Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-05-31, 16:48
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ut...4c26b0de5&ei=9

Citat:
Men hon får ändå betala över 800 000 kronor i månaden i sex år till sin före detta man.

Bitter strid i engelsk domstol.

Exmaken inkasserar 144 miljoner totalt.

Jag trodde en tid att han skulle få betydligt mer.
Citera
2023-05-31, 16:50
Medlem
Under rättsprocessen har Martin Wennberg vägrat dela med sig av sin ekonomiska situation. Detta gör att han riskerar fängelsestraff.
Citera
2023-05-31, 17:13
Medlem
Det verkar vara så att hon var otrogen. Sen var hon dessutom dum nog att inte fixa ordentligt äktenskapsförord.

Vem är Martin Wennberg? Nån anonym snubbe som råkade på Louise?
"Martin Wennberg – who won life's lottery six years ago when he met Louise while working as a luxury watch salesman. The couple have two homes in Belgravia: a £15 million Eaton Square flat and a mega-mansion around the corner rumoured to be worth about £100 million."

Verkar inte som att de har barn ihop.

https://news.knowledia.com/GB/en/art...1cbff96098d8f1

Förresten har Biltemas VD Leo Shahandeh en månadslön på nästan 300 000 kronor.
Citera
2023-05-31, 17:23
Medlem
Hur kommer det sig att hon klarar sig undan med ynka 800 000 i månaden i sex år?
John Cleese fick väl betala resten av sitt liv och av sina framtida intäkter till sitt ex?
Citera
2023-05-31, 17:37
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Det verkar vara så att hon var otrogen. Sen var hon dessutom dum nog att inte fixa ordentligt äktenskapsförord.

Vem är Martin Wennberg? Nån anonym snubbe som råkade på Louise?
"Martin Wennberg – who won life's lottery six years ago when he met Louise while working as a luxury watch salesman. The couple have two homes in Belgravia: a £15 million Eaton Square flat and a mega-mansion around the corner rumoured to be worth about £100 million."

Verkar inte som att de har barn ihop.

https://news.knowledia.com/GB/en/art...1cbff96098d8f1

Förresten har Biltemas VD Leo Shahandeh en månadslön på nästan 300 000 kronor.

Pengar förstör. Hoppas han kan köpa sig en ny Seiko klocka. Eaton Square är annars rätt ställe att bo på.. hoppas hon får bo kvar.
Citera
2023-05-31, 17:38
Medlem
Onanikrems avatar
Märkliga människor som inte skriver ordentliga äktenskapsförord! Kanske är andra regler i UK eller var de nu var skrivna, US har ju jävligt märkliga regler för övrigt!

I helvete man skall försörja sitt ex efter det tagit slut! Även om hon var en otrogen hynda så har hennes pengar inget med det att göra. När jag tänker på min FD. hade jag hellre plockat ut varenda krona cash och bränt tillsammans med med gården än gett henne ett öre. Skit skall inte ens ha skit!
Citera
2023-05-31, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Märkliga människor som inte skriver ordentliga äktenskapsförord! Kanske är andra regler i UK eller var de nu var skrivna, US har ju jävligt märkliga regler för övrigt!

I helvete man skall försörja sitt ex efter det tagit slut! Även om hon var en otrogen hynda så har hennes pengar inget med det att göra. När jag tänker på min FD. hade jag hellre plockat ut varenda krona cash och bränt tillsammans med med gården än gett henne ett öre. Skit skall inte ens ha skit!
Jag förstår hur du tänker men den här kvinnan har för mycket så att "lite" pengar sipprar till en som inte är rik är väl OK.
Citera
2023-05-31, 18:13
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Jag förstår hur du tänker men den här kvinnan har för mycket så att "lite" pengar sipprar till en som inte är rik är väl OK.
NEJ! Vi som är lite äldre minns Joan Collins och Stefan Holm https://www.expressen.se/noje/extra/...en-i-sin-show/ Och Rod Stewart och Britt Ekland. Lycksökare som fiskar storfisk har jag ingen sympati för. Att "lite" pengar sipprar till en som inte är rik är inte alls ok!
Senast redigerad av Onanikrem 2023-05-31 kl. 18:15.
Citera
2023-05-31, 18:33
Medlem
Citat:
NEJ! Vi som är lite äldre minns Joan Collins och Stefan Holm https://www.expressen.se/noje/extra/...en-i-sin-show/ Och Rod Stewart och Britt Ekland. Lycksökare som fiskar storfisk har jag ingen sympati för. Att "lite" pengar sipprar till en som inte är rik är inte alls ok!
Jodå. Det är inte som att hon har jobbat ihop pengarna ändå. Kinaprylar som producerats av kineser som tvingats lämna kvar sina barn ute på landet medan de tvingats in till städerna och dess fabriker för att knega för en femma i timmen. Jag tycker inte synd om otrogna Louise.

Nu kan Wennberg sprida lite glädje till andra med de pengarna. Hoppas han strösslar ordentligt. 🤑😃
Citera
2023-05-31, 18:38
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Jodå. Det är inte som att hon har jobbat ihop pengarna ändå. Kinaprylar som producerats av kineser som tvingats lämna kvar sina barn ute på landet medan de tvingats in till städerna och dess fabriker för att knega för en femma i timmen. Jag tycker inte synd om otrogna Louise.

Nu kan Wennberg sprida lite glädje till andra med de pengarna. Hoppas han strösslar ordentligt. 🤑😃
Golddiggers och lycksökare skall grävas ner en meter i marken är min åsikt. På deras tid blev Stefan Holm utskrattad av hela världen (kändisvärlden) för han fick inget, Joan fick betala dyra pengar i rättegångskostnader och till advokater. Men som sagt, skit skall inte ens ha skit.
Senast redigerad av Onanikrem 2023-05-31 kl. 18:43.
Citera
2023-05-31, 18:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:

Skriver man äktenskapsförord, samboavtal och testamente här i Sverige så brukar man klara sig undan de värsta honungsfällorna, bor man utomlands är det knivigare. En av få saker i Sveriges lagbok som är bättre här än där...
Citera
2023-05-31, 19:02
Medlem
Citat:
Golddiggers och lycksökare skall grävas ner en meter i marken är min åsikt. På deras tid blev Stefan Holm utskrattad av hela världen (kändisvärlden) för han fick inget, Joan fick betala dyra pengar i rättegångskostnader och till advokater. Men som sagt, skit skall inte ens ha skit.
Snubben hon var otrogen med under tiden som hon var gift med Wennberg verkar mycket värre. Gifter han sig med henne lär hon dock ha alla papper redo.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in