Citat:
Ursprungligen postat av
sanna70
Läste överklagan, hen är en flicka. Huset är sålt, skilsmässa och E A har flyttat till Mölnlycke, till en kvinna i samma ålder, för bara ett par månader sedan, gissar det är familjemedlem som förbarmat sig eller vet inget om nåt och han skyller på skilsmässa kanske. Inget man gör om man är oskyldig? Fast kan ju räcka med anklagelser som man aldrig kommer undgå därför väljer man att avrunda. Frun skulle vittna vid hovrätten denna gång vilket är heder åt henne om hon vet nåt. Ingen rök utan eld tänker jag. Hoppas sanningen kommer fram hursomhelst.
Även om han är oskyldig så finns det ju en del besvärande fakta som skulle kunna påverka ett äktenskap. Tjejer är så känsliga.
Givet bevisningen så är det en stor möjlighet att han är skyldig även om jag tycker att det är rätt att han frikändes av vad jag vet. Det ska ju vara ställt bortom rimligt tvivel.
Undersökte lite, kvinnan EA flyttat till är hans syster. Hans numera ex fru har minst tre stycken barn från ett tidigare förhållande. EA och exfrun träffades på senare tid. EA bodde med sina föräldrar tills han var minst omkring 40-år, jag tror inte att han har några egna barn.