som tar platsen. Det var ju inte borta mot Newcastle som Spurs sabbade sina chanser till top4, det är ju en match många lag förlorar.
Citera
2024-04-14, 21:05
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
1-2 spelare kan inte bära hela laget.

Det vi saknar, är en 9:a av allra yppersta världsklass. Hade vi bara haft det, så är jag 110% säker på att vi hade nu toppat tabellen med minst 5p före oljearaberna.

_ _ _

I övrigt, så tycker jag att det är lite skumt att Arsenal alltid har ett tightare schema än våra rivaler.

Ursäkter på ursäkter hela tiden. Tacka vet jag andra personer härinne som inte skyller ifrån sig förluster på massa bortförklaringar.
Citera
2024-04-14, 21:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Någon med koll på när AV spelade i Europa senast?

Ska bli kul se vad dom kan uträtta.
Citera
2024-04-14, 21:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Vi får se, det är såklart öppet. Samtidigt har ju Spurs 1 match mindre än Villa och kan gå upp på samma poäng och målskillnaden är ganska jämn. Spurs har några luriga matcher kvar mot City, Liverpool och Arsenal, men Villa har också några knepiga matcher med t.ex. Chelsea och Liverpool. Tror det kan bli ganska jämnt och det är ändå öppet om vilka som tar platsen. Det var ju inte borta mot Newcastle som Spurs sabbade sina chanser till top4, det är ju en match många lag förlorar.
Tycker Villa är storfavoriter till att ta fjärdeplatsen då dom ser mycket bättre ut än Spurs och har lite enklare matcher kvar.
Spelar ingen roll vart dom sabbade det men blir ju detta som kan blivit spiken i kistan. Villa vinner en tuffare bortamatch medans Spurs blir krossade.
Citera
2024-04-14, 21:09
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Någon med koll på när AV spelade i Europa senast?

Ska bli kul se vad dom kan uträtta.
Jadu, några dagar sedan senast
Citera
2024-04-14, 21:11
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jadu, några dagar sedan senast
Och spelar på torsdag Lille du
Citera
2024-04-14, 21:11