Citat:
Ursprungligen postat av
Perlmutter
Varför sitter ni då vid datorn och skriker , stoppa skiten? Hur ska vita kunna stå emot utan ett psykologiskt försvar mot antivitismen. Bränna koraner och jaga barn som springer runt med utländska flaggor gör bara saken värre och får de antivita att se ut som offer. Gnälla om invandring och judar kommer inte lösa ett piss. Inte ens Henry ford lyckades med det trots att han var rikaste vita mannen på planeten. Så hur fan ska ni lyckas år 2023. Det ser mer och mer ut som att Jason Köhne har rätt i precis allting när det kommer till den vita högern.
Jag tycker alla svenska män som är emot, bör börja studera, ta friår för att resa, gå på socialbidrag och spela dataspel, jobba svart, jobba utomlands och bli skatteregistrerad i annat land, dvs helt vända staten ryggen och vägra bidra på bäst möjliga vis. Utan köttgrytan av skatter är svenska staten ingenting och utan välfärden vill inga snyltare komma till sverige. Det krävs en strejk och total omstart av hela systemet.
När svenska kvinnor slutar tramsa om att rädda världen med våra skattemedel, och istället tvingas rädda sverige kanske det finns en chans.
När svenska män jobbar för att sverige ska bli bättre och staten använder skattemedlen för att ständigt förvärra sverige, måste något radikalt göras och det enda effektiva jag kan tänka mig är att helt enkelt sluta bidra. Säg gärna om du kan komma på något bättre....