• 2
  • 3
2024-02-08, 17:38
Medlem
Stellaiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiare
Hur såg intervjun ut? Vad för frågor osv?
Hur snabbt fick du kallelse till intervju efter du sökt jobbet?

Det var mycket frågor. Allt från uppväxt till om du har tidigare blivit misstänkt för något. Intervjun var i 1,5h men vi pratade i 2.
Det är nog olika när de hör av sig. För mig var det några dagar efter jag skickade in ansökan.
Citera
2024-02-09, 17:36
Medlem
Vart var du på intervju?
Jag har skickat ansökan o fått svar att jag är välkommen på intervju
Måste tänka till en gång innan jag svarar
Man vet vad man har o man vet ju inte vad man får
Citera
2024-03-04, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipiihole
Tjena
Något plit/kriminalvårdare här som kan svara på ett par frågor? Hur lång tid efter intervju brukar det ta innan de höra av sig angående om man fått jobbet eller inte? Ringer de, skickas det mail? Nästa vecka går det i fjärde veckan efter intervju, alltså det har gått 3 veckor nu. De har även fått svar från mina referenser.
Kan man bli nekad anställning om man haft ett par trafikbrott som fortkörning? (2 st för ca 3-4 år sedan).

Tacksam för svar

Citat:
Ursprungligen postat av Pipiihole
Verkligen onödig kommentar och inte alls vad frågan handlade om. Att du tog dig tid att skriva all detta skräp. Värdelöst

Väntar själv på svar, 2v efter intervjun och inte hört något ännu. Vad landa du på för lön om man får fråga?
Citera
2024-03-15, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falkimus
Väntar själv på svar, 2v efter intervjun och inte hört något ännu. Vad landa du på för lön om man får fråga?

När jag blev anställd så var lönen strax under 27 000 kr, det var dock inom häktet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in