2023-06-04, 07:41
Medlem
Den är fan god på riktigt, inte för att vara en fryspizza. Skulle vara väldigt nöjd om jag fick den på en pizzeria. All annan fryspizza, som Dr Oetker, Grandiosa, Billys osv är vidriga i jämförelse. Dessutom får man 2 bra pizzor för bara 100 kr. Vad tycker ni?
Citera
2023-06-04, 08:08
Bannlyst
Jag köpt den, den är god men den tar slut fort på ICA som säljer den. Är det bara ICA som säljer den? Antagligen för att folk uppskattar den. Kartongen tar dock en jävla plats, går inte ner i en normal plastpåse.
Citera
2023-06-04, 08:13
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngling
Den är fan god på riktigt, inte för att vara en fryspizza. Skulle vara väldigt nöjd om jag fick den på en pizzeria. All annan fryspizza, som Dr Oetker, Grandiosa, Billys osv är vidriga i jämförelse. Dessutom får man 2 bra pizzor för bara 100 kr. Vad tycker ni?

Köpte hem den för att testa, föll för förpackningen
Det var absolut inget speciellt med den. Smakar som en helt vanlig fryspizza , fast med premiumpris. Där gick man på det igen
Citera
2023-06-04, 08:43
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Håller med. Den smakar bäst av alla fryspizzor.

Jag har sett den på Ica, Coop och Willys.
Citera
2023-06-04, 08:44
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Köpte hem den för att testa, föll för förpackningen
Det var absolut inget speciellt med den. Smakar som en helt vanlig fryspizza , fast med premiumpris. Där gick man på det igen
Säker på att du ätit andra fryspizzor?
Citera
2023-06-04, 09:28
Medlem
Cofis avatar
Japp, jag kan intyga att det också är min favorit. Gillar kebaben mest, men provat salami också.

Först hittade jag på min stora coop där det ofta brukar vara kampanj på 45 kr annars normalt 50 kr. På min lokala ica där den kommit in nyligen är den slut ofta och kostar 55 kr.

Jag tycker att degen och osten är det som gör den bättre än andra pizzor.
Citera
2023-06-04, 11:31
Medlem
Schysst deg men det är ju fan knappt nåt på den. Behöver pimpas med egna ingredienser.
Citera
2023-06-04, 11:33
Medlem
Tycker den är helt okej (bara smakat kebaben) men måste jag välja mellan frysta kebabpizzor så tar jag nog ändå Dr Oetker Rustica Beef kebab. Mer fyllning och man blir mättare tycker den är godare också.
Citera
2023-06-04, 11:51
Medlem
OrvarsKorvars avatar
Har bara testat Tony's Kebabpizza och den är faktiskt riktigt bra som grund, kan tycka att den saknar nåt. Därav perfekt att komplettera med fler ingredienser efter tycke och smak.
Citera
2023-06-04, 11:52
Medlem
DeadLikeMes avatar
Tycker inte att degen riktigt hinner bli till bröd i ugnen när jag har gjort en, så tyvärr ingen höjdare.
Citera
2023-06-04, 11:53
Medlem
Carl Serungs avatar
Konstig deg och snålt med ingredienser. Smakade knappt något.
Är det fryspizza så är det dr oetker som gäller.
Citera
2023-06-04, 12:19
Medlem
JerryCottons avatar
Observera att pizzan ska tinas innan den langas in i ugnen. Jag kör 5-6 minuter på full patte + grillelementet på, på en pizzasten, då blir resultatet utmärkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in