Citat:
Ursprungligen postat av
monsterstalker
Jag äter pizza ett par dagar i veckan och nu när man måste vara miljonär för att få bidrag som täcker maten så har jag ett tag funderat på att tillaga min egna pizza för att spara pengar.
Sagt och gjort, såg att Lidl hade Tonys kebabpizza för 33kr denna veckan så stack iväg till Lidl imorse för att handla en att tillaga till frukost.
Jag förerar iofs gyros istället för nötkött på min pizza då man brukar få så mycket mera kött då men denna var inte alls dum, tycker den var såpass bra att jag gick tillbaka till lidl senare under dagen för att handla en till att ha till lunch ikväll.
Pizzorna var iofs rätt små men käkar man två åt gången så blir man garanterat mätt & får 70% av smaken av en riktig pizza till ett billigt pris så blir garanterat fler i framtiden och definitivt fler denna veckan medans de är på erbjudande.
OBS! man får ingen kebabsås med och det framgår dåligt, har aldrig köpt en kebabpizza förut där sås inte ingår men som tur är hade jag en flaska kebabsås i kylen redan.
Bra resonerat och iom att du äter så pass mycket pizza så borde du ha hamstrat dom i frysen till de priset
Att köpa en pizza ute idag är en scam på för många ställen så vitt jag vet utan dess like både till kvalite av råvarorna och storleken vikten till priset man betalar vet jag.