2023-06-03, 22:09
Medlem
Har märkt att folk tycks vara livrädda för att hamna på Mrkolls mest eftersökta. Varför är det egentligen så?

Gjorde så en kompis hamnade överst på listan i vår kommun nu i början på månaden. Han blev totalt uppgiven och har mått skit hela dagen. Han kommer bli skitsur om han får reda på att det är jag som ligger bakom det…

Vad är folks så jävla rädda för?
Citera
2023-06-03, 22:26
Moderator
Fear2bes avatar
Därför att sidan har samma funktioner som Lexbase där man kan köpa domar eller köpa utdrag över vad folk har i lön. Att någon har hamnat högt i ranking handlar ofta om att det är en offentlig person, bloggare eller att det har begåtts ett brott eller en uthängning med tillhörande skvaller.
Citera
2023-06-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Därför att sidan har samma funktioner som Lexbase där man kan köpa domar eller köpa utdrag över vad folk har i lön. Att någon har hamnat högt i ranking handlar ofta om att det är en offentlig person, bloggare eller att det har begåtts ett brott eller en uthängning med tillhörande skvaller.

Jag trodde folk ville vara synliga på internet nuförtiden?

Folk gör ju allt för att överträffa varandra med tiktokvideos, instagrambilder och vloggar. Borde det inte vara bra att vara eftersökt på Mrkoll?
Citera
2023-06-03, 22:42
Medlem
Rechargeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Jag trodde folk ville vara synliga på internet nuförtiden?

Folk gör ju allt för att överträffa varandra med tiktokvideos, instagrambilder och vloggar. Borde det inte vara bra att vara eftersökt på Mrkoll?

Skillnad att visa en fasad på sociala medier än att folk får reda på fakta på MrKoll
Citera
2023-06-03, 22:44
Medlem
Imnshos avatar
All PR är bra PR!
Citera
2023-06-03, 23:22
Medlem
Ghastens avatar
Hur gjorde du bara sökte på honom flera gånger om dagen?

Har han något kriminellt förflutet? Annars spelar det väl ingen roll.
Citera
2023-06-03, 23:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Om en person blir det utan att veta varför så kommer det såklart sätta griller i huvudet. Hur exakt kommer detta sig?

Annars för de som vet varför är det väl mycket beroende på varför de blir det. Antingen kanske mer japp coolt bra. Om de är någon avdankad kändis som går och vinner något i TV och därefter blir extremt eftersökta då är det ju bara bra. Kommer få många gig hädanefter tjäna mycket stålar! Sedan mindre bra för dessa som tex blir avslöjade av Dumpen och sedan får en topplats.
Citera
2023-06-03, 23:33
Medlem
Korrigering: Kriminella är rädda för Mrkoll.
Citera
2023-06-03, 23:42
Bannlyst
Det är kriminella odjur som är rädda för offentligheten.
Citera
2023-06-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Det är kriminella odjur som är rädda för offentligheten.

lol. Jag var mobbad i skolan och vill inte synas på dessa idiotiska sidor.
Citera
2023-06-04, 00:06
Medlem
JustZlatans avatar
Det är typiskt svenskt att alltid vara rädd för vad andra tycker om dig.
Citera
2023-06-04, 00:11
Medlem
chiliislifes avatar
Mrkoll är rädda för mig. Cyka blyat!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto