2023-06-04, 21:42
Medlem
Sonen, som har en speldator han fått av en släkting med Windows 10 och Chrome ville kolla vad som finns på ThePirateBay men kommer inte in utan möts av en ikon med en ledsen gubbe som säger "Webbplatsen kan inte tillhandahålla en säker anslutning....."

Från min egen dator också med Windows 10 och Chrome har jag inga som helst problem med att komma in på thepiratebay.org, vad kan hans problem bero på?
2023-06-04, 22:21
Medlem
StoraPoopLillaPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasseiudon
Sonen, som har en speldator han fått av en släkting med Windows 10 och Chrome ville kolla vad som finns på ThePirateBay men kommer inte in utan möts av en ikon med en ledsen gubbe som säger "Webbplatsen kan inte tillhandahålla en säker anslutning....."

Från min egen dator också med Windows 10 och Chrome har jag inga som helst problem med att komma in på thepiratebay.org, vad kan hans problem bero på?

Detta fel kan bero på att tiden inte är korrekt. Synca tiden och kolla om felet försvinner.
2023-06-05, 06:55
Medlem
Jag kan komplettera inlägget med att vi har samma IS, jag kör WiFi och pojken är ansluten med kabel till Routern. Kan problemet ligga i Comhems/Tele2's router? Någon sorts föräldrakontroll?
2023-06-05, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoraPoopLillaPoop
Detta fel kan bero på att tiden inte är korrekt. Synca tiden och kolla om felet försvinner.

Hur syncar man tiden?
2023-06-05, 07:55
Moderator
Protons avatar
Dina surfproblem har inte nåt med windows att göra.
Kolla att tid och datum stämmer i systemet, funkar det därefter ändå inte, leta rätt på rätt webläsartråd och ta det däri.

Tråd låst/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in