• 1
  • 2
2023-06-03, 15:55
Nu nr hhc snart kommer att bli frbjudet, s ser jag att en ny cannabinoid har brjat lagligt att sljas p marknaden hr som heter H4-CBD.
Ngon som har erfarenhet av denna? Eller vet ngonting?

Vad jag frstr det som s ska det vara som Cbd fast mycket starkare, och till och med ge ett milt rus.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/H4-CBD
Citera
2023-06-03, 16:28
Medlem
ruttenfimps avatar
Allts nya generationens spice. Det r roligt.
Citera
2023-06-03, 17:07
Medlem
HHCBANMAKESMECRYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Allts nya generationens spice. Det r roligt.
Nej det r inte SPICE. r s trtt p detta jvla tjat om spice, spice, spice.
"The compounds that are spice/k2 are structurally unrelated to compounds like HHC, THC, CBG, CBN and so on which are classical cannabinoid benzopyrans."
"Those types of synthetic cannabinoids have nothing structurally in common with the benzopyran cannabinoids in cannabis besides the alkyl tail and the fact that they can activate the endocannabinoid receptors."

Here is some research into why (indoles, pyrroles, indenes and related based cannabinoids and so on) are more dangerous compared to classical cannabinoids: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15974991/ and https://www.scielo.cl/scielo.php?scr...72008000100013

Jag undrar serist om hlften av sveriges befolkning inte kan lsa engelska, verkar ven vara s att google r enormt svrt att anvnda sig utav?
Citera
2023-06-25, 18:55
Medlem
samverkans avatar
Jag testade carts frn Cannaexpress och kan konstantera att det inte r ngot utbyte av HHC. Men jag gillade det nd, det r ett sjyst rus om man vill gra lite mer aktiva grejer typ trna osv.

Dom har frvrigt en rabattkod nu som jag tror ven funkar p h4cbd - BYEBYEHHC
Citera
2023-06-25, 23:44
Medlem
Vill man nu ha ngot medicinskt s funkar det vl, ingen vrdig ersttare till HHC iaf. Ja kommer skippa denna iaf, fr kpa olagligt hash istllet.
Citera
2023-06-26, 02:16
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Vill man nu ha ngot medicinskt s funkar det vl, ingen vrdig ersttare till HHC iaf. Ja kommer skippa denna iaf, fr kpa olagligt hash istllet.
Det gr du rtt i. Du skall rka riktigt thc-rik full melt hasch. Jvla syntet spice skit, HxZoO24-CBD vad fan r det om. Tetrohydracannabinal. Tea-Age-Sea. THC. Kom till skne ska du f se p kta filtrerad 9x dry sift, bubblar som en fucking bubbelpool brushan, F U L L. M E L T.
Senast redigerad av jewclaw 2023-06-26 kl. 02:19.
Citera
2023-06-26, 17:46
Medlem
Rttgift. Smakar s med iaf hashvarianten.
Citera
2023-06-26, 19:41
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear

Vad snackar du om? THC/HHC fr fysisk smrta. CBD fr ngest, epilepsi, parkinsons, ms, diabetes och sdant.
Citera
2023-06-26, 19:42
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Det gr du rtt i. Du skall rka riktigt thc-rik full melt hasch. Jvla syntet spice skit, HxZoO24-CBD vad fan r det om. Tetrohydracannabinal. Tea-Age-Sea. THC. Kom till skne ska du f se p kta filtrerad 9x dry sift, bubblar som en fucking bubbelpool brushan, F U L L. M E L T.

Varfr pratar du om "spicesyntetskit" i en trd om h4-cbd? Fel forum hrrudu.
Citera
2023-06-27, 12:36
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Varfr pratar du om "spicesyntetskit" i en trd om h4-cbd? Fel forum hrrudu.
Fr att det r kks-syntet, skit rent ut sagt. Annat r det nr man lter plantan synta sjlv, the natural way, som det r menat. Men fortstt rk ditt ckelpckel du

Sdana som er r en skam fr cannabis-kulturen! Inte konstigt det r olagligt nr det pundas p detta vis. Ni visar ju bara att ni r villiga att trycka i er vad som helst fr lite rus eller "helande".
Senast redigerad av jewclaw 2023-06-27 kl. 12:44.
Citera
2023-06-29, 20:18
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Fr att det r kks-syntet, skit rent ut sagt. Annat r det nr man lter plantan synta sjlv, the natural way, som det r menat. Men fortstt rk ditt ckelpckel du

Sdana som er r en skam fr cannabis-kulturen! Inte konstigt det r olagligt nr det pundas p detta vis. Ni visar ju bara att ni r villiga att trycka i er vad som helst fr lite rus eller "helande".

Vad pratar du om ens? I frsta stycket visar du din okunskap och sen bygger du upp en halmgubbe mot mig. Vad "ni"? Vad pundas? Vad rus? Trden handlar om h4-cbd om jag ska behva pminna dig om det.
Citera
2023-07-10, 16:35
Bannlyst
Har sett att det finns gummies inrikes p 25 mg. Sover man bra p dem?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in