2023-06-06, 09:36
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitzerAc3
Jag tycker alla svenska män som är emot, bör börja studera, ta friår för att resa, gå på socialbidrag och spela dataspel, jobba svart, jobba utomlands och bli skatteregistrerad i annat land, dvs helt vända staten ryggen och vägra bidra på bäst möjliga vis. Utan köttgrytan av skatter är svenska staten ingenting och utan välfärden vill inga snyltare komma till sverige. Det krävs en strejk och total omstart av hela systemet.

När svenska kvinnor slutar tramsa om att rädda världen med våra skattemedel, och istället tvingas rädda sverige kanske det finns en chans.

När svenska män jobbar för att sverige ska bli bättre och staten använder skattemedlen för att ständigt förvärra sverige, måste något radikalt göras och det enda effektiva jag kan tänka mig är att helt enkelt sluta bidra. Säg gärna om du kan komma på något bättre....

Du är något på spåren. Skatterna är nyckeln här. Utan skatteinkomster är svenska staten ingenting och bidragen till skit kommer att reglera sig självt så att säga.
Citera
2023-06-06, 18:30
Medlem
Inom Byråkratin är det tjänstemän som betalar ut dessa pengar, dessa tjänstemäns kunskaper om Islamism är skrämmande låg, Men medborgare har rätten att anmäla sånt som verkar skumt, med en ny terroristlag så kan man faktiskt granska om dessa pengar skickas utomlands och stödjer terrorrörelser utomlands, då kan man sätta fast detta lärosäte med hjälp av terroristlagen, så till Ts skriv till Doku och be dem granska vart pengarna går så kanske Säpo får nått och jobba med.
Citera
2024-03-08, 20:42
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Vad är ABF för verksamhet egentligen? Hur stor majoritet muslimer ingår där med tanke på skandalerna i både Tyresö och Botkyrka?
Citera
2024-03-10, 07:55
Bannlyst
Det här visa att partilotterier måste förbjudas S finasiera en inre lede fi. Det är rena quslings fansonerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in