2023-06-04, 12:21
Medlem
Hackenbush55s avatar
Köper icas kebab pizza, lägger på lite extra lök och kryddor, blir väldigt gott.
Citera
2023-06-04, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youngling
Den är fan god på riktigt, inte för att vara en fryspizza. Skulle vara väldigt nöjd om jag fick den på en pizzeria. All annan fryspizza, som Dr Oetker, Grandiosa, Billys osv är vidriga i jämförelse. Dessutom får man 2 bra pizzor för bara 100 kr. Vad tycker ni?

Ica eller grandiosa är helt ok, dr oetker är skit enligt mig. Har inte provat Tonys, men får göra det om jag hittar den

Att du ens nämner billys känns riktigt konstigt..
Citera
2023-06-04, 12:50
Medlem
Airwave92s avatar
Verkar inte finnas på ica supermarket i alla fall. Kanske bara på ica maxi?

Sen är grandiosa det sämsta möjliga man kan köpa
Citera
2023-06-04, 13:20
Medlem
Kyleys avatar
Har käkat deras kebab pizza två gånger nu, senast igår. Smakar mycket bättre än övriga fryspizzor.
Rekommenderas!
Citera
2023-06-04, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GostaWalde
Jag köpt den, den är god men den tar slut fort på ICA som säljer den. Är det bara ICA som säljer den? Antagligen för att folk uppskattar den. Kartongen tar dock en jävla plats, går inte ner i en normal plastpåse.

Men varför köper man en jävla plastpåse för när de stora tygkassarna bara kostar någon krona mer? Plus att du kan använda dessa igen och igen... Helt obegripligt att fippla runt med 4-5 plastpåsar när en enda stor tyggkasse sväljer hela kalaset till mindre pengar.

Tonys pizza är överlägsen andra fryspizzor ja och den som säger annat har smaklökarna i röven.
Citera
2023-06-04, 14:44
Medlem
Har på lager i frysen, redan skrivit om den i annan tråd. Efter tycke och smak brukar jag toppa med något jag är sugen på för att göra den ändå bättre.
Citera
2023-06-04, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kyley
Har käkat deras kebab pizza två gånger nu, senast igår. Smakar mycket bättre än övriga fryspizzor.
Rekommenderas!
Har bara provat kebaben, är pepperoni god också? Som andra nämnt något snålt med pålägg men den god.
Citera
2023-06-04, 16:31
Medlem
Solstol28s avatar
Helt klart bäst. Brukar bara lägga på lite extra tomater, fefferoni och ost. Se bara till att den har tinat och ska var på galler i ugnen, inte en plåt. Den är ju som vilken annan riktig köpes pizza. Ötger och vad dom andra heter är ju inte i närheten.
Citera
2023-06-04, 16:41
Medlem
Reklamnegers avatar
Jag har aldrig hört om eller lagt märke till Tonys fryspizza. En snabb sökning gav tyvärr inte mycket info.
Ni som köper, kan ni fota en förpackning och lägga upp bild så man vet vad man ska söka efter?
Citera
2023-06-04, 16:48
Bannlyst
Blev sugen och köpte. Måste säga att det väldigt snålt alltså med pålägg.

5 skivor jalapenjo och typ 10 rätt tunna kebabskivor. Fick lassa på lite kebabkött och jalapenjo själv.
Citera
2023-06-04, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reklamneger
Jag har aldrig hört om eller lagt märke till Tonys fryspizza. En snabb sökning gav tyvärr inte mycket info.
Ni som köper, kan ni fota en förpackning och lägga upp bild så man vet vad man ska söka efter?
Kom upp direkt på google så vet inte vad du sökte på?

https://www.foodster.se
Citera
2023-06-04, 16:55
Medlem
Reklamnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GostaWalde
Kom upp direkt på google så vet inte vad du sökte på?

https://www.foodster.se
Tonys fryspizza
Tony's Pizzabutik
= olika

Jag fick även din länk då jag sökte men det verkade vara en lokal butik, inte en produkt.
Men tack. Bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in